Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

http://www.traveller.fi/travelasia.php sanoi:
Matkat Pohjois Koreaan ryhmälle tai omatoimisesti. Valmiit matkaohjelmat ja täysihoito paketit.

Varsinkin tämän firman kielitaito herättää muuten aika saatanasti luottamusta...

Mitähän tuo täysihoito paketti mahtaa sisältää? Kuljetuksen soramontulle ja kuula kalloon?

Mä just satuin vilkaisemaan jotain Kumppani-nimistä lehteä. Taitaa käsitellä jotain kehitysyhteistyötä, kehityspolitiikkaa ja ihmisoikeuksia. Kyllä mä tiesin näitä Pohjois-Korean pekuliariteettejä, mutten tiennyt että maahan ei saa tuoda kännykkää. Entäs jos olisi työmatkalla, ja menee DPRK:hon vaikkapa Kiinasta työkännykkä kassissa? Roskiinko se lentää tullissa...

Kävin juuri Stokkalla ostamassa uusia vaatteita ja mukaan tarttui myös kaulaliina. Kaupasta lähtiessäni varashälyttimet alkoivat piippaamaan mutta, kun lähtiöitä oli paljon samaan aikaan niin en jäänyt siihen patsastelemaan, koska oletin, että hälytys ei koskenut minua.
Kotona huomasin olleeni väärässä, koska liinaan oli näköjään jäänyt kuvan mukainen vekotin. Saako tuota irti kotikonstein hajottamatta riepua vai pitääkö minun huomenna patsastella kauppaan?
Onko muuten olemassa ns. "oikeaa tapaa" solmia kaulaliinaa?

Liitteet

• IMAG0008.webp
    IMAG0008.webp
    82,2 KB · Katsottu: 171
Kävin juuri Stokkalla ostamassa uusia vaatteita ja mukaan tarttui myös kaulaliina. Kaupasta lähtiessäni varashälyttimet alkoivat piippaamaan mutta, kun lähtiöitä oli paljon samaan aikaan niin en jäänyt siihen patsastelemaan, koska oletin, että hälytys ei koskenut minua.
Kotona huomasin olleeni väärässä, koska liinaan oli näköjään jäänyt kuvan mukainen vekotin. Saako tuota irti kotikonstein hajottamatta riepua vai pitääkö minun huomenna patsastella kauppaan?

Jos sul kuitti on tallessa, niin helpoiten tuon saa irti kun kävelet vaan sinne kauppaan.

Ongelmahan on siinä, että ei jaksaisi mennä kauppaan, kun huominen ohjelma on jo suunniteltu. Eihän tuo nyt iso vaiva tietenkään ole ja niin teenkin, jos ei helpompaa konstia löydy mutta laiskana toivon sitä helpompaa konstia.

Mitä tahansa teetkin, niin tee se vitun varovaisesti!!! Yleensä ku noita rupee irroittelee ite niin sieltä pamahtaa vaikka joku väripanos takille ja sit onkin vähä että :wtf:

Ongelmahan on siinä, että ei jaksaisi mennä kauppaan, kun huominen ohjelma on jo suunniteltu. Eihän tuo nyt iso vaiva tietenkään ole ja niin teenkin, jos ei helpompaa konstia löydy mutta laiskana toivon sitä helpompaa konstia.

Ei oo kokemusta myymälävarkauksista mutta aika vaikeaa tota on koti konstein irti repiä. Jollaki piheillä ehkä mut helpointa kävellä vaan sinne kauppaan.

Eikös noi ole tapana avata jollaki tehokkaalla magneetilla, eli löytyskö sellasta pöytälaatikosta?

Joo magneetillahan tuon on pakko toimia, koska mötikkä on kummallakin puolella rättiä mutta, jos siellä on todellakin joku väripanos niin taidan mennä suosiolla huomenna kauppaan. Vituttaisi, jos rätti ja naama olisivat kummatkin punaisia.
Samalla voisi vaatia vaikka miljoonaa euroa kivusta, särystä ja mielipahasta.

Ei ole Stokkalla muuten kovin valppaat vartijat, kun sain kävellä ihan vapaasti pois vaikka laukaisinkin hälytyksen.

Se on paha nähä kellä ne soi, jos on ruuhkaa. Sitäpaitsi se, että portit soi, ei oikeuta muutakuin kysymään, että "haluatteko selvittää mistä soiminen johtuisi?"

edit: tai jos niitä ei vaan kiinnosta ;)

onko baarit uutenavuotena auki normaalisti vai ovatko auki niin myöhään kuin voivat? tiedän, baarikohtaista mutta jos yleistetään.

Varsinkin tämän firman kielitaito herättää muuten aika saatanasti luottamusta...

Mitähän tuo täysihoito paketti mahtaa sisältää? Kuljetuksen soramontulle ja kuula kalloon?
Siellä itseasiassa järjestetään älytön kulissi kun menet sinne ja mukana on kokoajan jotain miehiä, tiedä sitten mitä vahteja sun muita. Näet juuri sen mitä he haluavat sinun näkevän. Luin tästä eräästä paikallislehdestä jossa oli juttu pariskunnasta joka tuolla vieraili.

onko baarit uutenavuotena auki normaalisti vai ovatko auki niin myöhään kuin voivat? tiedän, baarikohtaista mutta jos yleistetään.
Ei nyt ainakaan niin myöhään kuin voivat, olisikohan kaikille viimeistään se 04:ään takaraja:rolleyes: Paikat jotka normaalisti ovat viikonloppuisinkin vain 02:een, saisivat hakea erikseen jatkoaikaa? Muistaakseni eräs tuttu baarinpitäjä puheli taannoin, että vuodessa olisi ollut 4(?) iltaa, joille voi hakea pidennettyä aukioloa. Mutta silloinkin olisi saanut olla auki vain 03:een. Tai jotain sinne päin.. Eli hyvinkin baarikohtaista.

Tosta tuli mieleen, et mitä mieltä porukka on esim. peugeotin farmareiden lasikatoista?
Onko särkemismagneetti, entäs paistaako aurinko liikaa sisään kesällä?

Tosta tuli mieleen, et mitä mieltä porukka on esim. peugeotin farmareiden lasikatoista?
Onko särkemismagneetti, entäs paistaako aurinko liikaa sisään kesällä?

Tokkopa noita säretään ja veikkaan että on kovempi homma särkeä kuin esim. sivulasi. Ei paista jaffa ellet halua eli saa verhon eteen.

Tuli käytettyä rättiä kaupassa ja eihän asian selvittelyyn mennyt kuin pari minuuttia. Vahingonkorvauksena pyysin miljoonaa euroa mutta sain vain lapun, jolla saa ilmaisen kahvin Stokkan jostain kahviosta.
Sinänsa paska, kun en edes juo kahvia. Pitäisi melkein antaa tuo lappu jollekin haisevalle puliukolle niin saisi edes henkistä tyydytystä ajatellessa kuinka kahvittelevia mummoja vituttaa viereisessä pöydässä oleva pultsari.

Back
Ylös Bottom