Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Laittakaa niitä linkkejä, joita painamalla joutuu siihen jossa tulee kokoajan vaan uutta viestiä, ja niitä pitää klikkailla helvettiin. Tsori hieman epäselvästi kirjoiteltu

Laittakaa niitä linkkejä, joita painamalla joutuu siihen jossa tulee kokoajan vaan uutta viestiä, ja niitä pitää klikkailla helvettiin. Tsori hieman epäselvästi kirjoiteltu
Ja tehkää se vielä varoittamatta mitä linkissä on niin saa tosi hyvin bannit. :D

Vietiin faijan kanssa auto Autokeskukseen huollettavaksi kolmisen viikkoa sitte. Autolle oli varattu huolto Torstai 20 päivä maaliskuuta. Allekirjoutetussa sopimuksessa lukee että auto huolletaan/tarkastetaan sinä päivänä kl.8 alkaen ja sopimuksessa lukee myös että auton pitää olla valmis kl.16.00. Tämä tarkoittaa siis sitä että auto huolletaan ja ilmoitetaan omistajalle mahdollisista osista joita siihen täytyy tilata.

Odoteltiin kaksi viikkoa(luultiin että ne on tilannu jotai osia tjms..) Lopuksi faija soittaa sinne ja sieltä sanottiin että auto on seissyt pihalla eikä ole käynyt huollossa sen takia että useat työntekijät ovat olleet lomalla. Wtf? Miksi meille ei ilmoitettu tästä?

Loppujen lopuksi auto meni huoltoon 2 viikkoa myöhässä. Kannattaako tästä ilmoittaa kuluttaja-asiamiehelle vai keskustella Autokeskuksen kanssa alennuksesta? En tiedä menikö oikeeseen aiheeseen mutta uskon saavani jonkinlaista apua täältä.

Mitähän ihmeen örkkejä mun kylppärin lattialla matelee aina aamuisin? Vähän niinkuin pieniä matoja tai jotain, maksimissaan 5mm pitkiä pieniä kiiltäviä selkärangattomia. Ei niitä ole kuin 1 tai 2 yleensä, joskus ei ollenkaan. Kerran olin näkevinäni että yksi meni lattialistan rakosesta pois. Pitää varmaan jotain offia suihkia joka nurkkaan. Mutta jos jollain on hajua mitä noi vois olla niin saa kertoa.

Mikä on maailman suurin maastaveto? Eli mikä on suurin määrä yhtäaikaisia maastavetäjiä tekemässä suoritusta samassa järjestetyssä tapahtumassa. Ja voisikohan Pakkis helposti ylittää tämän?

Mikä on maailman suurin maastaveto? Eli mikä on suurin määrä yhtäaikaisia maastavetäjiä tekemässä suoritusta samassa järjestetyssä tapahtumassa. Ja voisikohan Pakkis helposti ylittää tämän?
Rupeetko organisoimaa? Oon mukana. :thumbs:

Mitähän ihmeen örkkejä mun kylppärin lattialla matelee aina aamuisin? Vähän niinkuin pieniä matoja tai jotain, maksimissaan 5mm pitkiä pieniä kiiltäviä selkärangattomia. Ei niitä ole kuin 1 tai 2 yleensä, joskus ei ollenkaan. Kerran olin näkevinäni että yksi meni lattialistan rakosesta pois. Pitää varmaan jotain offia suihkia joka nurkkaan. Mutta jos jollain on hajua mitä noi vois olla niin saa kertoa.

Näitä:
http://www.keuruu.fi/terve/sokerit.htm
sokerito.jpg

Ihan vaarattomia ovat. Ei tarttee raidata.

Miten jääkiekkoilijoiden pelissä pelaama aika lasketaan? Kuka ne sekunnit laskee? Siis jos sanotaan että pudotuspelien keskiarvo on 17min 22s/peli.

Joo noihan on kivoja vilistäjiä kun laittaa valot päälle niin ne lähtee vauhdilla karkuun. Ei niistä siis mitään haittaa ole ellei ole öppiäisvihaaja.

Miten jääkiekkoilijoiden pelissä pelaama aika lasketaan? Kuka ne sekunnit laskee? Siis jos sanotaan että pudotuspelien keskiarvo on 17min 22s/peli.

Peliaika lasketaan luonnollisesti sinä aikana, jonka pelaaja pelin aikana jäällä viilettää. Tilastomiehet nuo laskevat, vaikkakin esim. jalkapallossa lasketaan yksittäisen pelaajan juoksemaa määrää jo automatisoidusti.

Noita tilastojahan tehdään lätkässä kaikesta mahdollisesta, eritoten rapakon takana.

Back
Ylös Bottom