Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onkohan Pakkotoiston jäsenistä kuinka moni yli kaksimetrinen? Kuka mahtaa olla pisin mies/nainen? Paljonko on pisimmillä mittaa? Veikkaan vahvasti, että löytyy noita pitkiäkin ihmisiä, kun onhan täällä kuitenkin aika hemmetisti porukkaa.

Olisi mielenkiintoista tietää myös, keskittyykö Pakkotoiston pisin mies kokonaisvaltaisesti kehonrakennukseen. Näky mahtaisi nimittäin olla melkoinen, mikäli näin olisi! :rock:
Täällä löytyy pituutta 203.5cm. Tavallaan harrastan kehonrakennusta. Mulla on tässä tämmöinen pyöreä pallo mitä yritän välillä saada pienemmäksi, mutta yleensä se vain tykkää kasvaa. Viimeksi kävin puntilla 2007 joulunaikaan, enkä vähäänaikaan ole menossa sinne uudestaan. Sen verta kipeäksi paikat tuli.

Onkohan Pakkotoiston jäsenistä kuinka moni yli kaksimetrinen? Kuka mahtaa olla pisin mies/nainen? Paljonko on pisimmillä mittaa? Veikkaan vahvasti, että löytyy noita pitkiäkin ihmisiä, kun onhan täällä kuitenkin aika hemmetisti porukkaa.
Oon pakkotoiston toisiksi pisin näemmä. (168cm) :evil:

Miksen mä ole saanut parranajo konetta, jos kaikki muut 90 syntyneet on? Tai sitte ne tietää että tää on ihan säälittävää haiventa.

Täällä löytyy pituutta 203.5cm. Tavallaan harrastan kehonrakennusta. Mulla on tässä tämmöinen pyöreä pallo mitä yritän välillä saada pienemmäksi, mutta yleensä se vain tykkää kasvaa. Viimeksi kävin puntilla 2007 joulunaikaan, enkä vähäänaikaan ole menossa sinne uudestaan. Sen verta kipeäksi paikat tuli.
Onhan täällä pidempääkin porukkaa. Itse oon 194,5cm pitkä kutsuntamittauksen mukaan, mutta tuskin enää pituutta tulee juurikaan lisää. Löytyykö paljon mua vielä pidempiä?

Oletko kenties menossa inttiin?
Inttiin aikasintaan kahden vuoden pääst, opiskelut viel keske sen verta.
Ja oon ainoa kuka on mun kaveri porukast saanu ton höylän. Mut eipä toi kasvu viel ittelkää viel oo kunnol alkanu. Kone kummikii jo löytyy muutamien haiventen ajeluu.:hyvä:

Nordean Debit ei sitten toimi edes kaikissa paikoissa Suomessakaan, vaikka piti toimia, joten Electron on ainakin parempi vaihtoehto. Käteinen toimii aina.

Saako alankomaista (Amsterdam) kännykkään prepaid liittymiä? Reissuun pitäis lähtä ja matkakumppanilla on vaan kotimaan prepaid, eikä se toimi ulkomailla. Uuden liittymän avaus ei tule kysymykseen tässä tapauksessa. Anyone?

1) Saako Nordealta 18-vuotias yhistetyn pankki- ja luottokortin (mites oliko Nordealla joku Plussa-pistejuttu siinä? (ilmesesti MasterCard Nordean tapauksessa)
2) Mistä nettikaupasta löytyis esim. merkkivöitä, - koruja ja -kelloja? Ja ne äärisnobbailijat älkää heittäkö linkkejä mestoihin joissa kaikki maksaa yli 1000e :rolleyes:

1. Saa jos luottokunta myöntää sulle luottokortin, ei oo pankista kii.
2. -

1) Saako Nordealta 18-vuotias yhistetyn pankki- ja luottokortin (mites oliko Nordealla joku Plussa-pistejuttu siinä? (ilmesesti MasterCard Nordean tapauksessa)
2) Mistä nettikaupasta löytyis esim. merkkivöitä, - koruja ja -kelloja? Ja ne äärisnobbailijat älkää heittäkö linkkejä mestoihin joissa kaikki maksaa yli 1000e :rolleyes:

Nordealta saa muistaakseni 200 - 500 luottoa käyttötilille.

Mistä johtuu, että rintalasta jumiutuu? Yleensä aamulla kun yritän vetää käsiä taakse niin rintalasata on jumissa ja siihen käy kipeetä. Tarpeeksi pitkälle kun kädet vetää niin kuuluu rusahdus ja kipu hellittää, jonka jälkeen kädetkin liikkuvat pidemmälle.

Onko tähän mitään parannuskeinoa?

Aina aamusin hampaisiin niinkun "sattuu" jos niitä vaikka puree yhteen, mistä tämä johtuu?

Back
Ylös Bottom