Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No en helvetissä, kun kerran vakaumuksellinen ateisti olen. Mielummin olisin tehnyt ainakin viime kerralla jotain paskanakkeja mielummin kun seissyt paikallaan siellä korkealla mäellä, jossa tuuli ihan vitusti ja oli kesäkuussa 30 astetta pakkasta. Se oli syvältä. Siihen päälle vielä pakollinen jumalan sana, niin ilta oli kätevästi pilalla.
Lasketaanko rattijuoppoudeksi jos istuu yli 0,5 promille humalassa kuljettajanpaikalla, mutta auto ei liiku? Itse sanoisin, että raja menee korkeintaan siinä, että moottorin on oltava käynnissä ja pitää koskea rattiin, ellei auton jopa pidä liikkua. Kaverit kuitenki väittää, että poliisit voi tulla pamputtamaan mut kuoliaaks jos nukun festareilla humalassa kuljettajan paikalla. Pyh?

Lasketaanko rattijuoppoudeksi jos istuu yli 0,5 promille humalassa kuljettajanpaikalla, mutta auto ei liiku? Itse sanoisin, että raja menee korkeintaan siinä, että moottorin on oltava käynnissä ja pitää koskea rattiin, ellei auton jopa pidä liikkua. Kaverit kuitenki väittää, että poliisit voi tulla pamputtamaan mut kuoliaaks jos nukun festareilla humalassa kuljettajan paikalla. Pyh?

Ei lasketa, sillä rattijuopumuksen tunnusmerkistössä edellytetään nimenomaan kuljettamista, eikä autoa kuljeteta silloin, jos auto on pysähdyksissä.