Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko kehitysvauhti mielestänne ok, vai pitäisikö vaihtaa ohjelmaa tai lisätä kaloreita (massakausi) jos penkkiin ja kyykkyyn tulee seuraavaan treeniin vain 1 toisto lisää samoilla painoilla tehtynä? Tuntuu kuitenkin tulevan lähestulkoon joka kerta. 3-jakosella oon nyt tehny n. 6 päivän kierrolla, ja tulokset ei oo tosiaan kovat, siksi kyselen (kunnon painoilla toi ois varmasti hyvä kehitysvauhti). Viimeeks penkissä 6x90kg ja kyykyssä 6x130kg.

En tiedä paikan sopivuudesta mut ainaki tyhmä kysymys eikä viitti uutta alottaa :P

Jos nostan Visalla käteistä ulkomailla niin lähteekö rahat suoraan tililtä vai tuleeko siitä sitten lasku?

Jos nostan Visalla käteistä ulkomailla niin lähteekö rahat suoraan tililtä vai tuleeko siitä sitten lasku?

Tavallisella Visalla nostaessa tulee laskulle, Elekroonilla lähtee tililtä.

Onko kehitysvauhti mielestänne ok, vai pitäisikö vaihtaa ohjelmaa tai lisätä kaloreita (massakausi) jos penkkiin ja kyykkyyn tulee seuraavaan treeniin vain 1 toisto lisää samoilla painoilla tehtynä?

Erittäinkin hyvä, saattaa tuntua joka reenikerralla se yks toisto lisää pitkästyttävältä vauhdilta mutta parinkin kuukauden aikavälillä kehityt todella paljon.

Pistän tänne ravintokysymyksen, koska eivät tuolla ravintoosiossa tykänneet kun kyselen tyhmiä.. Eli paljonko vettä semmoseen drinksuun josssa sekoitan UFS maltoa ja UFS wheytä?

Pistän tänne ravintokysymyksen, koska eivät tuolla ravintoosiossa tykänneet kun kyselen tyhmiä.. Eli paljonko vettä semmoseen drinksuun josssa sekoitan UFS maltoa ja UFS wheytä?

Se nyt on ihan täysin siitä kiinni miltä ittestä tuntuu.. Voit sä siihen kaataa vaikka litran, mutta ite laittaisin vaikka 3-4 desiä..:rolleyes: Ihan oman maun mukaan ja sen kuinka paljon protskua ja maltoa siihen laitat..

Onko jossain pääkaupunkiseudun Prismassa Qnt Recovery muscularia vielä tarjouksessa?? Sellossa oli tarjouksessa, mutta kaikki oli myyty pois..:(

Saako Suomesta macbethin kenkiä?

Ja mihin on siirtynyt pieni kenkäkauppa bulevardilta?

Näin flunssaisena tuli mieleen sellanen kysymys, että vaikuttaako flunssa mitenkään lihaksen rakentumiseen?

Kuuluko asiakaspalvelu sähköposteissa teititellä? Itsellä ainakin jää jotenkin vittuileva kuva palautteen antajasta, jos siinä lukee "Hyvä X, anteeksi että Sinulle on ollut harmia tuotteestamme.."

Kuuluisko mun kossin kuulokkeissa olla elinikäinen takuu?
Kun ostin nää kuulokkeet nii myyjä sano, että se elinikänen takuu ei käytännössä toimi suomessa, onko totta?? Se ei sitten tietenkää pystyny sanomaan, että miten pitkä se takuu sitten on jos se ei ole se elinikänen vai mikä lie.. Alko vaan epäilyttämään.. :D

No jos niissä on joku virhe nii 6kk ostamisesta, mutta kuitenkin max. 2kk vian huomaamisesta, voi mennä valittamaan, eikä pitäis olla napisemista.

E. Ja se on sitte myyjän tehtävä osottaa, että niissä ei oo ollu virhettä myyntihetkellä.

Kuuluko asiakaspalvelu sähköposteissa teititellä? Itsellä ainakin jää jotenkin vittuileva kuva palautteen antajasta, jos siinä lukee "Hyvä X, anteeksi että Sinulle on ollut harmia tuotteestamme.."

Mun mielestä tuo riippuu sekä yrityksestä että asiakkaasta. Virallisemmasta paikasta kuuluu mielestäni teititellä tai "kiertää" ainakin suora sinuttelu, jostain ns. rennommasta paikasta ei liene niin väliä. Sitten riippuu, että onko asiakkaan kanssa jo pitempiaikainen "suhde" vai onko kyse jostain kasvottomasta palautteesta. Itse teitittelen asiakkaalle kirjoittaessa, ellei asiakkaan oman tekstin sävy ole rento ja tuttavallinen. Menee sekin jo vittuilun puolelle jos pitää kiinni täysin eri rekisteristä kuin asiakas.

mikäs oli pikku-kakkosella semmonen ohjelma missä oli kaks hauskaa heppua, jotka oli puusta veistetty (???). Ainakin sillon kun ite olin skidi, niin tota näytettiin. Voi olla kyl et näyttää vieläkin. Ne ei ikinä puhuneet mitään, vaan aina keksi jotain toinen toistaan älyttömämpiä juttuja. Siis eräänlainen mykkäshow. Ihan kuin muistelisin jostain, että sarjan englanninkieliseen nimeen kuuluu tyyppien nimet siis tyyliin "x & y". Toivottavasti joku muistaa :hyper:

tsiguela oliks se se, mis ne ukot rakenteli kaikkee, maalas tai vasaroi jotain ja niille aina sattui kaikkee dorkaa...? vähän kuin mr. bean.
mä muistan kans ne hämärästi, oli hauskat:) nimeä vain en muista..

Kuuluisko mun kossin kuulokkeissa olla elinikäinen takuu?
Kun ostin nää kuulokkeet nii myyjä sano, että se elinikänen takuu ei käytännössä toimi suomessa, onko totta?? Se ei sitten tietenkää pystyny sanomaan, että miten pitkä se takuu sitten on jos se ei ole se elinikänen vai mikä lie.. Alko vaan epäilyttämään.. :D

Vuos pari sitten mä vein mun omat Kossin porta pro:t tohon joko Eerikinkadulla/kalevankadulla sijaitsevaan liikkeeseen (hifistudio xx) korjattavaksi. Kaveri ei edes kyselly kuittii (jota ei ollut), sano vaan että valmiit parin viikon päästä. Hyvää palveluu.

Jos oot jossain muualla kuin Stadissa niin en tiiä.

Back
Ylös Bottom