Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko tietokoneelle olemassa mitään ohjelmaa jolla onnistuisi esim Fysiikan kaavojen pyörittely jonkun muuttujan suhteen helposti?
Mathematica soveltuu IMO kyllä ihan hyvin amatöörinkin käyttöön.
Joo, no saahan ton toki waretettua, mutta en tässä ryhdy yllyttämään ketään rikolliseen toimintaan :D. Mun pointti oli kuitenkin se, että käyttöliittymältään mathematica on varsin selkeä ja helppo oppia, verrattuna esim matlabiin.Jos se amatööri haluaa maksaa järjettömän hinnan tuollaisesta kanuunasta, niin toki.
Edit: Vielä järkevämpää olisi kuitenkin, että se amatööri treenaisi sitä kaavojen pyöritystä ihan vanhanaikaisesti. Tässä on vähän sama juttu kuin taskulaskinten kanssa. Näppäriä apuneuvoja, mutta niistä ei saisi kasvaa riippuvaiseksi ihan perusasioissa.
Samaa mieltä. Mathematican Student lisenssi taitaa olla samaa hintaluokkaa graafisten laskimien kanssa.Mathematica soveltuu IMO kyllä ihan hyvin amatöörinkin käyttöön.
Samaa mieltä. Mathematican Student lisenssi taitaa olla samaa hintaluokkaa graafisten laskimien kanssa.
Itse laskin kaikki laskut Mathematicalla, kun valmistauduin aikoinaan yo-kirjoitusten fyssan kokeeseen (tai siis reaaliin). Kyllä mulla oli lukion jälkeen laskurutiini sillä tasolla, että homma ei jäänyt siitä kiinni ja noin pystyin käymään läpi huomattavasti suuremman määrän tehtäviä.
Tiedän, että se kalan merkki auton perässä tarkoittaa että auton opmistaja on joku uskovainen, mutta mitä ihmettä tarkoittaa se härkätarra?? Vai tarkoittaako mitään?
Tiedän, että se kalan merkki auton perässä tarkoittaa että auton opmistaja on joku uskovainen, mutta mitä ihmettä tarkoittaa se härkätarra?? Vai tarkoittaako mitään?
Mitä Malaga? Ööö eli kuski diggaa Malagaa vai?
No oli tää feikki?