Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jooh, mutta jos mietitään sitä millä perusteella ihminen tulisi palkata niin ulkonäkö, harrastukset, vapaa-aika jne eivät saisi asiaan vaikuttaa ollenkaan.
Totta joka sana. Itsellä ei sinänsä työhausta kokemusta, mutta pessimistisenä ajattelen että nuo kuitenkin vaikuttaa liikaa.

Minkä linkin takaa voin löytää niitä hemmetin tarkkoja valokuvia, joita tänne pakkiksellekin on joskus muistaakseni linkitetty? Tarkoitan siis niitä, joista pystyi näkemään hirvittävän tarkasti johonkin satojen metrien etäisyydelle. Oli nimittäin aika perhanan hienoja fotoja...

mistähän mahtais johtua, ja mitä olis tehtävissä, kun toista päivää peräkkäin ukkovarpaat tuntuu tunnottomilta. Tuntuu että veri ei oikein kierrä

Eikös tolppa-apina ole vanha kunnon puhelinasentaja? Milloin olet viimeksi nähnyt poken pylväässä asentamassa jotain johtoja?

Mä luulin, et tolppa-apina on taksikuski. Olen muuten joskus nähnyt poken ajamassa taksia.

Ehkä nää sun tietämät tapajuopot on sit aika vanhoja? Nimittäin ihmisen nenä ja korvathan kasvaa koko eliniän. Siksi vanhoilla ihmisillä on monesti isot nenä ja korvat. :)

Nenä ja korvat eivät itseasiassa kasva vaan iän myötä ihminen kuivahtaa ja rasvakerros ohenee siitä ympäriltä eli kun tavaraa häviää ympäriltä niin nenä ja korvat vain näyttävät kasvavan.

Mä luulin, et tolppa-apina on taksikuski. Olen muuten joskus nähnyt poken ajamassa taksia.
Joo poke on kahva-apina.Aikoinaan näkyi poliiseja pokeina ja taksin ratissa. Nyttemmin taitaa olla jotenkin poliisien lisätyöt kielletty?

Mä tarkoitankin sitä, että jos mulla tehtävään 20 haastateltavaa, ja sitten kun olen eka kierroksen haastatellut ja vaikka viisi pitäis jatkoon laittaa, niin tässä vaiheessa käyn jokaisen paperit vielä läpi ja katson omat merkinnät. Siinä astuu se kuvan tärkeys mukaan, jotta muistan papereita tsekatessa kenestä haastateltavasta olikaa kyse. En mä mitään taitoja siitä kuvasta katso. Tai no, sihteerit tietysti sit on eri juttu...:D

Olin juuri kavereiden kanssa syömässä, ja eräs entinen kauppislainen sanoi firmansa rekrytointivastaavan heittävän suoraan roskiin kaikki hakemukset joissa ei ole valokuvaa. Tuo on varmaan aika äärimmäinen esimerkki rekrytoijasta, mutta olen nyt kyllä saanut täyden varmuuden siitä, että laitan kuvani CV:hen.
Ainoa vaan, että entäs sun mielestä, kannattaako kuvassa hymyillä vai olla vaan?

Lisäksi mulla on kysymys kivoille miehille: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.
Onpa mukavaa kun joku löytää kalliin kellon ja poimii talteen! Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?
Pikkupojat voivat jättää kirjoittamatta tyypillisen pakkisvastauksen "pillua".

En itse tarttisi mitään. Kivat miehet tottakai tekee moista ilman kummoisempaa palkkion tarvetta. Ystävällinen kiitos riittää.

Nenä ja korvat eivät itseasiassa kasva vaan iän myötä ihminen kuivahtaa ja rasvakerros ohenee siitä ympäriltä eli kun tavaraa häviää ympäriltä niin nenä ja korvat vain näyttävät kasvavan.

Jossain ohjelmassa kyllä väitettiin että ne kasvaa. Ja jos ihminen muuten kuivahtaa, niin miksi silloin esim. nenäkin ei kuivahtaisi? Kyllä mä uskon tohon kasvuun.

Lisäksi mulla on kysymys kivoille miehille: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.
Onpa mukavaa kun joku löytää kalliin kellon ja poimii talteen! Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?

Siitä en osaa sanoa olenko kiva, tai edes mies, mutta mukavampi minusta olisi saada palkkioksi (jos nyt palkkio on edes "pakollinen") esim itseleivottua pullaa kuin kakskymppiä rahaa. Tuommoinen pulla tai villasukat (:D) jotenkin on semmoinen, että se tuntuu siltä että antaja on oikeasti ajatellut asiaa ja nähnyt jopa vaivaa asian eteen.

