Mikakinlie
Banned
Mikä on kasi puku?Mitenhän ne tuola armeejassa paikantavat kasi puvun? Suht tarkasti näytti löytyvän vaikka oli kuinka syvällä metsässä munat turpeessa tai sitten jossain rakennuksen sisällä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on kasi puku?Mitenhän ne tuola armeejassa paikantavat kasi puvun? Suht tarkasti näytti löytyvän vaikka oli kuinka syvällä metsässä munat turpeessa tai sitten jossain rakennuksen sisällä..
Mikä on kasi puku?
Täällä löytyy pituutta 203.5cm. Tavallaan harrastan kehonrakennusta. Mulla on tässä tämmöinen pyöreä pallo mitä yritän välillä saada pienemmäksi, mutta yleensä se vain tykkää kasvaa. Viimeksi kävin puntilla 2007 joulunaikaan, enkä vähäänaikaan ole menossa sinne uudestaan. Sen verta kipeäksi paikat tuli.Onkohan Pakkotoiston jäsenistä kuinka moni yli kaksimetrinen? Kuka mahtaa olla pisin mies/nainen? Paljonko on pisimmillä mittaa? Veikkaan vahvasti, että löytyy noita pitkiäkin ihmisiä, kun onhan täällä kuitenkin aika hemmetisti porukkaa.
Olisi mielenkiintoista tietää myös, keskittyykö Pakkotoiston pisin mies kokonaisvaltaisesti kehonrakennukseen. Näky mahtaisi nimittäin olla melkoinen, mikäli näin olisi!![]()
Oon pakkotoiston toisiksi pisin näemmä. (168cm) :evil:Onkohan Pakkotoiston jäsenistä kuinka moni yli kaksimetrinen? Kuka mahtaa olla pisin mies/nainen? Paljonko on pisimmillä mittaa? Veikkaan vahvasti, että löytyy noita pitkiäkin ihmisiä, kun onhan täällä kuitenkin aika hemmetisti porukkaa.
Onhan täällä pidempääkin porukkaa. Itse oon 194,5cm pitkä kutsuntamittauksen mukaan, mutta tuskin enää pituutta tulee juurikaan lisää. Löytyykö paljon mua vielä pidempiä?Täällä löytyy pituutta 203.5cm. Tavallaan harrastan kehonrakennusta. Mulla on tässä tämmöinen pyöreä pallo mitä yritän välillä saada pienemmäksi, mutta yleensä se vain tykkää kasvaa. Viimeksi kävin puntilla 2007 joulunaikaan, enkä vähäänaikaan ole menossa sinne uudestaan. Sen verta kipeäksi paikat tuli.
Inttiin aikasintaan kahden vuoden pääst, opiskelut viel keske sen verta.Oletko kenties menossa inttiin?
Toimiiko Nordean Visa Electron Ruotsissa?
ToimiiToimiiko Nordean Visa Electron Ruotsissa?

1) Saako Nordealta 18-vuotias yhistetyn pankki- ja luottokortin (mites oliko Nordealla joku Plussa-pistejuttu siinä? (ilmesesti MasterCard Nordean tapauksessa)
2) Mistä nettikaupasta löytyis esim. merkkivöitä, - koruja ja -kelloja? Ja ne äärisnobbailijat älkää heittäkö linkkejä mestoihin joissa kaikki maksaa yli 1000e![]()
Nordealta saa muistaakseni 200 - 500 luottoa käyttötilille.
Saako alankomaista (Amsterdam) kännykkään prepaid liittymiä? Reissuun pitäis lähtä ja matkakumppanilla on vaan kotimaan prepaid, eikä se toimi ulkomailla. Uuden liittymän avaus ei tule kysymykseen tässä tapauksessa. Anyone?
Ettet vaan purisi tai narskuttelisi hampaita unissasi. käsittääkseni tästä syystä monilla on aamulla legot hellinä.Aina aamusin hampaisiin niinkun "sattuu" jos niitä vaikka puree yhteen, mistä tämä johtuu?