Lateksilakanat :whip:
HAHAA!!! Sä sen keksit, ois pitänyt heti kysyä sulta! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajattelin sitä nostella, kun mullakin on kysyttävää jos joku tietäisi miten sängyn homehtuminen saataisiin estettyä, kun joka yö sänky on myös hiestä märkä. Naurettava vaiva![]()

Njoo, ehkä olisi kuitenkin mieluisampaa löytää hikoilun syy ja saada se loppumaan eikä hakea helpotusta oireeseen lateksilakanoiden avulla..![]()

Alkot 9-18.Miten kaupat on huomenna auki? Entä Alkot?
Alkot 9-18.
Ruokakaupat 7-18. Tämä sekä isoissa että alle 400m2 kaupoissa.
Edit: meni ehkä minuutti Googletta noi. Pitäiskö meidän perustaa laiskojen ihmisten thread, jossa vois kysyä juttuja joita ei itse jaksa etsiä? ;) :piis:

Alkot 9-18.
Ruokakaupat 7-18. Tämä sekä isoissa että alle 400m2 kaupoissa.
Edit: meni ehkä minuutti Googletta noi. Pitäiskö meidän perustaa laiskojen ihmisten thread, jossa vois kysyä juttuja joita ei itse jaksa etsiä? ;) :piis:
Ei pysty kyllä tohon siivoamiseen venymään.Tänks, säästyin googlettamiselta. Vielä kun viitsisin siivota. Et viittis JoAT tulla siivoomaan?

Luulisi että on ihan juotavaa, viinahan säilöö hyvin. Ravistat vaan!Mitenköhän menee tollaset viinasekoitukset vanhaksi? Votkan seassa
ripaus apelsiinimehua. Pari viikkoa lojunut jääkaapissa ja nyt oli sellainen sakka sielä pullon pohjalla... Ei raaskisi kaataa viemäriin.
Ei pysty sanomaan, tullin määrä riippuu tuotteesta.Paljonko on tulli tuotteesta, joka maksoi jenkeissä 69 dollaria?
Paljonko on tulli tuotteesta, joka maksoi jenkeissä 69 dollaria?
Ei pysty sanomaan, tullin määrä riippuu tuotteesta.
jos joku muija on paksuna, ja haluaa pitää muksun mistä minä haluan eroon ja äkkiä, ja jauhan jotain toukka-myrkkyä sen iltateehen ja toukka kuolee, niin saanko syytteen murhasta vai jostain muusta?
jos joku muija on paksuna, ja haluaa pitää muksun mistä minä haluan eroon ja äkkiä, ja jauhan jotain toukka-myrkkyä sen iltateehen ja toukka kuolee, niin saanko syytteen murhasta vai jostain muusta?
Pitäsikö ensin koittaa ihan puhumalla :(
Puhumalla ja jos ei suostu niin IMO melkoinen kusipää. Koska vahinko koskee molempia ja niin myös seuraukset. Ei nainen saa päättää siitä lapsesta vain koska sitä kantaakin.