Siitä en osaa sanoa olenko kiva, tai edes mies, mutta mukavampi minusta olisi saada palkkioksi (jos nyt palkkio on edes "pakollinen") esim itseleivottua pullaa kuin kakskymppiä rahaa. Tuommoinen pulla tai villasukat (:D) jotenkin on semmoinen, että se tuntuu siltä kuin antaja on oikeasti ajatellut ja nähnyt vaivaa asian eteen.

Vaikka olen vasta 19 -vuotias paskahousu, enkä mistään mitään tiedä, mutta olen kanssasi samaa mieltä :)

Olen pikkupoika, mutta itse en ainakaan (enkä usko että suurin osakaan) mitään löytöpalkkiota odottaisi, perus kohteliaisuutta vaan. Toisaalta eiköhän jokaiselle maistu tuore pulla, en itse ainakaan pettyisi jos näin kävisi.

Hei kiitti teille! En ole eläissäni leiponut pullaa mutta ehkä nyt on ihan asiallista semmosia ruveta väsäilemään :)
Villasukkia yritin tehdä viime joululomalla, ja se oli sen luokan disaster että toivottavasti noi pullat onnistuu vähän paremmin tai se ei suostu antamaan mulle sitä kelloa takaisin :D

Olen pikkupoika, mutta itse en ainakaan (enkä usko että suurin osakaan) mitään löytöpalkkiota odottaisi, perus kohteliaisuutta vaan. Toisaalta eiköhän jokaiselle maistu tuore pulla, en itse ainakaan pettyisi jos näin kävisi.

Juu tuskin se mitään odottaakaan palkkioksi, mutta musta tuntuisi tyhjältä vaan käydä hakemassa se. Kello löytyi rapun hissistä ja asumme samassa rapussa, itse mä haluan jotain vaan viedä.

Ainoa vaan, että entäs sun mielestä, kannattaako kuvassa hymyillä vai olla vaan?

Mitä mä mun kuuluu viedä sille kiitokseksi?

Molempiin sama vastaus, eli hymy. Mun mielestä sellainen pieni hymy kuvassa on kiva ja positiivinen juttu. Ei siihen mitään älytöntä pepsodent-hymyä silti kannata vetästä. Aiheesta vielä sen verran että monissa isoissa firmoissa jokain haastateltava kuvataan paikan päällä firman toimesta.

Miksi lihaksia ei saisi venytellä kylmänä?

Veikkaan että voi revähtää :wtf:

Vaikka toisaalta, eihän punttiakaan "saisi" nostella kylmänä (ilman venyttelyä/lämmittelyä)

Vai menisiköhän se sit sillai, että ensin vaikka jotain kuntopyörää ja sit venyttelyä ja sit vasta punttia, hmmm..... jaaa-a :dance:

Naene;1869847 Lisäksi mulla on kysymys [U sanoi:
kivoille miehille[/U]: joku on löytänyt rannekelloni, jonka huomasin hukanneeni. Soitin tälle jampalle että sulla on varmaan mun kello, vaikutti tosi mukavalta, ja tietty oon tosi kiitollinen että joku on ottanut mun kellon talteen. Jos olisitte löytäneet jonkun kellon, haluaisitteko jotain rahaa vai kannattaako leipoa jotain pullaa vai mitä? Viimeksi kun joku nainen löysi mun pankkikortin, oli helppo lähettää kiitokseksi suklaata, mutta en mä miehistä tiedä mistä ne tykkäis.

Kai tähän saa naisetkin vastata, ainakin kivat sellaiset?:D

Tuskin tuosta mitään palkkaa odottaa, en ainakaan itse odottaisi. Ystävän kanssa käytiin joskus noukkimassa häneltä kadonnutta tavaraa löytäjältä ja vietiin kukkia mennessämme, löytäjä oli siis nainen. Mutta jos tahdot jotain viedä, niin miksei vaikka ihan viinipullo tai jokun muu vastaava voisi olla ihan hyvä?

Olin juuri kavereiden kanssa syömässä, ja eräs entinen kauppislainen sanoi firmansa rekrytointivastaavan heittävän suoraan roskiin kaikki hakemukset joissa ei ole valokuvaa. Tuo on varmaan aika äärimmäinen esimerkki rekrytoijasta, mutta olen nyt kyllä saanut täyden varmuuden siitä, että laitan kuvani CV:hen.

Rahaa. Koska sillä saa sitten sitä
kaljaa.
;)

Back
Ylös Bottom