Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei:) 10220... mua väsyttää...:zzzz:

Miten muuten kalanmaksaöljyn a-vitamiinin nuo pitosuudet voi olla noin korkeita jos kerta myrkytysraja on 15 mg... ostin siis tuon omega 3:sten takia?

eivät viitsi tehtaalla poistaa litkusta a-vitamiineja?

Osta jatkossa kalaöljyä, jos tahdot omega-3:a, älä kalanmaksaöljyä. Kalaöljy valmistetaan kalan lihasta, ei maksasta.

Osta jatkossa kalaöljyä, jos tahdot omega-3:a, älä kalanmaksaöljyä. Kalaöljy valmistetaan kalan lihasta, ei maksasta.

Tarkotus olikin ostaa, mutta en tiiä sitten miks ostin tuota...
luin muuten pullon kyljestä, että se on a ja d-vitskun puutosten ehkäsyyn, luulis vähempikin riittävän:rolleyes:

No onhan tuo niin pahaa, ettei sitä kukaan kai oletakaan juotavan litratolkulla ;). Jatkossa tosiaan kalaöljyä, vaikkei se kamalan hyvää ole sekään. Itse vedän kalaöljyn kapseleina, niin uppoaa helposti.

No onhan tuo niin pahaa, ettei sitä kukaan kai oletakaan juotavan litratolkulla ;). Jatkossa tosiaan kalaöljyä, vaikkei se kamalan hyvää ole sekään. Itse vedän kalaöljyn kapseleina, niin uppoaa helposti.

Joo, pitää ehkä jopa ostaa huomenna pieni pullo tuota kalaöljyä

Mutta nyt loppuu ''tyhmien kysymysten'' kysely, mutta ihan todella tuo a-vitskun määrä säikäytti

http://www.intomobile.com/2007/03/18/nokia-n95-commercial.html

Kenen ääni toi on? Voisin tappaa et saisin tietää!!
Harry Dean Stanton

En löytänyt mistään klippiä missä se puhuis, mutta olen aika varma että sama mies kyseessä. Hieno mies ja näyttelijä.

Mahoney, ihan oikeessa olit.

http://www.levidepoches.fr/contagious/integrated/index.html sanoi:
The enigmatic voiceover from the commercial (provided by actor Harry Dean Stanton, fact fans) has been distributed to various supastar DJs in the dance community to remix, including the wonderful Rui da Silva.

Mistä apua aamuväsymykseen? Olen itteäni yrittänyt tsempata ja motivoida lähteen lenkille aamulla ja suunnitellu monta kertaa koko aamun aikataulun, mennyt aikasin nukkuun, kymmeneltä, yheksältä, kaheksalta, seittemältä!! Silti painan vaan torkkua aina siihen asti kun on niin kiire että nipin napin ehtii töihin.. :L

EDIT: Eikä muuten auttanut kun tuossa yhdessä vaiheessa yövyin yhden tyttösen vieres ja pyysin häntä herättään siihen ja siihen asti.. sama juttu vaan toistu. En nouse ennenkun on pakko..

^Jos mahdollista laita puhelimen herätysääneksi/sterkkojen herätykseen musaa, joku aivan paska ja mahdollisimman ärsyttävä biisi. Jätä luuri/kaukosäädin parin metrin päähän jotta joudut nousta sammuttamaan. Näin pääset ainaki ylös sängystä.

Nimim. 3 laitetta herätti mua tänään. :rolleyes: Tänään onnistu, eilen kuuntelin yli tunnin automaattitorkkua. :D

Kyllähän mä noihin herään, mutta suljettuani laitteet kapuan takaisin sänkyyn ja siirrän herätystä viis minsaa.. ja viis minsa.. ja viis minsaa.. ei voi käsittää että ihminen on näin nahjus ton heräämisen suhteen. Ehkä jos joku kaatais sangollisen jääkylmää vettä naamalle niin vois toimia.. apua!

