Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tyttöystävä pitäisi yllättää jotenkin, mutta en keksi mitään. Rahaakaan ei ole paljoa niin mitkään korut ei pahemmin tule kysymykseen. Antakaahan jotain luovia vinkkejä ;).

Tyttöystävä pitäisi yllättää jotenkin, mutta en keksi mitään. Rahaakaan ei ole paljoa niin mitkään korut ei pahemmin tule kysymykseen. Antakaahan jotain luovia vinkkejä ;).

Täällä on joku ketjukin noista yllätyksistä, mutta sivuhuomautuksena mainittakoon että kivat riipukset ja pienet korujutut eivät ole kalliita, jos erityisesti haluat sellaisen ostaa ja uskot keksiväsi mallin, josta tyttöystäväsi pitää. Esimerkiksi yksi mun lempiriipus on hopeaa ja maksoi kympin.

edit. tai kenties hopeaoitu, mutta eivät siis ole kalliita simppelit peruskorut, ei niiden tarvitse mitään timantteja olla.

taitaapi olla yhteen asti auki

Ugh!

En tiedä onko paikkakunnalla väliä, mutta kulkeeko posti huomenna? Eli tuoko ne autot sen laatikkoon? Paikkakunta on siis Epsoo.

Miten avatarin saisi järkevämmän näköiseksi, siis niin ettei se ole noin helvetin pitkä allekkain. Joillain näytti olevan paljon enemmän tekstiä yhdellä rivillä, mutta mä en saanut sitä toimimaan.

Miten avatarin saisi järkevämmän näköiseksi, siis niin ettei se ole noin helvetin pitkä allekkain. Joillain näytti olevan paljon enemmän tekstiä yhdellä rivillä, mutta mä en saanut sitä toimimaan.

Öö siis avatarin vai sigun?? Sigun saat mahtumaan paremmin ku käytät tota, missä kaikki teksti lähtee keskeltä.

^

Ei välttämättä. Jouduin aikoinaan odottamaan perjantaina iltapäivällä taksia Espoon Otaniemessä klo 15.00 aikaan yli tunnin. Loppujen lopuksi sain taksin, kun nappasin sen lennosta huoltoasemalta, kun kuljettaja oli lopettamassa ruokailuaan. Taksinkuljettaja sanoi, että se on usein kiireaikaa.

En sitten tiedä kuinka hyvin niitä saa tolpalta. Itse varaisin varmuuden vuoksi etukäteen taksin, jos olisi aivan pakko olla jossain kauempana tiettyyn kellonaikaan.

Miten youtubessa saa sellaisen "ennakoivan tekstinsyötön" pois? Siis ku kirjoittaa vaikka "a", niin se rupee arvuuttelee mitä oon siihen kirjottamassa....

En sitten tiedä kuinka hyvin niitä saa tolpalta. Itse varaisin varmuuden vuoksi etukäteen taksin, jos olisi aivan pakko olla jossain kauempana tiettyyn kellonaikaan.
Jep. Toinen paikka mihin kannattaa taksi varata etukäteen on lentokenttä. Ainakin Tampere-Pirkkalaan ei taksit tule kuin soittamalla ja sittenkin vain tipoittain. Pari kertaa tuli jonotettua 1-1.5 tuntia ja kiroiltua jonossa etuilevia kusipäitä. Sen jälkeen onkin taksi soitettu etukäteen kun paluulennon boarding alkaa ja hyvin on toiminut.

Back
Ylös Bottom