Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko miehen nänneillä mitään tarkoitusta? Vai ovatko ihan turhat koristeet? Olisiko niiden poistamisella muuta kuin kosmeettinen vaikutus?

Niitä on ihana imeskellä.... eiku öö.... ei mitään. :dance:

Onko Imatra ainoa paikka missä ei saa ajaa mopolla pyörätiellä?:wtf: Ku tänää käytii Valkealas ja siel oli pyörätie merkin alapuolella "Sallittu mopoille" kyltti ja Parikkalas oli sama homma kesällä. Mites muilla paikkakunnilla?

[nelo];1679248 sanoi:
Vaihtarina: Saako mopoautoilla ajaa pyörätiellä, joka on sallittu mopoille? (Toivottavasti ei)

L5 ja L6 luokan ajoneuvot eivät ole käsittääkseni "mopoja" (L1 ja L2) joten niitä ei saisi käyttää pyöräteilllä. Joku korjatkoot.

mulle tehtiin eilen kynnenkavennusleikkaus isovarpaaseen. kauankos tuo oikeen kipuilee?
illalla kun puudutus lakkas vaikuttamasta niin tuli aika inhottava kipu, eikä särkylääkkeetkään oikein auta..ei meinannu saada nukuttua. lopulta nukahdin siihen kipuun.:)

varvas on nyt aika häjyn näkönen, näyttää siltä että ei ikinä voi parantua, mutta kai se rupeaa muutamas viikos varpaalta näyttämään.

onko kokemuksia?

Onko ihminen maailman nopein eläin sadalla metrillä kahdella jalalla?

Siis onko mitään eläintä joka kahdella jalalla pieksisi Asafa Powellin sadalla metrillä. Itse en keksinyt ku jonkun strutsin mikä ehkä vois olla.

Edit. Strutsi on nopein kaksijalkainen eläin maapallolla. lähde: Wikipedia.

Edit 2. Vois välillä etsiä ehkä minuutin itsekin tietoa. =)

Edit 3. Toisaalta kysyinkin sadasta metristä, mutta luulisi että strutsi voittaa neljän metrin askelillaan.

Wikipediasta löytyy seuraavaakin. Lyhyellä matkalla sekä strutsi juoksee että kenguru loikkii kahdella jalalla jopa 70 km/h. Strutsin pitkän matkan juoksunopeus on 50 km/h ja kengurun 40 km/h. Veikkaisin sata metriä olevan tuollainen lyhyt matka näille kavereille, jotka harppovat metriluokan askelia eli molempien nopeus aika samaa luokkaa. En menisi vielä wikipedian perusteella sanomaan strutsia nopeimmaksi kaksijalkaiseksi lyhyellä matkalla. Pitkällä matkalle se taitaa kuitenkin olla.

Kukahan järjestäisi strutsi- ja kengurukarsinnat niiden omilla mantereillaan ja sitten 10 parasta molemmista lajeista puolueettomalle maaperälle Kiinan olympialaisiin? Olisi Kiina ainakin historian kirjoissa järjestäessään ensimmäiset monilajiset olympialaiset :-)

mun varvas oli aika pahasti tulehtunut kun se operoitiin. kirurgi sano, notta saattaa olla kipeä. en mä yleensä piittaa pienistä kivuista, mutta tuo jomottaa nii ettei saa nukuttua kunnolla.

mitäs haittavaikutuksia on jos ottaa buranaa enemmän mitä paketis suositellaan? vatta sekasin?

Silmiä "väsyttää" koko ajan, tekee mieli pitää niitä vaan kiinni.

Konetta/televisiota en pysty kauaa katsomaan, ja muutenkaan mun silmät ei tunnu kestävän yhtään valoa.

En pysty katsomaan samaan pisteeseen montaakaan sekunttia, tai muuten alkaa heti päätä särkemään.

Näkö mulla pitäis olla ihan ennallaan :/ ei sen kanssa ole ollut mitään ongelmia, en kyllä oo vähään aikaan ollu missään tarkastuksissa.

Aika hankalaa, kun on ylppäritki tässä alla ja pitäs lukea, mutta pitää koko ajan pitää jotain ihmeen räpyttely taukoja ku silmiin melkeen ihan sattuu :O

Pitäskö tästä mennä silmälääkärille? Vai mitä?

