Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://fi.wikipedia.org/wiki/NatriumglutamaattiMites tuo arominvahvenne E621, onko sillä jotain terveydelle haitallisia vaikutuksia?
Kaveri väittää kiven kovaa että on, kun taas mua ei vähempää vois kiinnostaa :D
Vahvistus asiaan kuitenkin täytyy saada luotettavammasta paikasta, eli pakkikselta..
Mites tuo arominvahvenne E621, onko sillä jotain terveydelle haitallisia vaikutuksia?
Kaveri väittää kiven kovaa että on, kun taas mua ei vähempää vois kiinnostaa :D
Vahvistus asiaan kuitenkin täytyy saada luotettavammasta paikasta, eli pakkikselta..
En tiä miten pakkiksella on asia hoidettu, mut ihan turvallisuussyistä usein sivustoilla on automaattinen logoutti. Jos lähdet vaikka koneelta ja toinen tulee paikalle se ei pääse käyttään sun tunnuksias. :dance2:Mistä johtuu, että kirjaudun automaattisesti ulos pakkikselta jos olen jonkun aikaa selaamatta foorumia? Äskenkin olin lukemassa uutisia toisessa välilehdessä, ja kun klikkasin takasin pakkikselle niin olin kirjautunut ulos.
Mitä hyötyä tosta "remember me-laatikosta" sisäänkirjautumisen yhteydessä on? Joillakin foorumeilla sen kun ruksaa, niin ei tarvi kirjautua uudestaan sisään vaikka sammutaisi tietokoneen siinä välissä, mutta täälä se ei toimi.
Onko mulla jotkut asetukset vituillaan vai mistä nää johtuu. Ei jaksaisi aina kirjautua uudestaan sisään, vaikkei se nyt iso homma olekkaan..
Kyllä sulla jossain on vikaa. Itse en ole kotikoneella kirjautunut pakkikselle moneen vuoteen itse. Eikä myöskään koulunkaan koneella heitä ulos jos ruksaan ton laatikon. Muuten heittää kyllä.Mitä hyötyä tosta "remember me-laatikosta" sisäänkirjautumisen yhteydessä on? Joillakin foorumeilla sen kun ruksaa, niin ei tarvi kirjautua uudestaan sisään vaikka sammutaisi tietokoneen siinä välissä, mutta täälä se ei toimi.
Mikäs Turussa ( vai koko Suomessa? ) vaikuttava opiskeluryhmittymä käyttää keltaisia haalareita?
Tuolta kannattaa varmaan kysyä. Ammattilaiset tietää parhaiten. http://www.telinerami.fi/www/popupcard.php?id=16Mitähän maksaa rakennustelineiden vuokraus (& pystytys?) kolmeksi - neljäksi viikoksi? Kyseessä hirsirakennuksen pystytys, 2 kerrosta, yht. n. 80 neliötä. Haki-telineet kuulema pitäisi olla. Tai vastaavat. Olen kuullut huhuja että on kallista, en vaan osaa yhtään kuvitella mitä tuo sitten voisi kustantaa.
SAAKO LENTOKENTÄLTÄ halvempia äkkilähtöjä. Vai kannattaako varata netistä. Kokemuksia.:dance:
muijan tyköö saa ilmaseksi:dance2:

Turun hoitsutkin ovat keltaisia. Liiketaloutta olen nähnyt oranssinakin. En vieläkään tiedä miten ne siellä tradenomi/restonomipuolella menevät.Mikäs Turussa ( vai koko Suomessa? ) vaikuttava opiskeluryhmittymä käyttää keltaisia haalareita?