Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Puutarhurilla on mäntysuopaliuosta, jossa on 20% mäntysuopaa ja 80%vettä. Puutarhurin tulee saada 1,5% liuosta. Kuinka monta prosenttia sen tulee lisätä vettä, että liuoksesta tulee sen vahvuista. Kaipaan siis tietoa, että miten se lasketaan, eli välivaiheet mukaan. Vastaus on 1500%.

tehdäänkö tauriini l-argiinista vai minkä ihmeen takia minun TAURIINI purkissa lukee l-argiini jauhe? Kyseessä xtreme 100% pure taurine.

Onko kellään käyny koskaan silleen että kun alkaa syömään jotain niin leukaperässä tuntuu sellanen rusahdus ja sit on hetken aikaa sellanen tosi omituinen tunne tossa korvan alapuolella? Sitten se menee hetken päästä ohi. Nyt on sattunut pariin kertaan tolleen about puolen vuoden sisään, mistähän on kyse. Mitä jos joku kerta katkeaa jotain naamasta ja musta tulee Sylvester Stallone

Mulla ainaki toinen puoli paukkuu ja lonksuu aina ku puren, välillä jää jumiin silleen että suu jää puoliks auki.

E
Muuten, miksi niin moni nettikauppias kuvittelee, että a) minulla on penis ja b) se ei oikein toimi?

olisko puhdasta tilastotiedettä.

jos 1% noista eemaileista menee kohdeyleisölle joista vaikkapa 5% haksahtaa niihin niin kun laskee spämmilähettelyn kustannukset niin aika halvaksi tulee

eli jos vaikka miljardilla ihmisellä on sähköposti niin saavat 500 000 tilausta. ne loput 9 999 950 000 spostia on siis ihan turhia ja ne kolahtelevat mm sinulle.

Elikkä mulla on käytössä sähköposti ohjelma (outlook express) ei vaan oo mitään hajua mitä pitäisi laittaa noihin lähtevän ja tulevan postin palvelimiin, eli ei pysty lähettämään eikä vaastaanottamaan viestejä. Jos joku osais jeesata?

Elikkä mulla on käytössä sähköposti ohjelma (outlook express) ei vaan oo mitään hajua mitä pitäisi laittaa noihin lähtevän ja tulevan postin palvelimiin, eli ei pysty lähettämään eikä vaastaanottamaan viestejä. Jos joku osais jeesata?
Lähtevän postin palvelimen kohtaan palveluntarjoajasi lähettävän palvelimen osoite ja tulevan postin palvelimen kohtaan palveluntarjoajasi tulevan postin palvelimen osoite. :D

Yksinkertaistetusti, kysy palveluntarjoajaltasi. Ei noilla antamillasi tiedoilla kukaan täällä voi kertoa mitään tämän kummempaa vastausta.

Veli tulee käymään stadissa tännään, dietti on alkanu hyvin. Mutta vetäsiskö perseet tänään vaiko jatkais diettiä tämänkin päivän?

Riippuu ihan siitä minkä palveluntarjoajan sähköpostia käytät, kysy siis operaattorilta.

Mulla esimerkiks käyttämässäni Elisan sähköpostissa sekä saapuvan postin palvelin (POP3) että lähtevän postin palvelin (SMTP) on mail.kolumbus.fi.

Edit. Aivan tajuttoman hidas.

Edit2. Aloin kans laskemaan therfin läksyjä ja pelästyin jo olevani tosi pahasti ruosteessa. Ei tosiaan ole 1500% oikea vastaus.

Puutarhurilla on mäntysuopaliuosta, jossa on 20% mäntysuopaa ja 80%vettä. Puutarhurin tulee saada 1,5% liuosta. Kuinka monta prosenttia sen tulee lisätä vettä, että liuoksesta tulee sen vahvuista. Kaipaan siis tietoa, että miten se lasketaan, eli välivaiheet mukaan. Vastaus on 1500%.

Ei muuten ole 1500%.

Tuleeko tuo prosentti antaa suhteessa alkuperäiseen veden määrään vai alkuperäiseen liuoksen määrään?

No, eiköhän tämä saa sut alkuun:

(0,2*liuoksen määrä)/(liuoksen määrä+lisätty vesi) = 0,015

Eli 24,51€x20=490,2€/kk. Kohta saattaa tulla potkut (tuotannolliset ja taloudelliset syyt). Voi ehkä joutua luopumaan asunnosta:D, kun loppuu rahat liitosta. Jos ei saa töitä.

Miinus verot, päivärahastakin joutuu maksamaan veroa.

Laita nyt edes "anyone" eikä mitään "any person" ja "please send this email forward". Ei toi sanasta sanaan kääntäminen kuulosta kovin ammattimaiselta.

Ollaan nyt kilttejä kerrankin, vaikka olisitkin jo laittanut eteenpäin: If you know anyone who might be interested in this e-mail, please feel free to send it forward. If you have any questions you can contact me by e-mail; with urgent matters you can reach me at ...numero....

Itse asiassa kirjoittaisin tuon ennemmin uusiksi kuin kääntäisin, kun mielestäni tuollaista kieltä ei missään normaalissa käytetä.
Ei tuollaista viestiä tarvita missään tilanteessa. Se kuulostaa out of office replyn ja jonkun kummallisuuden yhdistelmältä.

Missä tilanteessa kukaan forwardoisi minun mailejani kellekkään toiselle.

Ei tuollaista viestiä tarvita missään tilanteessa. Se kuulostaa out of office replyn ja jonkun kummallisuuden yhdistelmältä.

Missä tilanteessa kukaan forwardoisi minun mailejani kellekkään toiselle.

Niinpä niin

Mutta en kyllä käyttäisi tuotakaan, enkä tuota suomenkielistäkään, en tiedä onko tuo joku ennaltamäärätty pätkä joka on pakko säilyttää. Itse en tuollaista lähettäisi asiakkaalle. Liian tuttavallinen ja vielä pyydetään asiakasta hoitamaan markkinointi firman puolesta.

Asumistukea saa alle 37m^2 omistusasuntoon (korot ja yhtiövastike). Jos asuntoa vaihtaa pienempään työttömyysaikana. Saako asumistukea, vai onko olemassa joku pykälä työttömyysaikana vaihdettuun asuntoon. Eli voinko muuttaa kolmiosta yksiöön ja saada asumistukea? Ei taida opiskelijan rahoilla asuntoa voida pitää omana...

Asumistukea saa alle 37m^2 omistusasuntoon (korot ja yhtiövastike). Jos asuntoa vaihtaa pienempään työttömyysaikana. Saako asumistukea, vai onko olemassa joku pykälä työttömyysaikana vaihdettuun asuntoon. Eli voinko muuttaa kolmiosta yksiöön ja saada asumistukea? Ei taida opiskelijan rahoilla asuntoa voida pitää omana...
Jos tulevaisuus tuntuu liian hankalalta, niin mikä pakkomielle siitä on kynsin hampain pitää kiinni. Parempi se on sitten myydä hyvällä hinnalla kuin pakon edessä kun on rahat loppu.

Kannattaa rauhassa miettiä miten kannattaa toimia.

Back
Ylös Bottom