Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Totta joka sana. Itsellä ei sinänsä työhausta kokemusta, mutta pessimistisenä ajattelen että nuo kuitenkin vaikuttaa liikaa.Jooh, mutta jos mietitään sitä millä perusteella ihminen tulisi palkata niin ulkonäkö, harrastukset, vapaa-aika jne eivät saisi asiaan vaikuttaa ollenkaan.
Meinasitko niinkuin että "spit or swallow" ?Paljonko räässä on kaloreita?
Eikös tolppa-apina ole vanha kunnon puhelinasentaja? Milloin olet viimeksi nähnyt poken pylväässä asentamassa jotain johtoja?
Ehkä nää sun tietämät tapajuopot on sit aika vanhoja? Nimittäin ihmisen nenä ja korvathan kasvaa koko eliniän. Siksi vanhoilla ihmisillä on monesti isot nenä ja korvat.![]()
Joo poke on kahva-apina.Aikoinaan näkyi poliiseja pokeina ja taksin ratissa. Nyttemmin taitaa olla jotenkin poliisien lisätyöt kielletty?Mä luulin, et tolppa-apina on taksikuski. Olen muuten joskus nähnyt poken ajamassa taksia.
Mä tarkoitankin sitä, että jos mulla tehtävään 20 haastateltavaa, ja sitten kun olen eka kierroksen haastatellut ja vaikka viisi pitäis jatkoon laittaa, niin tässä vaiheessa käyn jokaisen paperit vielä läpi ja katson omat merkinnät. Siinä astuu se kuvan tärkeys mukaan, jotta muistan papereita tsekatessa kenestä haastateltavasta olikaa kyse. En mä mitään taitoja siitä kuvasta katso. Tai no, sihteerit tietysti sit on eri juttu...:D
Nenä ja korvat eivät itseasiassa kasva vaan iän myötä ihminen kuivahtaa ja rasvakerros ohenee siitä ympäriltä eli kun tavaraa häviää ympäriltä niin nenä ja korvat vain näyttävät kasvavan.
Lisäksi mulla on kysymys kivoille miehille: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.
Onpa mukavaa kun joku löytää kalliin kellon ja poimii talteen! Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?
Pikkupojat voivat jättää kirjoittamatta tyypillisen pakkisvastauksen "pillua".
Siitä en osaa sanoa olenko kiva, tai edes mies, mutta mukavampi minusta olisi saada palkkioksi (jos nyt palkkio on edes "pakollinen") esim itseleivottua pullaa kuin kakskymppiä rahaa. Tuommoinen pulla tai villasukat (:D) jotenkin on semmoinen, että se tuntuu siltä kuin antaja on oikeasti ajatellut ja nähnyt vaivaa asian eteen.

Olen pikkupoika, mutta itse en ainakaan (enkä usko että suurin osakaan) mitään löytöpalkkiota odottaisi, perus kohteliaisuutta vaan. Toisaalta eiköhän jokaiselle maistu tuore pulla, en itse ainakaan pettyisi jos näin kävisi.
Ainoa vaan, että entäs sun mielestä, kannattaako kuvassa hymyillä vai olla vaan?
Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?
Miksi lihaksia ei saisi venytellä kylmänä?
Naene;1869847 Lisäksi mulla on kysymys [U sanoi:kivoille miehille[/U]: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.
Onpa mukavaa kun joku löytää kalliin kellon ja poimii talteen! Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?
Olin juuri kavereiden kanssa syömässä, ja eräs entinen kauppislainen sanoi firmansa rekrytointivastaavan heittävän suoraan roskiin kaikki hakemukset joissa ei ole valokuvaa. Tuo on varmaan aika äärimmäinen esimerkki rekrytoijasta, mutta olen nyt kyllä saanut täyden varmuuden siitä, että laitan kuvani CV:hen.
Ainoa vaan, että entäs sun mielestä, kannattaako kuvassa hymyillä vai olla vaan?
Lisäksi mulla on kysymys kivoille miehille: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.