Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kantsii kuitenkin ottaa vähän selvää tästä ehdottamastani vaihtoehdosta, sillä mä olen maallikko, joka ei välttämättä ole ajatellut kaikkea loppuun saakka.

Lopulliset päätökset pitää tehdä ajan kanssa. Tässä vain suunnittelen tulevaisuuden näkymiä. Todennäköisin vaihtoehto on halvan yksiön/kaksion osto, josta ei juuri velkaa jäisi. Sitten pakolliset asumiskustannukset jäävät melko pieniksi. Töitä tehdään niin kauan kuin niitä on.

Millä te sitten puhdistatte korvanne? Apteekista olisi ilmeisesti ainakin jotain suihketta tarjolla, kokemuksia tästä?

Osta vaikka semmonen struutta joka täytetään vedellä ja sitten suihkutetaan paineella paskat pois korvista.

Sitten apteekista saa semmosta mönjää kuin Oroclean. Sitä korviin ennen suihkua, niin pehmittää vaikut ja tulee helposti huuhtelemalla ulos.

Se apteekkeihin tullut uutuus on kyllä perseestä.
Sitä kun laitat korvaan niin kaikki menee perille ja ne kovettuu sekunnissa sellaiseks sementiks että alta pois.

Rojcordyn ehdotus on muuten hyvä mutta paremman saa kun laittaa removaxia tai vaikka lämmintä vettä ja sillä struutalla (ruutta) otetaan ne pois..

Se apteekkeihin tullut uutuus on kyllä perseestä.
Sitä kun laitat korvaan niin kaikki menee perille ja ne kovettuu sekunnissa sellaiseks sementiks että alta pois.

Rojcordyn ehdotus on muuten hyvä mutta paremman saa kun laittaa removaxia tai vaikka lämmintä vettä ja sillä struutalla (ruutta) otetaan ne pois..

Juu. Eiköhän se todellakin ole, että molempi parempi.

En ymmärrä miksi tuo UFS whey maistuu niin järjettömän pahalta , olen sekoittanut pelkkään veteen,veteen + kaakaohon, maitoon + kaakaohon ja johonkin porkkana mehuun, kaikissa tökkii. luultavasti noiden perkeleenmoisten möykkyjen takia .. kauheita paakkuja.
kyllä joku tehosekotin on pakko-ostos jos näit aijon vääntää. Mitäs jos iskee puuron sekaan, maistuuko se siinnä yhtään?

:nolo:

Aina meinaa nousta ylös ;p

En ymmärrä miksi tuo UFS whey maistuu niin järjettömän pahalta , olen sekoittanut pelkkään veteen,veteen + kaakaohon, maitoon + kaakaohon ja johonkin porkkana mehuun, kaikissa tökkii. luultavasti noiden perkeleenmoisten möykkyjen takia .. kauheita paakkuja.
kyllä joku tehosekotin on pakko-ostos jos näit aijon vääntää. Mitäs jos iskee puuron sekaan, maistuuko se siinnä yhtään?

:nolo:

Aina meinaa nousta ylös ;p
Pahalta? Eihän toi maistu juuri miltään vaikka ihan veteen aina sekoittelenkin. Onkohan sun tavara ihan kunnollista, kun ei mulle ainakaan mitään paakkuja jää. Vai etkö käytä sheikkeriä? Varmasti maistuu pahalta, jos et saa sitä kunnolla sekasin.

Miksi vasenta korvakäytävää topsilla törkittäessä tulee hillitsemätön yskimisreaktio, mutta oikean korvan törkkiminen ei aiheuta vastaavaa reakshuunia? Nuo ontelothan on jossain yhteydessä muihin pään onteloihin, mutta...

Täsmälleen " sama vika rahikaisella."

Pahalta? Eihän toi maistu juuri miltään vaikka ihan veteen aina sekoittelenkin. Onkohan sun tavara ihan kunnollista, kun ei mulle ainakaan mitään paakkuja jää. Vai etkö käytä sheikkeriä? Varmasti maistuu pahalta, jos et saa sitä kunnolla sekasin.

En käytä sheikkeriä.

Ihan järjettömiä paakkuja jää kun jollain lusikalla sekoitan :D ja meinaa laatta tulla ku pureskelen noit palasii juoman mukana .

Millasta sheikkeriä sä käytät ja mistä minä sellaisen hankkisin

Pahoittelen, olisi pitänyt ottaa itse selvää vaikka googlettamalla.

