Ei voi tietää. Tod. näk. ei ainakaan positiivisia vaikutuksia.Kurkku on melko kipeä. Jos juon 0,5 litraa olutta, onko seuraukset minkälaiset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi tietää. Tod. näk. ei ainakaan positiivisia vaikutuksia.Kurkku on melko kipeä. Jos juon 0,5 litraa olutta, onko seuraukset minkälaiset?
Kurkku on melko kipeä. Jos juon 0,5 litraa olutta, onko seuraukset minkälaiset?
Ei tietenkään, jos liikehdintä ja poseeraukset vaan sopivat kyseiseen rallatukseen.oisko mc hammerin cant touch this huono vaparimusa?
Suosittelen etsimään ebaysta, tai amazonista.Kaikista leffoistahan ilmestyy soundtrack (eikö?). Voiko olla niin, että jos ko. leffa julkaistaan DVDllä suomessa, sen soundtrackia ei silti saa suomesta? Ja jos ei saa, niin mistä sen sitten saisi halvimmin?
Ei kai mikään, aika normitouhua. Pikemminkin pitäisi kysyä mikä jutun kirjoittajaa vaivaa, sillä tuonkin jutun "uutisarvo" on hyvin lähellä nollaa.
Ennen kun soitan vuokranantajalle arvelin kysäistä täältä jos joku tietäisi miten tuota saa säädettyä? Ei ainakaan tuossa kyljessä ole mitään enkä ilman taskulamppua kyllä tuolta alhaaltakaan löytänyt mitään.Mulla oli samanlainen amme. Termostaatti oli jotakuinkin keskellä ammeen etuseinää(joka ainakin minun mallissa oli irroitettavaa laatua).
Mistä lähtien vähäenergiainen on ollut suomea?
Valion Profeel-maitojuomatölkin kyljestä kyseisen sanan bongasin, miksi tuossa ei voi lukea vähäenerginen? Vai käytetäänkö vähäenerginen-sanaa vain jossain muussa yhteydessä? Jos näin, niin missä?
Mä kun oikeesti luulin hallitsevani suomen kielen...:( Tai ehkä mä oon vaan liian väsy.
Mistä lähtien vähäenergiainen on ollut suomea?
Valion Profeel-maitojuomatölkin kyljestä kyseisen sanan bongasin, miksi tuossa ei voi lukea vähäenerginen? Vai käytetäänkö vähäenerginen-sanaa vain jossain muussa yhteydessä? Jos näin, niin missä?
Mä kun oikeesti luulin hallitsevani suomen kielen...:( Tai ehkä mä oon vaan liian väsy.
vähäenergiainen on väärin sanottu, esim "Energinen ihminen jaksaa paremmin, vähäenergisempi vähemmän"
"Hän on vähäenergisempi kuin Pertti", vähäenergiainen ei taivu samoin.