Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sikaria yleensä poltellaan poskareilla, joten kyllä se tuo tupakki on epäterveellisempää. Onhan tuo isompi annoskin tuo aski tupakkaa. Itse olen sekä sikareita, että tupakkia kärytellyt.kumpi on epäterveellisempää yhden ison sikarin polttelu vai yhden ison tupakka-askin polttelu?
Niin kai sikarin polttelussa suusyövän mahdollisuus kasvaa ja tupakonnissa taas keuhkosyövän+muut keuhkosairaudetSikaria yleensä poltellaan poskareilla, joten kyllä se tuo tupakki on epäterveellisempää. Onhan tuo isompi annoskin tuo aski tupakkaa. Itse ole sekä sikareita, että tupakkia kärytellyt.
Juurikin näin. Molempi pahempi.Niin kai sikarin polttelussa suusyövän mahdollisuus kasvaa ja tupakonnissa taas keuhkosyövän+muut keuhkosairaudet
Kiitos mies!Pussihukka eli Tasmanian Tiikeri
Uudessa versiossa ei taida saada poisMiten youtubessa saa pois tuon play/pause aika ääni -alapalkin fullscreen-tilassa? Ei se minusta ennen ole siinä ollut kun on fullscreeniksi pistänyt?!
Jos Visa Electronissa on 200e rajoitus per vuorokausi, niin koskeeko se myös kaupassa tehtäviä ostoksia jotka maksetaan kortilla vai onko tää vain nostorajoitus?