Tätä siis jo yli viikon verran. Aluksi ajattelin, että johtuu pelkästä väsymyksestä, mutta ei.

missäpäin pk-seutua pääsee paukuttelemaan haulikolla savikiekkoja?. mulla ei ole mitään kokemusta tai kalustoa itselläni joten tarvitsen totaalisen aloittelijapaketin.

toinen vaihtoehto olisi käydä paukuttelemassa pari kertaa .44 magnumilla tai .50 desert eaglella. hsc:llä tämä onnistuu mutta haluan kartoittaa muitakin vaihtoehtoja.

pienet .22 pyssyt ja 9mm ei kiinnosta sillä en ole hakemassa tästä mitään harrastusta enkä halua hioa itselleni täydellistä ampumatekniikkaa. kyseessä siis "kerran elämässä" testosteroni-elämys.

Silmiä "väsyttää" koko ajan, tekee mieli pitää niitä vaan kiinni.

Konetta/televisiota en pysty kauaa katsomaan, ja muutenkaan mun silmät ei tunnu kestävän yhtään valoa.

En pysty katsomaan samaan pisteeseen montaakaan sekunttia, tai muuten alkaa heti päätä särkemään.

Näkö mulla pitäis olla ihan ennallaan :/ ei sen kanssa ole ollut mitään ongelmia, en kyllä oo vähään aikaan ollu missään tarkastuksissa.

Aika hankalaa, kun on ylppäritki tässä alla ja pitäs lukea, mutta pitää koko ajan pitää jotain ihmeen räpyttely taukoja ku silmiin melkeen ihan sattuu :O

Pitäskö tästä mennä silmälääkärille? Vai mitä?

Tätä siis jo yli viikon verran. Aluksi ajattelin, että johtuu pelkästä väsymyksestä, mutta ei.

Hyvin mahdollista, että sinulla on ns. kuivat silmät. Hae vaan troppia kyseiseen vaivaan, niin pelittää:) Itellä myös kuivat silmät, ja tuntuisi kuin hiekkaa oisi täynnä, tipoilla lähtee. Pidän jopa koneella ollessani aurinkolaseja, koska muuten kiehuu silmät päähän :D

mitäs haittavaikutuksia on jos ottaa buranaa enemmän mitä paketis suositellaan? vatta sekasin?

Jotain seuraavaa. Allerginen reaktio (voi olla vaarallinenkin), vatsa sekaisin, vatsakipuja, vatsaverenvuoto (voi olla vaarallinenkin) tai verenvuotoa muualta.

Riippuu tietenkin mitä siinä paketissa sanotaan ja mikä on oma historia. Jos sä otat 400 mg paketin 200 mg sijaan, niin tuskin se missään tuntuu. Jos sä otat 1200 mg 200 mg sijaan, niin voi jo tuntuakin.

Mulla alkaa kurkkua kutittaa (allerginen reaktio) jos otan isomman annoksen kuin 800 mg, mutta sitä pienemmät annokset ei aiheuta mitään oireita. Jos tarvitsen isompaa annosta, niin yleensä otan sitten lisäksi Panadolia.

Miksi naama on turvoksissa aamuisin vaikka en ole itkenyt tahi ryypännyt? Tai siis lähinnä silmät on turvoksissa.

Mitkä seikat siihen voisi vaikuttaa? Olen nukkunut, syönyt ja juonut mielestäni ihan normaalisti, mutta silti viimeisen viikon aikana joka aamu on silmät turvoksissa. Ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista ongelmaa.

Miksi naama on turvoksissa aamuisin vaikka en ole itkenyt tahi ryypännyt? Tai siis lähinnä silmät on turvoksissa.

Mitkä seikat siihen voisi vaikuttaa? Olen nukkunut, syönyt ja juonut mielestäni ihan normaalisti, mutta silti viimeisen viikon aikana joka aamu on silmät turvoksissa. Ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista ongelmaa.

Vanha sänky täynnä pölyä?

Tulevatko raskausarvet treenin aikana, kun lihas menee pumppiin vai pikkuhiljaa?

Ja sitten bonuskysymys, että kuka ampui Lesterin siinä American Beautyn lopussa? :D

Tulevatko raskausarvet treenin aikana, kun lihas menee pumppiin vai pikkuhiljaa?

Ja sitten bonuskysymys, että kuka ampui Lesterin siinä American Beautyn lopussa? :D

raskausarvet tulee siitä kun tavara ihon alla lisääntyy liian nopeasti. pumpista et saa raskausarpia.

bonus: naapurin mies. muistaakseni, viimenäkemästä on jo reilusti aikaa.

Mikäs sen hemmon nimi oli joka kuvasi itseään *kroppaansa* päivä päivältä (dieetti+lihasten kasvatus), usean vuoden ajan?
Täällä oli joskus thread jopa siitä jätkästä.

Back
Ylös Bottom