Sopiiko ne niissä jorinoissa sitten että kumpi lähtee ensin hyökkäämään keskialoituksessa?
Tsihihii, joo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sopiiko ne niissä jorinoissa sitten että kumpi lähtee ensin hyökkäämään keskialoituksessa?
Ja tehkää se vielä varoittamatta mitä linkissä on niin saa tosi hyvin bannit. :DLaittakaa niitä linkkejä, joita painamalla joutuu siihen jossa tulee kokoajan vaan uutta viestiä, ja niitä pitää klikkailla helvettiin. Tsori hieman epäselvästi kirjoiteltu
Laittakaa niitä linkkejä, joita painamalla joutuu siihen jossa tulee kokoajan vaan uutta viestiä, ja niitä pitää klikkailla helvettiin. Tsori hieman epäselvästi kirjoiteltu
Mahtuu paremmin housuntaskuun.mitä erinomaista on pehmeessä tupaakki askissa?
Mahtuu paremmin housuntaskuun.
Rupeetko organisoimaa? Oon mukana. :thumbs:Mikä on maailman suurin maastaveto? Eli mikä on suurin määrä yhtäaikaisia maastavetäjiä tekemässä suoritusta samassa järjestetyssä tapahtumassa. Ja voisikohan Pakkis helposti ylittää tämän?
Mitähän ihmeen örkkejä mun kylppärin lattialla matelee aina aamuisin? Vähän niinkuin pieniä matoja tai jotain, maksimissaan 5mm pitkiä pieniä kiiltäviä selkärangattomia. Ei niitä ole kuin 1 tai 2 yleensä, joskus ei ollenkaan. Kerran olin näkevinäni että yksi meni lattialistan rakosesta pois. Pitää varmaan jotain offia suihkia joka nurkkaan. Mutta jos jollain on hajua mitä noi vois olla niin saa kertoa.
Miten jääkiekkoilijoiden pelissä pelaama aika lasketaan? Kuka ne sekunnit laskee? Siis jos sanotaan että pudotuspelien keskiarvo on 17min 22s/peli.