Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jos joskus tuon jonkun ehkä hieman vieraamman kasvon kylään, niin äiti kyselee vieraan lähdön jälkeen aivan jäätävästi kaikkea tästä vieraasta ja taustoista.

Uskon, että erityisesti kaveripiirissä tapahtuvat muutokset saa ainakin ne vanhemmat varpailleen, jotka eniten pelkäävät pahinta (huume/rikoshäröilyä yms). Ja mun mielestä silloin pitäiskin seurata tarkemmin. Siitä toki voidaan kinastella, että missä laajuudessa toteutettuna seuranta on järkevää ja onko kysymys enemmänkin luottamuksen puutteesta, kuin normaalista valveutuneisuudesta lapsensa tekemisten suhteen.

Niin, siis mulla on ollu samat kaverit viisvuotiaasta asti, ja äiti tuntee kaikki hyvin. Koskaan en ole missään piireissä liikkunut, jotka on leimattu tän kunnan pahaks jengiks.
Esimerkkinä toimii hyvin yks kerta ku oltiin kavereiden kans meillä ja mukan oli yks kaverin likkaystävä. Kauheesti äiti tarjos kaikkee syötävää, yritti niin olla mukava, mutta sellanen tekopyhyys vaivaa vaa mua. Kun kaverit lähti, alkokin sitte kauhee kysely kuka tää tyttö oli ja kaikkea muuta siitä, vaikkei asialla mitään tekemistä ollutkaan mun kanssa. Se on erittäin rasittavaa, kun tentataan kaikkea olematonta.
Voi olla et mulla on jotain pieniä traumoja porukoiden erosta, jollon isä piti kauheeta kyselyä aina mitä äitini tekee, eikä ne kyselyt ollut mitään hyvällä maulla varustettuja.
Toi äidin kysely kuitenkin on vaikuttanu siihen etten koskaan halua ketään kavereita meille tuoda, koska en halua mitään kyselyjä. Tämä taas vaikuttaa tietenkin niihin tyttösiinkin; miten niitä varsinkaan viittisi kotiin tuoda, kun pienemmistäkin asioista tulee kauheat kyselyt.

Jos henkilö käyttää jo verenohennuslääkkeitä, niin voiko hän samalla ottaa myös kalaöljyä?

Jos puhutaan esim. Marevan-tyyppisistä lääkkeistä niin en äkkiseltään löytänyt mitään syytä miksi ei saisi käyttää, mutta joku fiksumpi varmaan tietää paremmin.

http://ohjepankki.vsshp.fi/fi/3452

Edit: Joissain kapseleissa näkyy olevan mukana K-vitamiini joka sitten tuo omia vaikeuksia asiaan.
Kannattaa siis varmistaa asia lääkäriltä koska tollaset lääkkeet on aika konstikkaita.

Edit2: TJJ tietää jotta saa popsia niin siihen voi kyllä luottaa kun pappiin ;)

Jos henkilö käyttää jo verenohennuslääkkeitä, niin voiko hän samalla ottaa myös kalaöljyä?

Miksei voisi? Voi siis.

edit: K-vitamiini spekulointiin. Voi käyttää sitä sisältäviä tuotteita jos käyttää sitä marevania, mutta K-vitskun käyttö vaikuttaa Marevanin tehoon ja voi vaatia annoksen säätämistä, joten on suositeltavaa, että oli mikä tahansa K-vit lähde (pilleri tai rehut), että määrä pysyy kutakuinkin tasaisena päivästä toiseen.

Uwish sanoi:
Alkoholistin maksa saattaa polttaa alkoholia jopa kaksi kertaa niin nopeasti kuin muiden.

Nooo.. en tiedä tuleeko ihan tuplausta polttotehossa, mutta alkoa hävittävistä kahdesta pääasiallisesta entsyymistä toinen pystyy jnkv kehittymään, se on se lähtötilanteessa heikompi.

Mitä eroa:

kokojyväriisi, täysjyväriisi, pitkäjyväinenriisi ?

Oliks tää kompa? Mä tiedän, mä tiedän!

Etuliite! (-riisi)

:jahas:

Millä lasketaan tv:n katsojaluvut? Onko kansalaisille jaettu jotain bokseja joka kerää tuloksia ja näistä lasketaan sitten keskiarvo, vai mitä vittua?

Millä lasketaan tv:n katsojaluvut? Onko kansalaisille jaettu jotain bokseja joka kerää tuloksia ja näistä lasketaan sitten keskiarvo, vai mitä vittua?

on. eli X määrällä (n.3000 muistaakseni) talouksia on boksi joka kerää katselutiedot. näistä sitten lasketaan jonkin sortin keskiarvo. en tiedä tarkkaan miten pitkä aika lasketaan kananvan katseluksi. jotta saadaan kanavien selaaminen yms pois laskuista.

Joskus joku kyseli paljon englannin kielinen wikipedia vie tilaa (olikohan termis), niin paljon se oli ja monta sivua paperia se veis jos kaikki painettais normi. tietosanakirja fontilla?:D

Tätä on kysytty neljä miljoonaa kertaa mutta kertokaapas silti millä saan youtuben videon ladattua koneelle? tai oikeastaa ihan vaan ääniraitakin riittäs. Oon kyllä kokeillu parillakin konvertterilla ja toisella joku aika sitten muutaman latailin mut nyt se ei jostain syystä toimi. Onko noissa joissakin videoissa joku suojaus tms.? Ton alla olevan joku postas tänne mut ainkaan itellä sekään ei toimi

http://www.orbitforum.com/getvideo/

Minkä takia päiväunilla ollessa valuu kuolaa tyynyliinalle paljon enemmän kuin yöunilla?

Minkä takia päiväunilla ollessa valuu kuolaa tyynyliinalle paljon enemmän kuin yöunilla?

Ei liity tod.näk. siihen milloin nukut, vaan siihen, että olet syönyt juuri ennen päikkäreitä.

Tätä on kysytty neljä miljoonaa kertaa mutta kertokaapas silti millä saan youtuben videon ladattua koneelle? tai oikeastaa ihan vaan ääniraitakin riittäs. Oon kyllä kokeillu parillakin konvertterilla ja toisella joku aika sitten muutaman latailin mut nyt se ei jostain syystä toimi. Onko noissa joissakin videoissa joku suojaus tms.? Ton alla olevan joku postas tänne mut ainkaan itellä sekään ei toimi

http://www.orbitforum.com/getvideo/
Tai sit http://vixy.net/

Finnpanelin sivuilta lainattu:

TV-mittaritutkimukseen on satunnaisesti valittu 1100 taloutta siten, että ne edustavat TV-talouksia Suomessa. Tutkimukseen osallistuvat kaikki neljä vuotta täyttäneet perheenjäsenet, yhteensä noin 2300 henkilöä.

Tutkimusperheen television (televisioden) yhteyteen asennetaan mittari(t), joka rekisteröi kaikkien perheenjäsenten TV-käytön ympäri vuorokauden. Mittaria ohjataan kaukosäätimellä, jossa jokaisella perheenjäsenellä on oma tunnusnäppäin. Tiedot vuorokauden TV-katselusta siirtyvät yön aikana puhelinlinjaa pitkin Finnpaneliin, jossa tietojenkäsittelyn jälkeen ensimmäiset ns. yliyönraportit tulostetaan aamulla klo 7

Back
Ylös Bottom