Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ronnie Colemannin treenipätkä: kaikki lainaa sitä huutoa "yeah buddyy" mutta eikö se perkele huuda että "yeah bodyyy"? Mitä järkee siinä muute olis?
Vähemän järkeä tuossa jälkimmäisessä tulkinnassa imo on.
Ai miten niin? Huudatko sängyssä äitiäs vai tyttöystävääs? :D
Yeaah bodyyyy = vittuu mull on voimaaaaaaa ja bodiiiii
Yeaah buddyy= ??????
tai no joo, jos se takana seisova kaveri on nimeltään Buddy ja Ronnie ihmettelee että "missähän vitussa se Buddy luuraa".
--
Minä ainakin puhun keholle treenien aikana esim. käsille " no niin huorat nyt isi rankaisee teitä, antaa palaa, te ootte kanuunoita, teräskaapelia, koukistu lortto koukistu"
--
Mites moottoripyörän siirtäminen kännissä? Siis taluttaen, pyörä sammuksissa?
Tosta autojutusta täytyy sanoa, että muutaman kerran on päivystyksessä otettu verikokeita rattijuopumusepäilyistä, jotka kyllä itse ovat väittäneet vain istuneensa kuskinpaikalla ajamatta. Mutta totuus lienee sitten mitä lie..![]()
Mites moottoripyörän siirtäminen kännissä? Siis taluttaen, pyörä sammuksissa?
Tosta autojutusta täytyy sanoa, että muutaman kerran on päivystyksessä otettu verikokeita rattijuopumusepäilyistä, jotka kyllä itse ovat väittäneet vain istuneensa kuskinpaikalla ajamatta. Mutta totuus lienee sitten mitä lie..![]()
Jos auto liikkuu metrinkään juopuneen istuessa kuskinpenkillä epäillään häntä aina rattijuopumuksesta. Vaihtoehtoiset teoriat jumalan kädestä tai mustapartaisesta miehestä voi säästää käräjille.Ei taluttamistakaan kuljetuksena pidetä. Myös polkupyörää saa taluttaa vaikka tuhannen päissään ilman että sakkoja tulee.

Ei taluttamistakaan kuljetuksena pidetä. Myös polkupyörää saa taluttaa vaikka tuhannen päissään ilman että sakkoja tulee.
Eli tuossa rajanvetoa sen suhteen, mitä juopunut matkustaja "saa tehdä" ilman että hänet tuomitaan.
Edit: Hahaa, kerkesin ennen Sonderia :D
Ei ole Elisalta pariin kuukauteen tullu laskua. Onko ne homot muninu jotain? Ei kyllä tarvii tulla jatkossakaan. Samoin yks Visa-lasku jäi välistä. Vai nussiiko joku mun postia?
Ei ole Elisalta pariin kuukauteen tullu laskua. Onko ne homot muninu jotain? Ei kyllä tarvii tulla jatkossakaan. Samoin yks Visa-lasku jäi välistä. Vai nussiiko joku mun postia?
Niin olisiko paino sanalla "väittäneet"Jos auto liikkuu metrinkään juopuneen istuessa kuskinpenkillä epäillään häntä aina rattijuopumuksesta. Vaihtoehtoiset teoriat jumalan kädestä tai mustapartaisesta miehestä voi säästää käräjille.

Kyllä olisi..
Ex-tavis: nyt on vähän ristiriitaista tietoa liikkeellä, mistä saadaan tiukkaa faktaa? ;)
Itseänikin kiinnostaa nyt tosi paljon tuo moottoripyörän taluttajan todellinen rikosoikeudellinen status. Nyt vaan ei ole aikaa alkaa kaivaa siitä tietoa tänä iltana, mutta toivottavasti pian aikaa löytyy. Lupaan palata asiaan jos joku muu ei lyö viimeisintä ja uskottavinta, perusteltua faktaa pöytään!Suokaapa anteeksi hyvät herrat.Itseänikin kiinnostaa nyt tosi paljon tuo moottoripyörän taluttajan todellinen rikosoikeudellinen status. Nyt vaan ei ole aikaa alkaa kaivaa siitä tietoa tänä iltana, mutta toivottavasti pian aikaa löytyy. Lupaan palata asiaan jos joku muu ei lyö viimeisintä ja uskottavinta, perusteltua faktaa pöytään!
Tieliikennelaki sanoi:11) jalankulkijalla (tarkoitetaan) jalan, suksilla,
rullasuksilla, luistimilla tai vastaavilla välineillä liikkuvaa
ja potkukelkan, lastenvaunujen, leikkiajoneuvon, pyörätuolin tai
vastaavan laitteen kuljettajaa sekä polkupyörän tai mopon
taluttajaa;
Suokaapa anteeksi hyvät herrat.Itseänikin kiinnostaa nyt tosi paljon tuo moottoripyörän taluttajan todellinen rikosoikeudellinen status. Nyt vaan ei ole aikaa alkaa kaivaa siitä tietoa tänä iltana, mutta toivottavasti pian aikaa löytyy. Lupaan palata asiaan jos joku muu ei lyö viimeisintä ja uskottavinta, perusteltua faktaa pöytään!