Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Repe_ sanoi:
Miten salietiketti määrittelee painojen paikalleen jättämisen, kun treenaa kuntopiirimäisesti? Tässä on ongelmana tuppaa olemaan se että varaan painoillani useamman paikan :nolo:

eihän sitä hyvällä kukaan katso jos joku varaa läjän laitteita etukäteen. treenaa hiljaiseen aikaa niin ei pitäis haitata niin paljon ja jos mahdollista niin käytä vapaita painoja niin ei tarvii useita laitteita varata vaan pelkkä tanko/käsipainoja.

Olen tässä miettinyt jo jonkun tovin sitä, että voiko hiustenväri oikeasti vaikuttaa jotenkin älykkyyteen? Tunnen montakin vaaleaverikköä, ja oikeasti, he eivät ole mitenkään järjen jättiläisiä.. Ei tietenkään kaikki blondit ole typeriä, mutta silti!

Pien Pirulaine sanoi:
Olen tässä miettinyt jo jonkun tovin sitä, että voiko hiustenväri oikeasti vaikuttaa jotenkin älykkyyteen? Tunnen montakin vaaleaverikköä, ja oikeasti, he eivät ole mitenkään järjen jättiläisiä.. Ei tietenkään kaikki blondit ole typeriä, mutta silti!

no mitäs luulisit. samaa sarjaa kun että vaikuttaako nenän/etusormen pituus vehkeen pituuteen.

vond sanoi:
Pika pika: mitä kannattaa tehdä jos kännykkä tippuu veteen/kastuu. Duunikaverin puhelin tippui vessaan (ei saa nauraa), ja on nyt siis märkä. Mitä kannattaa tehdä. Tiedän ettei sitä kannata yrittää laittaa päälle, vaan mitä?

Kiitos :-)

Itse sain toimiman vanhan puhelimeni kun uima-altaan puhjakosketuksen jalkeen irroitin kuoret ja kuivailin hiusten kuivaajalla + annoin kuivaa yon yli.

Kännykkä-update: Puhelin ei kastunut kovinkaan pahasti (oli vielä käynnissä kuulema ku vessasta nosti). Ei muuta kuin akku irti ja pikku-ruuvarilla kuori irti (puhelin samsungin joku simpukka). Yön yli annettiin kuivu serverikaapissa, jossa on hyvä tuuletus ja ilma pysyy kuivana. aamulla kasattiin ja virta päälle: ei mitään ongelmia. Nyt pitää toki muistaa että ongelmia saattaa tulla myöhemmin, joten en sano enkä suosittele yhtään mitään. Oltais viety puhelin huoltoon mutta ei oikein löytynyt keskustasta paikka minne viedä.

Joka tapauksessa kiitos kaikille avusta!

vond sanoi:
Nyt pitää toki muistaa että ongelmia saattaa tulla myöhemmin, joten en sano enkä suosittele yhtään mitään.
Hyvä että toimii.

Tosiaan oma uitettu luurini kävi ultraäänipesurissa ja toimi vielä jotenkin, mutta alkoi sitten ylikuumeta ja sammua pitkissä puheluissa, mitä ei ennen koskaan tapahtunut. Toki meni vaihdossa täydestä, kun vein heti kun ongelmia ilmeni :evil:. (ps. älkää ostako käytettyä puhelinta)

Mulla olis huomenna kutsuntojen lääkärintarkistus ja siinä lapussa käsketään välttämään alkoholin käyttöä ja ruumiillista rasitusta edellisenä päivänä. Semmosen tyhmän kysymyksen heittäisin vaan, että mihin se vaikuttaa sitten siellä tarkistuksessa, jos edellisenä päivänä on käynyt lenkillä, salille tjsp. ? Voinkohan mennä tänään sitten ollenkaan salille tossa illalla?

Muuta en keksiny kuin tuon verenpaineen. Jos ne sitä mittailee niin edellisen illan/saman aamun kova treeni voi paineita hieman nostaa. Mutta niin voi jännityskin, niin että treenailemaan minun mielestä vaan jos muuten on paineet yleensä ollu kohdallaan. Ja voihan sen sitten mainita, jos paineet näyttää olevan vähän koholla.

