Olen huomannut, että busseissa on erilaiset renkaat edessä kuin takana. Miksi näin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse vaihdan vapaalle pitemmän pysäkin ajaksi. Rasittavaa istua jarrulla, ja taitaa noi öljytkin enemmän lämmetä.Mulla on automaattivaihteinen auto,kannattaako vaihde laittaa neutraalille vai pitää auto paikallaan jarrulla!?
Olen huomannut, että busseissa on erilaiset renkaat edessä kuin takana. Miksi näin?
Eli se kytkin ei merkittävästi kulu jos sen pitää paikallaan jarrulla?Siis se lähtee menee hitaasti eteen tyhjäkäynnillä ja d "vaihteella".
Hommaat vipit, ja laitat avatarin. Helppoa
Mulla on automaattivaihteinen auto,kannattaako vaihde laittaa neutraalille vai pitää auto paikallaan jarrulla!?
Esim. Bemari suosittelee ehdottomasti pitämään autoa valoissa jarrulla, turhat vaihdot kuluttavat laatikkoa enemmän.
Onko kanalassa kukolla mitään virkaa niiden munien tuotannossa? En ole tutustunut kanojen seksielämään mutta tässä yön alkutunneilla heräsi kysymys..
Onko bodarit oikeesti tyhmiä?Sivujakin on jo muhkea määrä.
Mikähän voi olla jääkaapissa rikki kun pakastin (erillinen alaovi) toimii moitteettomasti mutta yläkaappi eli itse jääkaappi on lämmin?

Autokoulussa ainakin painotettiin, ettei millään autolla (automaatti tai manuaali) saisi valoissa olla vapaalla. Tämä siksi, jos joku spenceri pamauttaa perään niin auto ei luiskahda keskelle risteystä/edellä olevan perään ja mahdolliset vauriot/vammat minimoituvat.