Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä johtuu että monesti pitää jotain levyä (musiikki) kuunnella montakin kertaa ennen kuin huomaa kuinka hyvä se on? Aluksi se saattaa kuulostaa ihan kuralta, kun taas joskus joku levy mikä kuulostaa aluksi hyvältä onkin ihan höttöä.
Jatkokysymys: Miltä oikea paska kuulostaa?Miksi Apulanta alkaa kuulostamaan yhä enemmän ja enemmän oikealta paskalta?
Tuskin mitenkään, paitsi ostamalla puhelimen Venäjältä. Venäjässä kun on noi kirjaimetkin niin erilaiset.Miten/mistä saisi kännykän käyttökieleksi venäjän? Siis kielivalikosta ei löydy kun islanti, enkku, ruotsi, tanska ja norja.
miks mun jalat ei oo vielä palautuneet? :(
Miten/mistä saisi kännykän käyttökieleksi venäjän? Siis kielivalikosta ei löydy kun islanti, enkku, ruotsi, tanska ja norja.
Mulla on käsitys että se menisi seuraavasti.Miten sykemittareiden kalorilaskuri toimii? Se ilmeisesti arvioi sydämen sykkeen mukaan rasitustasoa ja laskee siitä painon mukaan tehdyn työn?
Huollossa softapäivityksellä. Pyydät sellaisen kielialueen ohjelmiston, jossa on venäjä mukana. Suomea siinä sitten välttämättä ei ole, riippuu tapauksesta. Maksanee noin pari kymppiä.
-k

e. ja nyt ultra-tyhmä kysymys; mistä ois järkevin hankkia tän kaltanen softapäivitys?
:curs:
Mitä hemmetin juustoraastetta voi käyttää maitopohjaisen juustokastikkeen teossa ilman että se juusto paakkuuntuu limaisiksi klimpeiksi maitoon?
Eli kaksipohjaisessa kattilassa (maidon pohjaanpalamisen välttämiseksi) valmistettuna:
-Voita ja hieman jauhoja kattilaan. Lämmitetään ja turvotetaan jauhot.
-Lisätään maito ja lämmitetään se.
-Lisätään juustoraaste sekoittaen.
(-Mausteet)
Juustojen lisäämisvaiheessa kaksi juustotyyppiä aiheutti ongelmia: Arlan 17% pizzajuusto ja Oltermanni. Meni kaksi kastiketta pilalle, kun juusto liimaantui paakuiksi eikä sekoittunut nesteeseen! Pienemmäksi raastettu Emmental toimi lopulta jotenkin. Sekin tosin jäi osin paakkuiseksi.
Olen tehnyt aikaisemminkin näitä kastikkeita ja joskus tuo paakkuuntumisilmiö on tullut vastaan - ei kuitenkaan koskaan näin monta kertaa. En keksi mitään järkevää syytä tuohon.