Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis onko juhannusaatto perjantaina vai lauantaina?? Toiset sanoo toista ja toiset toista.
Perjantaina.
Silloin on myös vapaata töistä, jihuu.
Jos en aivan väärin muista, niin lämpötilan noustessa yli 28 astetta, saa joka tunti pitää 10 minuutin tauon. Jos lämpötila edelleen nousee yli 33 asteeseen, on vastaava tauko 15 minuuttia. Periaatteesa työnantajan tulis huolehtia siitä, että sisälämpötila ei nouse yli 28 asteen kun ulkona on alle 25 astetta.
Käytännössä ainakaan meillä ei aikaisemmassa työssäni ollut mahdollista pitää taukoja joten lähinnä oli mahdollista huolehtia siitä, että kaikki pääsi juomaan tasasin väliajoin.
Myydäänkö Sellossa pölypusseja? Missä liikkeessä? Olen kyllä tuonne muutenkin tänään menossa mutta ei oikein olisi intoa tutkia jokaista mahdollista kauppaa läpi.
Olisi mukava tietää onko tuohon olemassa poikkeuksia. Olin aikoinaan muutaman kesän leipomossa duunissa ja 8 tunnin vuoro sisälsi 12 ja 13 minuutin kahvitauot, ei muuta. Lämpötila koko hallissa ei ollut missään alta 30, ja monissa työpisteissä 50 paikkeilla. Itse työskentelin uunilla niin taisi olla vähän tuota korkeampi vielä.
Kävin kysymässä luottamusnaiselta asiaa ja hän käski painua *ittuun :thumbs: No, tärkeintähän ko. toimessa on 2 vapaatuntia perjantaisin "asioiden hoitoon".
Harmi että nuorena pojankloppina jätin asian siihen.
Mitä eroa on uunileivällä ja jälkiuunileivällä?
Mistä johtuu, että puusaunassa saa paremmat löylyt kuin sähköisessä versiossa?
Miksi nukkuminen valoisassa huoneessa on vaikeaa, jos silmät ovat kuitekin "pimeinä" kiinni ollessaan?
Ovatko sanat, sittemmin ja nyttemin synonyymeja?
Mitä räkä on, eli mistä se koostuu?
Puukiukaassa on enemmän kiviä ja ne ovat viileämpiä, jolloin löyly ei puraise niin kiukkuisesti, vaan tulee hieman viileämpänä ja pitempään. Sähkökiukaassa vesi usein kihahtaa päällikiviltä ilmoille, isossa kiukaassa pihinä jatkuu pitkään ja syvemmältä.
Olisi mukava tietää onko tuohon olemassa poikkeuksia. Olin aikoinaan muutaman kesän leipomossa duunissa ja 8 tunnin vuoro sisälsi 12 ja 13 minuutin kahvitauot, ei muuta. Lämpötila koko hallissa ei ollut missään alta 30, ja monissa työpisteissä 50 paikkeilla. Itse työskentelin uunilla niin taisi olla vähän tuota korkeampi vielä.
Kävin kysymässä luottamusnaiselta asiaa ja hän käski painua *ittuun :thumbs: No, tärkeintähän ko. toimessa on 2 vapaatuntia perjantaisin "asioiden hoitoon".
Mikä (halpa)lentoyhtiö olisi halvin, jos haluan matkustaa marraskuussa viikoksi Skotlantiin? Onkohan sinne yhtään lentoa vai pitääkö mennä jostain Lontoon kautta tms.
Yritin noita netistä selailla, mutta ei niistä ota simokaan selvää. Hinnat vaihtelee miten sattuu, reitit kohtalaisen epämääräisiä ja muutenkin informaatio todella niukkaa.