~Voimariini ~ sanoi:
Mulla olis huomenna kutsuntojen lääkärintarkistus ja siinä lapussa käsketään välttämään alkoholin käyttöä ja ruumiillista rasitusta edellisenä päivänä. Semmosen tyhmän kysymyksen heittäisin vaan, että mihin se vaikuttaa sitten siellä tarkistuksessa, jos edellisenä päivänä on käynyt lenkillä, salille tjsp. ? Voinkohan mennä tänään sitten ollenkaan salille tossa illalla?
Multa ainakin ottivat tarkastuksessa kusinäytteen, mistä tarkistivat jotain valkuaisarvoja tjsp. Jos siihen jotenki noi vaikuttais, en ainakaan muuta järkevää syytä keksi miks pitäis olla rasittamatta tai dokaamatta.

Edit: Niin joo tosiaan verenpaineeseen saattaapi vaikuttaa niinkuin Bandiitti ehti jo sanoakin

Seuraa tyhmä kysymys mutta on ainakin threadi oikea :D Eli kun jotkut (useat?) miehet käyttää hajutonta dödöä ja sitten jotain hajuvettä vai millä nimellä se nyt kulkee niin miten menee sitten noiden käyttö oikein? Älkää heti nirhatko tai nauratko vuorille :(

En ole kyllä ihan varma mitä ajat takaa...Mutta ite käytän hajutonta dödä ihan siihen tarkotukseen mihin dödöä käytetään eli vaikkapa suihkun jälkeen, ei tule kehon hajut esille ja sit vähän suihkauttaa esim CK:ta tai Bossia sinne sun tänne niin tulee paremmat hajut tilalle. Mut en tosiaan tiedä mitä mahdoit tarkoittaa..:D

edit: eli ei sen dödön tarvitse haista kun kerran käyttää hajuvettä joka toki haisee paremmalle kuin dödöt..

Genesis sanoi:
Seuraa tyhmä kysymys mutta on ainakin threadi oikea :D Eli kun jotkut (useat?) miehet käyttää hajutonta dödöä ja sitten jotain hajuvettä vai millä nimellä se nyt kulkee niin miten menee sitten noiden käyttö oikein? Älkää heti nirhatko tai nauratko vuorille :(
Ei kiinnosta haista jatkuvasti jollekkin. Toiseksi olen löytänyt itselle sopivan hajuttoman ja edullisen vaihtoehdon, niin käytän sitä mielummin koska halvimmat hyvänhajuiset tökötit maksavat 5x enemmän.

Lisäksi nuo hajuttomat dödöt yleensä pitävät/toimivat 100x paremmin kuin ne 5x kalliimmat hajustetut ja brändätyt dödöt.

Miksi Nicotinell-purkan mainoksessa kameli symboloi nikotiiniriippuvuutta?

mxm sanoi:
Miksi Nicotinell-purkan mainoksessa kameli symboloi nikotiiniriippuvuutta?

Luulisin että se ei symboloi ko. aihetta vaan on otettu mainokseen koska se on söpö ja se jauhaa ruokaa samalla tavalla kuin ihminen purkkaa.

Keiko- sanoi:
Luulisin että se ei symboloi ko. aihetta vaan on otettu mainokseen koska se on söpö ja se jauhaa ruokaa samalla tavalla kuin ihminen purkkaa.
Mulla taas tulee siitä mieleen heti Camel-tupakka. Saattaa johtua siis siitä, koska kameli on luullakseni ainoa eläin (ainakin tunnetuin) joka jossakin tupakkamerkissä esiintyy. Ei tietoa, kunhan veikkailen.

camel_filters.jpg

Powerhousu sanoi:
Mulla taas tulee siitä mieleen heti Camel-tupakka. Saattaa johtua siis siitä, koska kameli on luullakseni ainoa eläin (ainakin tunnetuin) joka jossakin tupakkamerkissä esiintyy. Ei tietoa, kunhan veikkailen.

Jossakin Nicotinell mainoksessahan ihminen ja kameli purivat vierekkäin samallalailla, joten uskon ,että keikon-:n teoria on oikea

HarryG sanoi:
JAtkokysymyksenä voisi esittää, että kuka vittu haluaa nikotiinipurukumin makuista nikotiinipurukumia?!

Niksapurkan pitää maistua pahalle, äijämäiselle. En minä ainakaan halua röökin korvikkeeksi mitään vitun mintun-, lakun- tai toffeen makuisia ja ruusulta tuoksuvia tuotteita. :evil:

Back
Ylös Bottom