Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä.
Ah, ai niinpä tosiaan. Olen kuullut tästä puhuttavan, en tosin täysin sisäistä sitä vielä..
EDIT: No sitä ajatusta tässä meinasin ihan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä.
Ah, ai niinpä tosiaan. Olen kuullut tästä puhuttavan, en tosin täysin sisäistä sitä vielä..
Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?
ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;):joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.
;). Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä. Mulla se kasvaa otsassa.
Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?
ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;):joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.
Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä. Mulla se kasvaa otsassa.

Ja sit vielä semmosta aattelin ihan, että mistä sen täydellisen ignooraus-moodin saa päälle?
kun näkyi sitten kuitenkin siellä muiden postausten välissä, niissä vain ei näkynyt tekstiä.Älkää Herranjestas ottako asioita niin vakavasti. Kosketelkaa toisianne.
Kuuleppa, tämän tahtoisin minäkin tietää. Kerran kokeilin tätä ignorea, mutta ei tuosta liiemmin ollut apua. Jokainen kyseessäolleen henkilön postaus (et ollut sinä Moveholic, ei nää sun kysymykset nyt niin häiritse :haartkun näkyi sitten kuitenkin siellä muiden postausten välissä, niissä vain ei näkynyt tekstiä.
Nohuhhuh, tulipa tästä nyt herneitä ihan huolella ja vissiin ihan useamman henkilön nenän reikiin. Olis vissiin pitäny laittaa privalla se kysymykseni..
Vaksi, mikäli ymmärsin oikein mitä meinasit sanoa, niin: Ei, se ei alunperinkään häirinnyt minua, ihmetytti enemmänkin.

Tietäiskö kukaan, onko Brock Lesnarin ja Hong Man Choin matsi jo käyty?
Sulla on kyllä piuhat sen verta pahasti sekaisin, että kattavan ja käsityskykysi rajoissa olevan vastauksen antaminen on melko mahdotonta
Sanotaanko, etteivät ne pääsääntöisesti ole "huviajossa", voivat toki olla mutta suurin osa on matkustaja- ja rahtikäytössä. Tällä ei ole mitään tekemistä vanojen kanssa.
käykö mustalaiset armeijan?if so,meneekö ne sinnekin koko suku kerralla?