Miten pääsis Pohjois-Koreaan turistireissulle?
http://www.traveller.fi/travelasia.php
http://www.olympia.fi/kaukoretket/journeys.asp?journeyID=345
Air Koryolla lentäminen lienee jännittävää. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten pääsis Pohjois-Koreaan turistireissulle?
http://www.traveller.fi/travelasia.php sanoi:Matkat Pohjois Koreaan ryhmälle tai omatoimisesti. Valmiit matkaohjelmat ja täysihoito paketit.
Kävin juuri Stokkalla ostamassa uusia vaatteita ja mukaan tarttui myös kaulaliina. Kaupasta lähtiessäni varashälyttimet alkoivat piippaamaan mutta, kun lähtiöitä oli paljon samaan aikaan niin en jäänyt siihen patsastelemaan, koska oletin, että hälytys ei koskenut minua.
Kotona huomasin olleeni väärässä, koska liinaan oli näköjään jäänyt kuvan mukainen vekotin. Saako tuota irti kotikonstein hajottamatta riepua vai pitääkö minun huomenna patsastella kauppaan?
Onko muuten olemassa ns. "oikeaa tapaa" solmia kaulaliinaa?
Ongelmahan on siinä, että ei jaksaisi mennä kauppaan, kun huominen ohjelma on jo suunniteltu. Eihän tuo nyt iso vaiva tietenkään ole ja niin teenkin, jos ei helpompaa konstia löydy mutta laiskana toivon sitä helpompaa konstia.
Kävin juuri Stokkalla ostamassa uusia vaatteita ja mukaan tarttui myös kaulaliina. Kaupasta lähtiessäni varashälyttimet alkoivat piippaamaan mutta, kun lähtiöitä oli paljon samaan aikaan niin en jäänyt siihen patsastelemaan, koska oletin, että hälytys ei koskenut minua.
Kotona huomasin olleeni väärässä, koska liinaan oli näköjään jäänyt kuvan mukainen vekotin. Saako tuota irti kotikonstein hajottamatta riepua vai pitääkö minun huomenna patsastella kauppaan?
Onko muuten olemassa ns. "oikeaa tapaa" solmia kaulaliinaa?
Siellä itseasiassa järjestetään älytön kulissi kun menet sinne ja mukana on kokoajan jotain miehiä, tiedä sitten mitä vahteja sun muita. Näet juuri sen mitä he haluavat sinun näkevän. Luin tästä eräästä paikallislehdestä jossa oli juttu pariskunnasta joka tuolla vieraili.Varsinkin tämän firman kielitaito herättää muuten aika saatanasti luottamusta...
Mitähän tuo täysihoito paketti mahtaa sisältää? Kuljetuksen soramontulle ja kuula kalloon?
Ei nyt ainakaan niin myöhään kuin voivat, olisikohan kaikille viimeistään se 04:ään takarajaonko baarit uutenavuotena auki normaalisti vai ovatko auki niin myöhään kuin voivat? tiedän, baarikohtaista mutta jos yleistetään.
Paikat jotka normaalisti ovat viikonloppuisinkin vain 02:een, saisivat hakea erikseen jatkoaikaa? Muistaakseni eräs tuttu baarinpitäjä puheli taannoin, että vuodessa olisi ollut 4(?) iltaa, joille voi hakea pidennettyä aukioloa. Mutta silloinkin olisi saanut olla auki vain 03:een. Tai jotain sinne päin.. Eli hyvinkin baarikohtaista.Tosta tuli mieleen, et mitä mieltä porukka on esim. peugeotin farmareiden lasikatoista?
Onko särkemismagneetti, entäs paistaako aurinko liikaa sisään kesällä?
miten saa kuvan profiiliin??