Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyttöystävä pitäisi yllättää jotenkin, mutta en keksi mitään. Rahaakaan ei ole paljoa niin mitkään korut ei pahemmin tule kysymykseen. Antakaahan jotain luovia vinkkejä ;).
Miten saa viinipullon auki ilman korkkiruuvia?![]()
Danone 600g Mansikka juoma. Selosteen mukaan siinä on 1740 kaloria.. Onko se mahdollista???
Danone 600g Mansikka juoma. Selosteen mukaan siinä on 1740 kaloria.. Onko se mahdollista???
Miten avatarin saisi järkevämmän näköiseksi, siis niin ettei se ole noin helvetin pitkä allekkain. Joillain näytti olevan paljon enemmän tekstiä yhdellä rivillä, mutta mä en saanut sitä toimimaan.
Miten youtubessa saa sellaisen "ennakoivan tekstinsyötön" pois? Siis ku kirjoittaa vaikka "a", niin se rupee arvuuttelee mitä oon siihen kirjottamassa....
Jep. Toinen paikka mihin kannattaa taksi varata etukäteen on lentokenttä. Ainakin Tampere-Pirkkalaan ei taksit tule kuin soittamalla ja sittenkin vain tipoittain. Pari kertaa tuli jonotettua 1-1.5 tuntia ja kiroiltua jonossa etuilevia kusipäitä. Sen jälkeen onkin taksi soitettu etukäteen kun paluulennon boarding alkaa ja hyvin on toiminut.En sitten tiedä kuinka hyvin niitä saa tolpalta. Itse varaisin varmuuden vuoksi etukäteen taksin, jos olisi aivan pakko olla jossain kauempana tiettyyn kellonaikaan.