Ko. merkkihän on asteriski![]()
Jep niin huomasin.
Jo arvelin että mikäs se tuollainen merkki on mistä ei googlekaan mitään ymmärrä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ko. merkkihän on asteriski![]()
Ainakin Oulussa yleensä riittää kun menee paikalle riittävän aikaisin aamulla. Toki jos vaiva ei ole akuutti saattavat käännyttää ja laittaa tilaamaan ajan.
Kyssäri: mistä mä löydän uunipellin? Sellaisen korkeareunaisen? Minulle oli suuri yllätys ettei esim. prisma jacittari myy sellaisia.
Tuossahan se sanotaan aika selkeästi, 16-25 vuotiaat. Eli jos se tarkoittaisi enintään 24 -vuotiaita, niin se olisi varmaan muotoiltu tyyliin: 16-24 -vuotiaat, alle 25-vuotiaat, enintään 24 -vuotiaat jne...
Mä en nyt tajunnut vittuakaan tuosta mutta ilmeisesti 25-vuotias pääsee vielä lentoon nuorisolipulla:D
Mä en nyt tajunnut vittuakaan tuosta mutta ilmeisesti 25-vuotias pääsee vielä lentoon nuorisolipulla:D
Mä olen nuorempana tehnyt työkseni limsaa, mm. Dr. Pepperiä, jossa on muita limsoja enemmän hiilihappoa samoin Coca Colassa.
PS. Itse en ole ikinä kuullut, että makeutusaineella olisi jotain tekemistä asian kanssa.
Viimeksi tänään piti ostaa yksi pullo kaupassa käydessä.Noissa juomissa se tarkka resepti on erittäin tarkasti varjeltu, vain muutamat ihmiset tietävät sen.Miten tarkasti vartioitu salaisuus Dr Pepperin resepti on? Siinä vaan on jotain mystisen hyvää. Viimeksi tänään piti ostaa yksi pullo kaupassa käydessä.
Miten tarkasti vartioitu salaisuus Dr Pepperin resepti on? Siinä vaan on jotain mystisen hyvää.Viimeksi tänään piti ostaa yksi pullo kaupassa käydessä.
Pääsee, mutta Wendy jo toikin esille omakohtaisen kokemuksen asiassa, joka voi rajoittaa nettivarauksia. Tossa mun kirjoituksessa... kiinnitä huomiota niihin sanoihin: enintään, alle sekä selkeä rajoitus 16-25 -vuotiaat ( eli 16 vuotta täyttäneet ja 25 -vuotiaat, ei yli sen). Onnistuiko nyt...) ;)
Noissa juomissa se tarkka resepti on erittäin tarkasti varjeltu, vain muutamat ihmiset tietävät sen.

Taitaa tämä toimia niin että eri puolella maailma ne henkilöt jotka sen reseptin tietävät tekevät sen "juuren" joka sitten toimitetaan juomatehtaalle jossain maassa. Tehtaalla sitten lisätään vesi, hiilihappo ja jotakin muutakinMinä olen miettinyt tätä, miten ne "duunarit" sitten osaa tehdä sen limsan jos se on niin salainen se resepti.
Vai vatkaako kiho isokiho sen itse salaisessa luolassaan ja toimittaa sen valmiina litkuna ympäri maailmaa?
Miten eroaa esim. mäkkärin tai hesen hamppareitten pihvit kaupan hamppareitten pihveistä?
Onko pikaruokaravinotoloiden pihveissä perunaa, kuten kaupan hampurilaispihveissä?
minkä takia adidaksen nappiverkkareita ei enää näy katukuvassa?