Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko Johnny Got His Gun-elokuva myynnissä dvd:lle Suomessa? Sama leffa siis mikä on Metallican One-videossa. Vai omistaako Metallica edelleen leffan oikeudet?

Paljoko painaa litran jäätelöpaketti?
Näyttää olevan hajontaa, mutta tuolta Ingmanin sivulta löytyy ainakin jotain suuntaa. Näyttäisivät osuvan suurinpiirtein välille 500-600g/litra.

Edit: Kiitos miljoonasti! Nyt noiden kuvien takia alkoi tehdä kamalasti mieli jäätelöä, mutta koska olen dieetillä niin ei kyllä pienintäkään vaaraa, että sellaista pääsisin syömään moneen viikkoon. :D

Anteeksi, kun kuormitan pakkotoiston tietokantaa kysymällä saman kysymyksen uudestaan, mutta olen vähän palikka. Yrittäkää ymmärtää...

Mistä näkisin eri alojen yliopisto- ja korkeakoulutusten sisäänpääsy vähimmäisvaatimuksia? Eli siis mistä näkisin jonkun esim. toulukon, mistä näkee alhaisimmat tiedot, millä on päässyt sisään minäkin vuonna jne. Muistaakseni kaverini on esittänyt minulle tällaisen.

Koulujen sivut on niin vaikeita, etten niistä mitään löydä ja krapulan takia pää on jumissa :( Älkääkä kukaan edes kysykö, onkohan korkeakoulu mulle oikea paikka...

Tulipa nytten mieleen että tossa samalla salilla missä ite käyn, niin käy kanssa joku nyrkkeilyn opettaja ja taitaapa itekkin se harrastaa ko. lajia, niin kaveri on "aika" lihaksikas ja vaffa äijä... Ikinä en ole vaan nähny että ois pohkeita treenannu (en 100% varma), johtuuko riskistä loukata nilkat vai mistä..?

"Tähän katkes lokin lento... AAah, fak mä putoooooon, ei vittu miten vitussa toi siipi katkes just nyt...!! Haa, mä keksin, mä lennän yhellä siivellä! ...Ei vittu silti mä tipun, pyörin tosin ympyrää samalla. No ni, tossa se maanpinta jo onkin, toivottavasti ei satu paljoo." *Mukspläts*

Miks pidempiaikasen urheilusuoritteen jälkeen EI ole nälkä? Vaikka syömisestä on 4h ja kulutettu on _sikana_?

Taitaapi verenkierto olla enemmän keskittyny lihaksiin ja muualle kun ruuansulatus elimistöön... Ja näläntunne on katoavainen:rolleyes:

En suostu uskomaan tuota. Salilla tulee mulla ainakin nälkä aina (treenin lopussa aikaa ruokailusta n. 2-3h) ja veret ne on muualla ku ruuansulatuksessa siinäkin.

Unohdin tuossa kirjotella että puhutaan siis 2-3h yhtämittaisesta suorituksesta.

Se ei ollu vielä tavannu Jasminia?

Ehkä siinä Dymondin pitkäkestosessa erittyy eri tavalla adrenaliinia tai jotain muuta kemikaalia, joka vie nälän?

Miten saa kissanpissan hajun pois sohvasta kotikonstein..

Miten saa kissanpissan hajun pois sohvasta kotikonstein..

Etikka neutraloi sen ammoniakin mikä siinä löyhkää, ja on ehta luonnontuote! Laimenna veteen ja suihkuttele esim. kukkasumuttimella ja annat vaan vaikuttaa itekseen. Etikan haju haihtuu sitten päivässä parissa itekseen.

Edit. Siis väkiviinaetikka, ei mikään punaviini- tms. vastaava

Back
Ylös Bottom