Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ah, ai niinpä tosiaan. Olen kuullut tästä puhuttavan, en tosin täysin sisäistä sitä vielä..

Kumpaa et sisäistä, ajatusta vai.....?;)

Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?

ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;) :rolleyes: :joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.

Minä ainakin saan päähäni niin tyhmiä kysymyksiä ettei google (tm)kaan tiedä oikeaa vastausta. Täältä onneksi löytyy muitakin mielenvikaisia, joilta saa yleensä vastauksen nopeasti! :D

Niin ja :piis: :rolleyes:;).

Edit. Noita Moveholicin kysymyksiähän on hauska aina lueskella. :D

Edi2.
Eikäkö iso post count Pakkiksella kasvattaa kikkeliä. Mulla se kasvaa otsassa.

Hmm.. Mitäs helvettiä minä nyt teen väärin..? :o

Koettaako Moveholic googlettaa lainkaan näitä hänen mieltään vaivaavia kysymyksiä, vai pinkooko hän oikopäätä tyhmän kysymyksen päähänsä putkahtaessa Pakkotoistolle, Tyhmien kysymysten kerholle, "kehittääkseen itseään ihmisenä" [kuten oli sanottu]?

ja laitetaan tähän vielä parit muodolliset ;) :rolleyes: :joulu8: jottei kenenkään tulisi paha mieli.

Tätä pitää varmaan kysyä mieheltä itseltään.

Mut semmonen tuli mieleen, että miksi joidenkin hanuria kutittaa niin herkästi? Ja sit vielä semmosta aattelin ihan, että mistä sen täydellisen ignooraus-moodin saa päälle? Ja sit että miten oppisi olemaan lukematta tekstejä, joita ei halua lukea?

Sit tänne loppuun tämmönen :haart: ettei tuu kauheeta fleimausta. Mä oon niin herkkä.

Ja sit vielä semmosta aattelin ihan, että mistä sen täydellisen ignooraus-moodin saa päälle?

Kuuleppa, tämän tahtoisin minäkin tietää. Kerran kokeilin tätä ignorea, mutta ei tuosta liiemmin ollut apua. Jokainen kyseessäolleen henkilön postaus (et ollut sinä Moveholic, ei nää sun kysymykset nyt niin häiritse :haart:) kun näkyi sitten kuitenkin siellä muiden postausten välissä, niissä vain ei näkynyt tekstiä.

Nohuhhuh, tulipa tästä nyt herneitä ihan huolella ja vissiin ihan useamman henkilön nenän reikiin. Olis vissiin pitäny laittaa privalla se kysymykseni..

Ooho. Kylläpä ehtii salireenin aikana Pakkiksella tapahtua.:lol2: Jennimin kiukuttelu kesähelteillä on sympaattista, mutta myös kovin tuttua. Kerran sinulta Jennim jo anteeksi pyytelin, kun kysyin mielestäsi sopimattomia asioita. Teen sen jälleen: anteeksi.

Pitää alkaa Miken kanssa väsäämään sitä kysy- ja vastaa-iltaa, jossa kerron sitten jokaiselle Pakkiksen käyttäjälle yksitellen, että miksin kysyn minkäkinlaisia kysymyksiä.

Ymmärrän, että jengillä on pitkiä työpäiviä tai muuten vituttaa, mutta yhtään postausta Pakkikselle en ole laittanut sillä mielellä, että yritänpä nyt vituttaa jotain.

Googletan usein alasti, sillä uuden tiedon ääressä sitä ihminen haluaa tahtomattaan heittäytyä araksi tai haavoittuvaiseksi. Pakkotoistolle sen sijaan pyrin aina kirjoittamaan vaatteet päällä.

Älkää Herranjestas ottako asioita niin vakavasti. Kosketelkaa toisianne.

Kuuleppa, tämän tahtoisin minäkin tietää. Kerran kokeilin tätä ignorea, mutta ei tuosta liiemmin ollut apua. Jokainen kyseessäolleen henkilön postaus (et ollut sinä Moveholic, ei nää sun kysymykset nyt niin häiritse :haart:) kun näkyi sitten kuitenkin siellä muiden postausten välissä, niissä vain ei näkynyt tekstiä.

