Sellainen muistikuva mulla on et sillai se ois menny meil turuus.Onkos ne ennen pistetty ahteriin. Nykyään ainakin olkapäähän.
Ei tartte edes housuja alas vetää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sellainen muistikuva mulla on et sillai se ois menny meil turuus.Onkos ne ennen pistetty ahteriin. Nykyään ainakin olkapäähän.
Ei tartte edes housuja alas vetää.
Ei ole tai ainakaan aikanaan ei ollut ja tuskinpa kovasti kiinnostustakaan. Jos ei ollut esittää rokotuskorttia voimassaolevista rokotuksista, neljä piikkiä tuli että napsahti.Eiköhän niillä ole tiedot saaduista rokotuksista.
Itse käydessäni inttiä, piikkejä tuli sekä perseeseen, että olkavarsiin, neljä yhteensä.Onkos ne ennen pistetty ahteriin. Nykyään ainakin olkapäähän.
Itse käydessäni inttiä, piikkejä tuli sekä perseeseen, että olkavarsiin, neljä yhteensä.
Mikä on valomerkki eli "pilkku" englanniksi ?
Mitä tarkoittaa tuo I.M.P. joka on Rojcordylla? Onko se V.I.P.ppiä kalliimpi?
Niinpä :(IsoMunainen Panomies. Tuon saa kun lähettää Mikelle privana kuvan slaikkaristaan ja Mike sitten arvioi oikeuttaako vehkeen koko kyseiseen arvoon.

IsoMunainen Panomies. Tuon saa kun lähettää Mikelle privana kuvan slaikkaristaan ja Mike sitten arvioi oikeuttaako vehkeen koko kyseiseen arvoon.
Kun tuo ientulehdus on vaivannu mua jo viikon verran, niin aina silloin tällöin tulee Hanksin Tompan Cast away-leffa mieleen, ja sen hammastulehdus. Ja kun autiolle saarelle päästiin, niin mites siellä saapi tuota vettä tehtyä merivedestä?
Joku ehdotti keittämistä, mut ei kai suola mihinkään häviä vedestä keittämällä?