Tulee vietettyä liikaa aikaa täällä pakkiksella, automaattisesti kysyi tuonkin täällä kun olisi helpomminkin vastauksen löytänyt googlella teidän päitänne vaivaamatta.

Tuol rauhanturvaaja tredis tätä jo kysyin, mutta nyt pitäis saada varmaa tietoa.

Mistä tietää mihin sotilaslääniin kuuluu, onko se missä on ollut kutsunnoissa, suorittanut asepalveluksen, sodanajan sijoitus vai missä nykyään asuu?

Koitinpa tänään sekoittaa 1dl heraa puuroon, AIVAN järkyttävää siitä tuli.
Roskikseen heitin.
En ymmärrä mikä siinnä heran maussa tökkii. Jotenkin aivan karsea maku vaikka mautonta pitäisi olla.
Tulikin ostettua noita mauttomia noin paljon.
Pitää varmaan myydä pois ja ostaa jotain maustettuja.
Vai miten paljon se sheikkeri auttaa? Joko olen lusikalla sekoittanut tai sitten puuroon ja se puuro on kamalinta.

Onkon tietoa/hyvää arvausta paljonko kaloreita löytyy grillin kokolihahampurilaisesta? Entä ilman majoneesia? Aika isojahan nuo ovat verrattuna johonkin mäkkipurilaiseen (Big Mac 495kcal)

Oma arvaus: Ilman majoneesia 600kcal, majoneesilla 1000kcal

Onko parempaa tietoa kyselee nim. erikoinen dieetti :rolleyes:

Onkon tietoa/hyvää arvausta paljonko kaloreita löytyy grillin kokolihahampurilaisesta? Entä ilman majoneesia? Aika isojahan nuo ovat verrattuna johonkin mäkkipurilaiseen (Big Mac 495kcal)

Oma arvaus: Ilman majoneesia 600kcal, majoneesilla 1000kcal

Onko parempaa tietoa kyselee nim. erikoinen dieetti :rolleyes:
Kyllä tuo tonni varmasti on aika lähellä. Esim. täältä saa vähän suhteellisuudentajua.

Korvan hermot on "saman piuhan" varrella kuin kurkun. Siksi korvan kutittaminen voi yskittää, tai korvan kipu säteilee kurkkuun ja päinvastoin.

Miksi sulla vain toinen puoli yskittää.. en tiedä

Joo, tänks pänks vastauksesta.

Miksi ihmeessä sivis törkkii topsilla korvakäytävä?

Seuraava saattaa järkyttää heikkohermoisimpia katsojia:

Vaikut jämähtää sellaiseksi kökkäreiksi ettei niitä saa veke millään remowaxeilla tai muilla vastaavilla. Joskus skidinä lekuri otti muistaakseni pinseteillä sellasia pikkurillinpään kokosia aavistuksen verran märkiä vaikkuklönttejä korvasta... :kuola:

Så därför jag måste törkkiä mun korva med topsi.

Niin kauan oon törkkiny ku muistan, eikä vielä oo kuulo lähteny tai kuppa tullu, joten törkin jatkossakin.

Helpointa on kerran vuodessa käydä sairaanhoitajan luona tyhjentämässä vaikut korvista.

Tuol rauhanturvaaja tredis tätä jo kysyin, mutta nyt pitäis saada varmaa tietoa.

Mistä tietää mihin sotilaslääniin kuuluu, onko se missä on ollut kutsunnoissa, suorittanut asepalveluksen, sodanajan sijoitus vai missä nykyään asuu?

Kysymällä joltakin. Jos itse pitäisi saada tietää, niin soittaisin asuinkunna sotilasläänin esikuntaan.

Ei varsinaiseen kysymykseen, mutta liippaa aika läheltä. Pari vuotta sitten kun selvitin omaa sijoituspaikkaani minulle kerrottiin, että sijoituspaikka pysyy samana pääsääntöisesti, mutta sijoitus saattaa muuttua asuinkunnan mukaan, varsinkin jos on saanut jonkin erikoiskoulutuksen. Esim. jos on raivauspioneeri, niin SL esikunnassa katsotaan, että täällä asuu tommosen koulutuksen saanut kaveri, siirretääs sen SA sijoitus tänne. Sijoitusta ei siis oikein pysty arvailemaan, vaan se pitää ainakin kysyä henkilökohtaisesti.

Sitä, että määräytyykö sotilaslääni sijoituksen mukaan, en sitten tiedä, mutta näin olettaisin.

Back
Ylös Bottom