Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tujonin pitoisuudet olivat liian pieniä, että ne voisivat vaikuttaa elimistöön.
Loistava! :lol2:
Edit: Et varmaan paa pahakses.

Mulla on ainakin pistorasiat kaapin sisällä. Sitten vaan uutta peilikaappia ostamaan.Jaha! Voisikohan tuo toimia, hauska idea. Mutta en halua laittaa pistorasiaan mitään kiinni, niin että missään näkyy johtoja. Se olisi vähän ruman näköistä, varsinkin kun näki tämän johdottoman version kaverilla. Oli kuulemma asennettu jo ennen heidän muuttoansa. Kai sitä voisi kysellä niitä sähkömiehiä, jos saisi jonkin sortin töpselin piilotettua vaikka peilikaapin sisäpuolelle tms.

Uunoissa ja ainakin Körmyissä on yleensä huomattavan paljon leikattu kohtauksia pois elokuva- ja sarjaversioiden välillä.Miks tää nyt kolmoselta tuleva "Uuno armeijassa" on eri versio ku se minkä oon lapsena kattonu puhki? Vai onko se ees eri versio?
Mitä meinaa Tukholma-Syndrooma?
Uunoissa ja ainakin Körmyissä on yleensä huomattavan paljon leikattu kohtauksia pois elokuva- ja sarjaversioiden välillä.
Minä olen miettinyt tätä, miten ne "duunarit" sitten osaa tehdä sen limsan jos se on niin salainen se resepti.![]()
Coca-Colan salaista ainesosaa kutsutaan nimellä 7x. Se on sekoitus luonnollisia makuaineita, jotka toimitetaan Suomeen käyttövalmiina siirappina. Juoman valmistuksesta ja myynnistä vastaava Sinebrychoff sekoittaa muut ainesosat kuten sokerin, veden ja hiilidioksidin, siirapin kanssa. Valmistusprosessia valvotaan tietojärjestelmällä.

Ainakin Coca-Colan sivuilla on seuraavaa:
Jatkokysymyksenä vois olla että miksi eri maista ostettu kokis maistuu erilaiselle? Luulisi tuon siirapin olevan samaa mälliä kuitenkin?
Miten sitten kun joidenkin maiden vesijohtovettä ei kannattaisi juoda, niin tehdäänkö siellä kokis A. Evianista B.Silti paikallisesta vesijohtovedestä(bakteerit kuolee tai jtn) C.Tuodaan ulkomailta?Väittävät johtuvan kunkin maan vesijohtovedestä.
Tuota en tiennyt. Miksi ne toimii vasta korkeissa lämpötiloissa?