Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Noh, täytyy sitten googlella joku päivä katella toi nainen. Onkos se nainen sitten maleshe? :D
Tuota kysymystä kirjoittaessa oletin että tottakai sekin on shemale kun on molempien "ominaisuuksia", mutta itse asiassa enpä ole koskaan törmännyt mihinkään termiin tilanteen ollessa noin päin. Joten uusi kysymys, millä nimellä Buck Angelia ja kumppaneita pitäis sitten kutsua?

Noh, täytyy sitten googlella joku päivä katella toi nainen. Onkos se nainen sitten maleshe? :D
Tuota kysymystä kirjoittaessa oletin että tottakai sekin on shemale kun on molempien "ominaisuuksia", mutta itse asiassa enpä ole koskaan törmännyt mihinkään termiin tilanteen ollessa noin päin. Joten uusi kysymys, millä nimellä Buck Angelia ja kumppaneita pitäis sitten kutsua?

Shemale = Ihminen, joka näyttää ulkopuolisesti naiselta, mutta itseasiassa omistaa molon
Transman = Ihminen, joka näyttää mieheltä, mutta itseasiassa omistaa pimperon

Kyllä pakkiksella nää jutut tiedetään:whip:

Mä olin kaverilla käymässä, jolla oli vessa viritetty niin, että kun siellä laittoi valon päälle, samalla radio rupesi soimaan. Mitenköhän tuon saisi itse jotenkin siististi laitettua ilman että pitää ruveta kaakeleita poistamaan, onkohan mahdollista?
Makee idea!
Eikös usein vessan peilikaappi ole kytketty valokatkaisijan taakse? Eli siis kun laittaa valot päälle, niin peilikaappiin tulee sähköt. Jos peilikaapissa on pistorasia, niin sinne vaan radio kiinni.

Eikös usein vessan peilikaappi ole kytketty valokatkaisijan taakse? Eli siis kun laittaa valot päälle, niin peilikaappiin tulee sähköt. Jos peilikaapissa on pistorasia, niin sinne vaan radio kiinni.

Jaha! Voisikohan tuo toimia, hauska idea. Mutta en halua laittaa pistorasiaan mitään kiinni, niin että missään näkyy johtoja. Se olisi vähän ruman näköistä, varsinkin kun näki tämän johdottoman version kaverilla. Oli kuulemma asennettu jo ennen heidän muuttoansa. Kai sitä voisi kysellä niitä sähkömiehiä, jos saisi jonkin sortin töpselin piilotettua vaikka peilikaapin sisäpuolelle tms.

Tiedän hyvän sähkömiehen, pakko käyttää samaa vaikkka joku tietäisikin paremmin. Se poraa ja asentaa kaiken pora toisessa kädessä, ja imurin suutin toisessa. Ei jää yhtään sotkua! Mahtava tyyppi.

Tiedän hyvän sähkömiehen, pakko käyttää samaa vaikkka joku tietäisikin paremmin. Se poraa ja asentaa kaiken pora toisessa kädessä, ja imurin suutin toisessa. Ei jää yhtään sotkua! Mahtava tyyppi.

Loistava! :lol2:

Edit: Et varmaan paa pahakses.

Nyt tuli kaamea black out. Mikäs helvetti on se alkoholijuoma, todella vahva ja siinä on yrttejä? Myydään siis ihan alkossa, tosin ulkomailla se on paljon vahvempaa. Ei ole siis jääkärimaisteri.

Vedätkö Vetskarin Ihan ekaX vai onko Nappi se must ekaX laittaa?

Miten tomaatinviipaleet saa pysymään hyvin voileivän päällä?

Eihän tuossa koiruohon hallusinogeenistä vaikutusta kumottu.

Olen sellaiseen arvelukseen jossain törmännyt, että tuo tujon kertyy elimistöön ja vaikuttaa sitä kautta. Hallusinaatioita alkaa sitten näkymään, kun on kuukausien ajan rakentanut ruokavalionsa absintin varaan, eli onnistunee vain taiteilijoilta.

Eihän tuossa koiruohon hallusinogeenistä vaikutusta kumottu.

Olen sellaiseen arvelukseen jossain törmännyt, että tuo tujon kertyy elimistöön ja vaikuttaa sitä kautta. Hallusinaatioita alkaa sitten näkymään, kun on kuukausien ajan rakentanut ruokavalionsa absintin varaan, eli onnistunee vain taiteilijoilta.

?

HS.fi sanoi:
Juoman yrteistä kemikaali tujonin väitettiin tuottavan psykedeliaa. Tujonia on salviassa ja koiruohossa sekä tuijapuissa, joista se sai nimensä.

Tujonin pitoisuudet olivat liian pieniä, että ne voisivat vaikuttaa elimistöön.

Eikö tuossa nimenomaan kumottu koiruohon hallusinogeenien vaikutus?
Ei oikeastaan, vaan absintin. Siinä sitä tujonia ei ollut riittävästi.

Back
Ylös Bottom