Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tujonin pitoisuudet olivat liian pieniä, että ne voisivat vaikuttaa elimistöön.

Siis tutkimuksessa tutkittiin vaikuttavan ainesosan pitoisuutta absintissa. Tulos oli, että pitoisuus on liian pieni aiheuttamaan kunnon kiksejä. Tutkimuksessa ei tutkittu, että mitä jos elimistöön saadaankin jollain tavoin kunnon annos vaikuttavaa ainesosaa. Ehkäpä suuremmalla annoksella vihreitä keijukaisia alkaakin jo lentelemään.

Tujon-pitoisuus absintissa on liian pieni, että sitä pystyisi suurta annosta elimistöönsä saamaan; raja tulee vastaan siinä, että 60-90 %:sta juomaa ei pysty hirveästi juomaan. Mutta on esitetty ajatus, jonka mukaan tujon voisi kerääntyä elimistöön pidemmäksikin aikaa. Näin olisi mahdollista saada hallusinaatioita tuottava annos.

Ei taida löytyä päteviä tutkimuksia, joissa tutkittaisiin mitä tapahtuu, kun absinttia juodaan päivittäin kuukausien ajan suurten taiteilijoiden tapaan.

edit. Ehdin jo selittämään tässä tarkemmin, mutta tajusitkin jo ajatukseni.

Miks tää nyt kolmoselta tuleva "Uuno armeijassa" on eri versio ku se minkä oon lapsena kattonu puhki? Vai onko se ees eri versio?

Jaha! Voisikohan tuo toimia, hauska idea. Mutta en halua laittaa pistorasiaan mitään kiinni, niin että missään näkyy johtoja. Se olisi vähän ruman näköistä, varsinkin kun näki tämän johdottoman version kaverilla. Oli kuulemma asennettu jo ennen heidän muuttoansa. Kai sitä voisi kysellä niitä sähkömiehiä, jos saisi jonkin sortin töpselin piilotettua vaikka peilikaapin sisäpuolelle tms.
Mulla on ainakin pistorasiat kaapin sisällä. Sitten vaan uutta peilikaappia ostamaan. :)

Miks tää nyt kolmoselta tuleva "Uuno armeijassa" on eri versio ku se minkä oon lapsena kattonu puhki? Vai onko se ees eri versio?
Uunoissa ja ainakin Körmyissä on yleensä huomattavan paljon leikattu kohtauksia pois elokuva- ja sarjaversioiden välillä.

Uunoissa ja ainakin Körmyissä on yleensä huomattavan paljon leikattu kohtauksia pois elokuva- ja sarjaversioiden välillä.

"Uuno Turhapuro armeijan leivissä" tv-sarja versio on tosiaankin hieman pidempi. Elokuva versio on sitten se leikattu versio, jonka kaikki on nähny tuhannesti.

Minä olen miettinyt tätä, miten ne "duunarit" sitten osaa tehdä sen limsan jos se on niin salainen se resepti. :hyper:

Ainakin Coca-Colan sivuilla on seuraavaa:
Coca-Colan salaista ainesosaa kutsutaan nimellä 7x. Se on sekoitus luonnollisia makuaineita, jotka toimitetaan Suomeen käyttövalmiina siirappina. Juoman valmistuksesta ja myynnistä vastaava Sinebrychoff sekoittaa muut ainesosat kuten sokerin, veden ja hiilidioksidin, siirapin kanssa. Valmistusprosessia valvotaan tietojärjestelmällä.

Siitä, kuka tekee 7x:n mulla ei oo enempää tietoa :rolleyes:

Jatkokysymyksenä vois olla että miksi eri maista ostettu kokis maistuu erilaiselle? Luulisi tuon siirapin olevan samaa mälliä kuitenkin?

Jatkokysymyksenä vois olla että miksi eri maista ostettu kokis maistuu erilaiselle? Luulisi tuon siirapin olevan samaa mälliä kuitenkin?

Väittävät johtuvan kunkin maan vesijohtovedestä.

Helposti, jätät vain yhden yön unet kokonaan väliin ja seuraavana iltana nukkumaan 20-22 välillä ja ylös 6-7 tunnin päästä. Voilà.

Helposti onnistuu sitten myös vanhaan rytmiin palaaminen, eli jos on mahdollisuus valvoa myöhään, pitää silti pakottaa itsensä heräämään aikaisin.

Back
Ylös Bottom