EDIT: Ja mulla on nimenomaan puhelimen herätysäänenä MSI - Straight to Video :D

Hmm.. tuli mieleen vaan vielä, että nukun korvatulpat korvissa.. onkohan tällä paljon vaikutusta asiaan? Oon tottunut näin nukkumaan mm intissä kun ei saa unta jos joutuu kuuntelemaan toisten kuorsausta/naapureiden hölinää ja pauketta alakerrassa tms.

Kyllähän mä noihin herään, mutta suljettuani laitteet kapuan takaisin sänkyyn ja siirrän herätystä viis minsaa.. ja viis minsa.. ja viis minsaa.. ei voi käsittää että ihminen on näin nahjus ton heräämisen suhteen. Ehkä jos joku kaatais sangollisen jääkylmää vettä naamalle niin vois toimia.. apua!

Sitten laitat herätyksen vasta siihen kun on pakko nousta. Silloin ei tarvitse torkkuja.

haha itellä sama :D

ei auta vaikka herätys soi toisella puolella kämppää katonrajassa, sieltä tulee aina kömmittyä takaisin peiton alle torkuttamaan...

e: ja herätystä ei voi laittaa silloin kun on pakko nousta, sillä työaika on liukuva. parempi on herätä aikaisemmin, torkuttaa hetki ja ennen kasia olla töissä kuin viime tingassa herätä ja yhdeksältä ilmestyä töihin.

Jos sinne sänkyyn kerran kömpii takaisin ei vika ole siinä etteikö heräisi, vaan omassa päässä. Ei se auta kuin päättää, että nousee kun kello ensimmäisen kerran soi. Ei oo helppoa, tiedän kokemuksesta, mutta jos ei itse päätä nousta se on ihan sama mikä sireeni siellä taustalla huutaa.

Mistä apua aamuväsymykseen?

Sama ongelma. Ei auta kuin pakko - joskus ei sekään. Tänäänkin meni aamu ihan vituiksi, kun kännykkä herätti klo. 6, mutta ajattelin että pistän silmät kiinni vielä hetkeksi. Paha virhe. Heräsin 7:45 ja töissä oli oltava 8:15. Nopea suihku ja taksimatka ja olin vain 5 min myöhässä. Tuli vähän kalliiksi nuo lisäunet taas. :nolo:

Sitten laitat herätyksen vasta siihen kun on pakko nousta. Silloin ei tarvitse torkkuja.

No silloin juuri ei saa tehtyä mitään aamulla muutakun ajettuu kilpaa kellon kaa töihin!

Jos sinne sänkyyn kerran kömpii takaisin ei vika ole siinä etteikö heräisi, vaan omassa päässä. Ei se auta kuin päättää, että nousee kun kello ensimmäisen kerran soi. Ei oo helppoa, tiedän kokemuksesta, mutta jos ei itse päätä nousta se on ihan sama mikä sireeni siellä taustalla huutaa.

Mä oon niin monta kertaa päättänyt nukkumaan mennessäni että aamulla teen sitä ja tätä ja laitan sen herätyksen vaikka reilusti aikaseen.. ja ei.. silloin on vaan helpompi siirtää sitä herätystä kun "voi" nukkua vielä vähän pidempään.. pitäs pystyy tekeen se päätös sillon aamulla, tai joku keino joka pakottaa nousemaan..

No silloin juuri ei saa tehtyä mitään aamulla muutakun ajettuu kilpaa kellon kaa töihin!

Mä oon niin monta kertaa päättänyt nukkumaan mennessäni että aamulla teen sitä ja tätä ja laitan sen herätyksen vaikka reilusti aikaseen.. ja ei.. silloin on vaan helpompi siirtää sitä herätystä kun "voi" nukkua vielä vähän pidempään.. pitäs pystyy tekeen se päätös sillon aamulla, tai joku keino joka pakottaa nousemaan..

Niin no.. Miten sen nyt sanois. Mieti mitä haluut tehdä ja toimi sen mukaan. Jos näet tarpeelliseks reippailla aamulla niin nouse hyvä mies sieltä sängynpohjalta. Et anna itselles lupaa nukkua. Jos selviit ekan viikon niin sitten sulla ei oo enää suurempaa ongelmaa. Kysymys on mun nähdäkseni itsekurista.

Back
Ylös Bottom