Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun tilaa jenkeistä pari replica rolexia niin kuinka kiinnostunut tulli niistä on? Piraattikaman eteenpäin myyminen on ainakin rikollista mutta onko tuo tilaaminen itselle.

Kun tilaa jenkeistä pari replica rolexia niin kuinka kiinnostunut tulli niistä on? Piraattikaman eteenpäin myyminen on ainakin rikollista mutta onko tuo tilaaminen itselle.
Ymmärtääkseni ne eivät niitä mitenkään älyttömän tarkasti tutki, ja harvoin edes avaavat paketteja. Ja jos menee paketissa missä päällä alhainen hinta niin ei kiinnosta tullia pätkääkään. Eli kannattaa pyytää myyjää pistämään paketille pieni hinta.

Mä irtisanoin eilen nykyisen vuokra-asunnon ja maksan siis vuokraa vielä kesäkuun. Tein eilen asuntoyhtiön tädille enemmän kuin selväksi ettei tätä asuntoa esitellä tuleville asukkaille ilman, että minulta kysytään sopiva aika. Tästä vähän väännettiin, mutta kyllä se ämmä joutui myöntämään, että koska maksan vuokran niin asunto on hallinnassani ja tänne ei ole ilman lupaani tulemista.

Nyt sit yövuoron jälkeen ihan unessa olin kuulevinani jotain ja nousin ylös (onneksi vetäisin kylpytakin päälle kun nukun alasti). Vitun kiva ylläri, kaks huoltoyhtiön jätkää ja asuntoa katsomaan tuleva pariskuntahan pojottaa mun eteisessä. Ei kai siinä muuta kuin "ULOOOOS!!!!". Kyllä toinen huoltoyhtiön pojista yritti kysyä että eikö nyt vois pitää näyttöä ja kyllä he pimpotti ovikelloa. Mä olin sitä mieltä että ellei se sekunnissa häivy asunnosta niin nakkaan sen parvekkeen kautta (5.kerros). Soitin sit samantien VVO:lle ja kysyin onko niillä paljonkin ymmärtämisongelmia suomen kielen suhteen niin heillä oli kyllä tieto ettei asuntoa saa näyttää ilman 1a) kyselyä minulta sopivasta ajankohdasta, 2b) ilman minun läsnäoloani (niin kauan kun mun tavarat on täällä).

Ei vaan vissiin ollut mennyt huoltoyhtiön pojille saakka tieto. Voi vittu, jos täällä joku käy silloin kun mä en ole paikalla niin eikö se ole jo lähes laitonta?

Mistä saa ostettua vetoketjullisia huppareita joissa on reiluhko huppu? Eli ei mitään mielettömän kireetä pikku pussukkaa niskassa, vaan ihan kunnon säkki johon mahtuisi vaikka kaksi päätä, hieman liioitellusti? Muuten koko saisi olla S/M. Ja mielellään ihan ilman painatuksia, mutta jotain pientä kuviota saa olla. Ainakin Leatherheavenin huppareissa huppu on hyvä, mutta niissä tuppaa kaikissa olemaan painatukset.
Asun sen verran pienessä kaupungissa, eli mielellään nettikauppaa tai Tampereelta jotain puotia.
Jos ei kauppaa tiedä, niin merkkikin auttaa.

Viikonlopun riennoissa meni sitten toinen korva tukkoon, hyvin todennäköisesti suihkussa ja on tukossa vieläkin. Ärsyttää kuin pientä oravaa kun äänet tulee monona. En viittis moisen takia lähteä terkkariinkaan, joten kertokaas Niksi-Pirkan kestotilaajat jotain käteviä kotikonsteja, joilla saa taas audiot kulkemaan tuolla pururadan pätkällä? :)

Viikonlopun riennoissa meni sitten toinen korva tukkoon, hyvin todennäköisesti suihkussa ja on tukossa vieläkin. Ärsyttää kuin pientä oravaa kun äänet tulee monona. En viittis moisen takia lähteä terkkariinkaan, joten kertokaas Niksi-Pirkan kestotilaajat jotain käteviä kotikonsteja, joilla saa taas audiot kulkemaan tuolla pururadan pätkällä? :)

REMO-WAX 10ML +pumppu ja lähtee töhnät korvasta (edellyttäen tietty että se on vaikku kun tukkii korvan...) Eikä saa olla sitten tärykalvossa reikää.
Itse tollasella putsailen about kerran kuussa.

REMO-WAX 10ML +pumppu ja lähtee töhnät korvasta (edellyttäen tietty että se on vaikku kun tukkii korvan...) Eikä saa olla sitten tärykalvossa reikää.

