Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Riippuu mihin aikaan vuodesta oot menossa mut jos syksyllä tai alkutalvesta niin NFL matsi on ihan pakko nähtävyys vaikka lajista ei mitään tajuiskaan :hyper:

voi vittu!!!! painoin SHIFT_näppäintä pohjassa kahdeksan sekuntia ja näppikseen meni joku lukitus päälle: kuten huomaatte pisteet ja pilkut eivät toimi vaan kone valitsee sen vaihtoehdon jonka saisin SHIFT pohjassa

miten vittu tämän saa ennalleen???:hyper:

pidä shiftiä uudestaan pohjassa..

Ei auttanut. Pitkälle yöhön meni ongelman ratkaisu. Se oli tietokoneen sammuttaminen.

Windows XP:ssä Control panel -> Accessibility options (eli se vihreä pyörätuolin kuva, en muista suomenkielisiä nimiä) ja kaikki ruksit pois keyboard-välilehdeltä.

Edit: Kandee ottaa sieltä settingseistä pois se, että noi menee automaagisesti päälle jos pitää shiftiä pohjassa tms.

Semmoiset puolen litran pöntöt eivät mene kaupaksi ja joten niistä on vain riesaa ja tappiota kauppiaille.

Semmoiset puolen litran pöntöt eivät mene kaupaksi ja joten niistä on vain riesaa ja tappiota kauppiaille.

Juovatko suomalaiset sitten enemmän kevytmaitoa, koska sitä on puolen litran pakkauksissa? Tilastoja missään?
Ei kai tähän selittävänä asiana voi olla se, että klo 04 baari-illan jälkeen Penan nakkikioskilta otetaan ne makkaraperunat ja ½l kevytmaito.. :jahas:

Muistaako/tietääkö kukaan, onko Rocky I:n tunnarin (Gonna Fly Now) alussa oleva torventoitotus lainattu jostain eurooppalaisesta barokkisävellyksestä? Minulla olisi tällainen muistikuva... mutten ole varma.

Taannoin lippupalvelu uhkasi haastaa Metallican lippuja trokanneet oikeuteen. Haastoiko se? Ja miten he todistivat että liput oli oikeasti myyty. Myynti-ilmoitushan ei tähän riitä. vai? Ja millaisia sakkoja he sitten vaativat väitetyistä sopimusrikkomuksista?

Mikähän voi olla jääkaapissa rikki kun pakastin (erillinen alaovi) toimii moitteettomasti mutta yläkaappi eli itse jääkaappi on lämmin?

Tuollaisessa jääkaappi pakastin yhdistelmässä on kaksi kylmäkonetta, toinen pakastimelle ja toinen jääkaapille. Jääkaapin koneessa on varmaan jotain häikkää

Juovatko suomalaiset sitten enemmän kevytmaitoa, koska sitä on puolen litran pakkauksissa? Tilastoja missään?
Ei kai tähän selittävänä asiana voi olla se, että klo 04 baari-illan jälkeen Penan nakkikioskilta otetaan ne makkaraperunat ja ½l kevytmaito.. :jahas:

Ehkä ne puolen litran kevytmaitojen ostajat ostavat sitä kahvimaidoksi? Ainakin mun mielestä rasvaton maito tekee kahvista kamalaa, vaikka joskus dieettihifistelyissä olen väkisin yrittänyt.. Monihan käyttää kahvissa maitoa, vaikkei sitä muuten juokaan, ja silloin kulutus on pienempää. Saako Hyla-maitoa rasvattomana puolen litran purkeissa? Ainakin joskus tais olla:rolleyes:

Muistaako/tietääkö kukaan, onko Rocky I:n tunnarin (Gonna Fly Now) alussa oleva torventoitotus lainattu jostain eurooppalaisesta barokkisävellyksestä? Minulla olisi tällainen muistikuva... mutten ole varma.

Mikäs biisi soi tossa rockyssa siinä kun rockyn ja apollon matsista ensimmäinen erä loppui/lopussa? Tai jossain siinä kohdin.

Mulla on automaattivaihteinen auto,kannattaako vaihde laittaa neutraalille vai pitää auto paikallaan jarrulla!?

ööh.. siis esim. liikennevaloissa? Jarru. Eihän siitä automaatista olis ees mitään iloa, jos aina kun pysähdyt esim. kaupunkiajossa veivaisit sitä keppiä;) Se on nimensä mukaisesti automaattivaihteinen.

ööh.. siis esim. liikennevaloissa? Jarru. Eihän siitä automaatista olis ees mitään iloa, jos aina kun pysähdyt esim. kaupunkiajossa veivaisit sitä keppiä;) Se on nimensä mukaisesti automaattivaihteinen.

Eli se kytkin ei merkittävästi kulu jos sen pitää paikallaan jarrulla?Siis se lähtee menee hitaasti eteen tyhjäkäynnillä ja d "vaihteella".

Back
Ylös Bottom