Nohuhhuh, tulipa tästä nyt herneitä ihan huolella ja vissiin ihan useamman henkilön nenän reikiin. Olis vissiin pitäny laittaa privalla se kysymykseni..

Mistä tämä herneet nenään -juttu on muuten alunperin lähtenyt? Alkaa meinaan pikkuhiljaa menemään herneet nenään sen ainaisesta käyttämisestä. Eikä nyt niitä herneitä nenään Jennim, käytin viestiäsi vain aasinsiltana. ;)

Edit. pientä muokkausta ettei mene herneet nenään.
Edit2.
Vaksi, mikäli ymmärsin oikein mitä meinasit sanoa, niin: Ei, se ei alunperinkään häirinnyt minua, ihmetytti enemmänkin.

Asia pihvi. :)

Vaksi, mikäli ymmärsin oikein mitä meinasit sanoa, niin: Ei, se ei alunperinkään häirinnyt minua, ihmetytti enemmänkin.

ja nyt loppuu ainakin meikäläisen osalta tämä helevetin offtopikki. Myö sovittiin kato Moven kaa jo.

käykö mustalaiset armeijan?if so,meneekö ne sinnekin koko suku kerralla?

Kun läskiä tulee lisää (eli kaloreita on ylimääräisiä), mutta paino laskee (eli vissiin siis lihasta lähtee), missä on vika?

Treenit vaihtuneet pelkistä lyhyillä sarjoilla olevista 3x viikossa olevista treeneistä kahteen puolen kropan kovaan treeniin ja kahteen kokokropan happotreeniin viikossa. Onko jotain normaalia kropan hakuaikaa, vaiko syönkö/treenaanko vain kuin porsas väärin? :david:

Mimmosta on salamapallo?

Tahko Pihkalan kehittämä ja amerikkalaisesta jalkapallosta johdettua kyllä, mutta entäs tarkemmin? Poikkeeko kuinka paljon jefusta? Onko varusteita jne. Aika huonosti netissä tietoa, vaikka kyseessä onkin mitä ilmeisimmin pesäpallon "veli" (eli jenkki-urheilusta väännetty Suomi-versio)

Osaisiko joku auttaa tässä asiassa? Olisin erittäin kiitollinen. :)

Sulla on kyllä piuhat sen verta pahasti sekaisin, että kattavan ja käsityskykysi rajoissa olevan vastauksen antaminen on melko mahdotonta :)

Sanotaanko, etteivät ne pääsääntöisesti ole "huviajossa", voivat toki olla mutta suurin osa on matkustaja- ja rahtikäytössä. Tällä ei ole mitään tekemistä vanojen kanssa.

On kyllä suoraan sanottuna aika kusipäinen vastaus ihan rehellisen tyhmään kysymykseen, niitähän tämä ketju käsittelee. You know, tyhmiä kysymyksiä, joita ei kehtaa kysyä missään muualla..? Ei se suihkarivana nyt niin selvä juttu ole. Mielestäni mm. tuo salamapallo on ihan yhtä tyhmä kysymys. Ja ne ikuiset "mistä räkä tulee" kysymykset on astetta tai kahta tyhmempiä.

Kaippa nua. Muistaakseni meitin yksikös oli kaks. Toinen tais jopa tulla TJ0 risteilylle ja taisipa kertoa että oli sukunsa ensimmäinen joka loppuun asti oli.

Eiköhän ne aika pitkälti hommaa jotku paprut ettei tarvii mennä. Ite esim. näin yhden mustalaisen intissä -ja se oli siellä yksin, samassa tuvassa itse asiassa. Ei käyny loppuun, muistaakseni sai lapsen alokaskauden lopussa ja sen takia lähti, enkä jaksa uskoa että olis menny takasin.

Kyllä käy. Ne laitetaan sinne koko suku kerralla ja muodostetaan niistä oma komppania. Sota-aikainen tehtävä heillä on ajaa mersulla vihollisen selustaan, puukottaa selkään ja tuoda suomen puolelle mahdollisimman paljon "löydettyjä" kultakelloja. Mustalaisten marssilaulu on Rainer Frimanin - Virta vie, virta tuo...

Back
Ylös Bottom