Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onkos ne ennen pistetty ahteriin. Nykyään ainakin olkapäähän.
Ei tartte edes housuja alas vetää.
Sellainen muistikuva mulla on et sillai se ois menny meil turuus.

Itse käydessäni inttiä, piikkejä tuli sekä perseeseen, että olkavarsiin, neljä yhteensä.

Voi olla, että on rokotukset muuttunut ajan myötä.

En muista, että kellään olisi ollut rokotuskorttia mukana.
Kaksi piikkiä olkapäähän taisi tulla kaikille ja sen jälkeen sai rokotuskortin. Tai mikälie PV-rokotuskortti olikaan.

II/99 saapumiserässä sai 0-4 piikkiä riippuen aiemmista rokotuksista. Itse sain yhtäaikaa molempiin olkapäihin ja gluteuksiin piikit eli 4kpl ja aikaa meni ehkä 2s. joten tehokasta oli kyllä :D

I/04 ja kaksi piikkiä taisi tulla, yksi molempiin olkapäihin. Rokotus oli kivuton ja nopeasti ohi, jonka jälkeen siirryttiin odottelemaan pyörtyykö kukaan. Turha tuosta on huolehtia

Mitä tarkoittaa tuo I.M.P. joka on Rojcordylla? Onko se V.I.P.ppiä kalliimpi?

IsoMunainen Panomies. Tuon saa kun lähettää Mikelle privana kuvan slaikkaristaan ja Mike sitten arvioi oikeuttaako vehkeen koko kyseiseen arvoon.

IsoMunainen Panomies. Tuon saa kun lähettää Mikelle privana kuvan slaikkaristaan ja Mike sitten arvioi oikeuttaako vehkeen koko kyseiseen arvoon.
Niinpä :(

:hyper:

Aika läheltä kävi. Iso Muna Pegi.

Intissä keksivät, kun kengännumero on 49 ja käsikin lapion kokoinen. Sen perusteella päättelivät, että ei voi kusiluikkukaan kovin pieni olla.
Valitettavasti taidan olla se poikkeus, joka vahvistaa säännön. :D
Ja Pegi väännettiin sukunimestä.

Aika henkilökohtaista alkaa jo olla.

Eli eli Kysyisin semmoista että, koska kun, Itselläni on Finnmaxin Massanrankentaja 2, ohjeissa sanotaan että nauti päivittäin 2 annosta osana jokapäiväisestä ruokavaliostasi. Mietin sitten että jos ottaisi vain sali päivinä aamulla ja noin 2H ennen salille lähtöä. Onko siitä jottain hyötyä vai pitäiskö sitä napata joka päivä toi 2 annosta?

Jos mulla olisi tommoista jauhetta, käyttäisin sitä treenin jälkeen palautusjuomana. Koostumuksesta en tosin tarkemmin tiedä. Proteiinia ehkä joutuisi lisäämään.

Kun tuo ientulehdus on vaivannu mua jo viikon verran, niin aina silloin tällöin tulee Hanksin Tompan Cast away-leffa mieleen, ja sen hammastulehdus. Ja kun autiolle saarelle päästiin, niin mites siellä saapi tuota vettä tehtyä merivedestä?

Joku ehdotti keittämistä, mut ei kai suola mihinkään häviä vedestä keittämällä?

Kun tuo ientulehdus on vaivannu mua jo viikon verran, niin aina silloin tällöin tulee Hanksin Tompan Cast away-leffa mieleen, ja sen hammastulehdus. Ja kun autiolle saarelle päästiin, niin mites siellä saapi tuota vettä tehtyä merivedestä?

Joku ehdotti keittämistä, mut ei kai suola mihinkään häviä vedestä keittämällä?

Jos sulla on tulta, kattila ja muovia niin virität sen muovin siihen kiehuvan kattilan/veden päälle niin että höyry tiivistyy pintaan ja valuu tippoina keruuastiaan. Toinen vaihtoehto on käyttää auringonvaloa joka haihduttaa nesteen ja kerätä sen edellämainitulla tavalla. Suola jää eri astiaan.

Back
Ylös Bottom