Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ajattelin sitä nostella, kun mullakin on kysyttävää jos joku tietäisi miten sängyn homehtuminen saataisiin estettyä, kun joka yö sänky on myös hiestä märkä. Naurettava vaiva :)

Lateksilakanat :whip:

Njoo, ehkä olisi kuitenkin mieluisampaa löytää hikoilun syy ja saada se loppumaan eikä hakea helpotusta oireeseen lateksilakanoiden avulla.. :rolleyes:

EDIT: Ei sillä, että idea olisi huono.. Lateksilakanat hankintaan ellei tuo prkleen hikoilu lopu..

Njoo, ehkä olisi kuitenkin mieluisampaa löytää hikoilun syy ja saada se loppumaan eikä hakea helpotusta oireeseen lateksilakanoiden avulla.. :rolleyes:

Joo, syy on selvillä eikä syy lähde pois :)
Lateksilakanat oli läppä, mutta jotain vastaavaa toki etsin.

Miten kaupat on huomenna auki? Entä Alkot?
Alkot 9-18.

Ruokakaupat 7-18. Tämä sekä isoissa että alle 400m2 kaupoissa.

Edit: meni ehkä minuutti Googletta noi. Pitäiskö meidän perustaa laiskojen ihmisten thread, jossa vois kysyä juttuja joita ei itse jaksa etsiä? ;) :piis:

Alkot 9-18.

Edit: meni ehkä minuutti Googletta noi. Pitäiskö meidän perustaa laiskojen ihmisten thread, jossa vois kysyä juttuja joita ei itse jaksa etsiä? ;) :piis:

Ei. Menis idea tästä ketjusta :)

Alkot 9-18.

Tänks, säästyin googlettamiselta. Vielä kun viitsisin siivota. Et viittis JoAT tulla siivoomaan?

Mitenköhän menee tollaset viinasekoitukset vanhaksi? Votkan seassa
ripaus apelsiinimehua. Pari viikkoa lojunut jääkaapissa ja nyt oli sellainen sakka sielä pullon pohjalla... Ei raaskisi kaataa viemäriin.

Mitenköhän menee tollaset viinasekoitukset vanhaksi? Votkan seassa
ripaus apelsiinimehua. Pari viikkoa lojunut jääkaapissa ja nyt oli sellainen sakka sielä pullon pohjalla... Ei raaskisi kaataa viemäriin.
Luulisi että on ihan juotavaa, viinahan säilöö hyvin. Ravistat vaan!

Yks tyhmä kysymys lisää. Eiköhän melkein kaikki asiat googlesta löydy mitä tässä threadissa on kysytty jos vaan etsii? Tai ainakin hyvin monet. Pidetään siis tämmösenään.

jos joku muija on paksuna, ja haluaa pitää muksun mistä minä haluan eroon ja äkkiä, ja jauhan jotain toukka-myrkkyä sen iltateehen ja toukka kuolee, niin saanko syytteen murhasta vai jostain muusta?

jos joku muija on paksuna, ja haluaa pitää muksun mistä minä haluan eroon ja äkkiä, ja jauhan jotain toukka-myrkkyä sen iltateehen ja toukka kuolee, niin saanko syytteen murhasta vai jostain muusta?

Kun on suunnitelmat noin pitkälle edennyt niin murhasta. Pitäsikö ensin koittaa ihan puhumalla :(

Puhumalla ja jos ei suostu niin IMO melkoinen kusipää.
Koska vahinko koskee molempia ja niin myös seuraukset. Ei nainen saa päättää siitä lapsesta vain koska sitä kantaakin.

Pitäsikö ensin koittaa ihan puhumalla :(

Pitäisköhän ekaksi kasvaa aikuiseksi ja oppia käyttämään kortsua...?

Siitäkin huolimatta, että ymmärrän fiiliksen, mitä ei-toivottu raskaus voisi tuoda tullessaan, niin silti sanon että melkoisen mautonta tekstiä aloittajalta.

Puhumalla ja jos ei suostu niin IMO melkoinen kusipää. Koska vahinko koskee molempia ja niin myös seuraukset. Ei nainen saa päättää siitä lapsesta vain koska sitä kantaakin.

Ja jos nainen haluaisi pitää lapsen, niin miehelläkö sitten olisi oikeus päättää? Entä jos mies haluaisi pitää ja nainen ei, niin nainen taitaisi olla sittenkin kusipää vai?

Nämä ovat hankalia asioita. Mutta ei kantsi alkaa vääntämään kättä tästä aiheesta tässä ketjussa. Ehkä muualla, jos tuntee tarvetta.

Back
Ylös Bottom