:worship: Kiitokset! Enpä ois uskonu että neuvoa löytyy mutta pakkikseenhan voi aina luottaa :D
En tiedä onko kyse vaikusta vai pienestä ahvenesta enkä sitä onko reikiä, mutta testaukseen lähtee tuo vekotin :)

Mistä saa ostettua vetoketjullisia huppareita joissa on reiluhko huppu? Eli ei mitään mielettömän kireetä pikku pussukkaa niskassa, vaan ihan kunnon säkki johon mahtuisi vaikka kaksi päätä, hieman liioitellusti? Muuten koko saisi olla S/M. Ja mielellään ihan ilman painatuksia, mutta jotain pientä kuviota saa olla. Ainakin Leatherheavenin huppareissa huppu on hyvä, mutta niissä tuppaa kaikissa olemaan painatukset.
Asun sen verran pienessä kaupungissa, eli mielellään nettikauppaa tai Tampereelta jotain puotia.
Jos ei kauppaa tiedä, niin merkkikin auttaa.

Joissakin painatusliikkeissä, samoissa myydään myös Cliqueta
http://www.newwave.fi/images/PDF/sweats.pdf

Newwave Danvers

Jep, jos sattuu olee reikä siinä tärykalvossa niin tuolla aineella saa itselleen aika huikean olon :down:

Joissakin painatusliikkeissä, samoissa myydään myös Cliqueta
http://www.newwave.fi/images/PDF/sweats.pdf

Newwave Danvers

Mahtawaa. Löysin jo nettikaupan josta noita saa. Kiitos. :dance:

Nyt oon vielä muutaman päivän Tampereella, joten tietääkö joku mistä täältä voisi saada ko. merkkien huppareita, tai vaihtoehtoisesti joitain muita?

Pitääkö paikkansa, että autoa ei saisi pestä auringonpaisteessa? Jos näin on, niin miksi ei?

Pitääkö paikkansa, että autoa ei saisi pestä auringonpaisteessa? Jos näin on, niin miksi ei?

Olen antanut itselleni kertoa, että auton kyllä voi pestä auringonpaisteessa, mutta sitä ei kannata vahata. Auringonpaiste kuivattaa vahan liian nopeasti ja se jää läikikkääksi...?

Mä irtisanoin eilen nykyisen vuokra-asunnon ja maksan siis vuokraa vielä kesäkuun. Tein eilen asuntoyhtiön tädille enemmän kuin selväksi ettei tätä asuntoa esitellä tuleville asukkaille ilman, että minulta kysytään sopiva aika. Tästä vähän väännettiin, mutta kyllä se ämmä joutui myöntämään, että koska maksan vuokran niin asunto on hallinnassani ja tänne ei ole ilman lupaani tulemista.
...
Aivan totta. Näin on käynyt itsellenikin, vaikka asunnon omistajaa melkein uhkailin kun heräsi epäilys että siellä kämpässä käydään kuitenkin vaikka ehdottomasti kielsin. Ja olihan siellä käyty. Onneksi silloin ei vielä ollut muita lemmikkejä kuin yksi kissa.

Auton pinnalla vesipisarat toimivat linssin tavoin, jolloin auringonpaiste saattaa polttaa maalipintaa.
En tosin tiedä, miten paljon tuo Suomen olosuhteissa käytännössä vaikuttaa. Itse en ole ko. ilmiöstä haittaa havainnut.

Ai niin, oli mulla kysymyskin. Osaako apinat (simpanssit) seistä varpaillaan?

Pakkikselta ku tunnetusti löytyy vastaus kaikkeen niin kokeillaan tämmöstä. Kaverin partsille on pulut tehny pesän ja näitä ei kaiketi saa siitä vaan pesarilla lingota alas niin mitä voi tehä tai mihin voi soittaa? :D

hämeenlinnasta hyvää hierojaa ? just muuttaneena ei oo oikee tietoa vielä ja ainakaan kaupungin sivuilta en löytänyt.

Pakkikselta ku tunnetusti löytyy vastaus kaikkeen niin kokeillaan tämmöstä. Kaverin partsille on pulut tehny pesän ja näitä ei kaiketi saa siitä vaan pesarilla lingota alas niin mitä voi tehä tai mihin voi soittaa? :D
Voi hyvät hyssykät sentään...
Pesä vain muovipussiin ja kiikuttaa sen vähin äänin roskikseen. Jos pulut yrittää hyökätä kimppuun, kannattaa niitä huitoa jollain esineellä. Jos ei toimi, kannattaa soittaa Hannu Karpolle tai poliisille.

Olen antanut itselleni kertoa, että auton kyllä voi pestä auringonpaisteessa, mutta sitä ei kannata vahata. Auringonpaiste kuivattaa vahan liian nopeasti ja se jää läikikkääksi...?

KYLLĂ„!

nimim kerran limusiinin käsin vahannut. Hieman vitutti vahata uudestaan...

Back
Ylös Bottom