..., jos ne näyttää siltä, että ne eivät ole värjätyt.Saa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
..., jos ne näyttää siltä, että ne eivät ole värjätyt.Saa.

1. Onko eläimillä mahdollisuuksia sairastua samoihin tauteihin kuin ihmisillä, kuten esimerkiksi syöpään, sokeritautiin, kuumeeseen tai vaikkapa sukupuolitauteihin?
2. Mikä on siittiöiden elinikä? Kuolevatko ne koskaan? Säilyvätkö hengissä huoneenlämmössä?
Mm. näitä ja monia muita kysymyksiä mietiskelee![]()
No kunhan ei mitään sateenkaarta kanna mukanaan, mutta ihan "perusvärit" meillä sallittiin, tosin skappareilta saattoi tulla jotain homo-kuittailua..:D..., jos ne näyttää siltä, että ne eivät ole värjätyt.![]()
No kunhan ei mitään sateenkaarta kanna mukanaan, mutta ihan "perusvärit" meillä sallittiin, tosin skappareilta saattoi tulla jotain homo-kuittailua..:D

Santiksessa meiltä kaikilta vedettiin päät klaneiksi. Ei siinä olisi jäänyt hiusväreistä paljoa jäljelle.. Tämä siis vuonna 2003.Saako intissä olla värjätyt hiukset?
Kesä ja kesäloma lähestyvät vähitellen, mutta hitaasti. Onko Kotka-Lahti-Hanko kolmion sisäpuolella mitään hyviä retkeilykohteita jonne uskaltaisi lähteä yksin telttailemaan pariksi kolmeksi päiväksi.
Olen käyny inkoossa muutaman kerran telttailemassa ja kalastelemassa. En tosin yksin, mutta miksei siellä yksinkin viihtyisi.Kesä ja kesäloma lähestyvät vähitellen, mutta hitaasti. Onko Kotka-Lahti-Hanko kolmion sisäpuolella mitään hyviä retkeilykohteita jonne uskaltaisi lähteä yksin telttailemaan pariksi kolmeksi päiväksi.
Asun vuokralla, ja tuo vessan hana on ruvenut vuotamaan niin pitääkö minun nyt soittaa isännöitsijälle vai vuokranantajalle vai suoraan jonnekkin LVI-firmaan, että hana saataisiin korjattua? Minun ei kuitenkaan tarvitse maksaa mitään?
Yksityisellä 500e ->paljonko on Helsingissä yksiön vuokra hinta? Suurin piirtein.
Nopea reserch Etuovessa antaa lähtöhinnoiksi 450+ eur. Sanoisin että johonkin 500 euroon saat varautua.paljonko on Helsingissä yksiön vuokra hinta? Suurin piirtein.
VEROTUSKYSYMYS:
Vääntäkää nyt mulle vielä rautalangasta, eli voinko ostaa firmana yksityishlöltä tavaraa ja vähentää sen verotuksessa? Eli voiko/pitääkö yksityisen myyjän kirjottaa jonkinlainen kuitti ostotapahtumasta tavaran käyvän arvon mukaisesti.
Alvivähennyksen voinee kuitenkin unohtaa samantien.