Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

pidä shiftiä uudestaan pohjassa..
Ei auttanut. Pitkälle yöhön meni ongelman ratkaisu. Se oli tietokoneen sammuttaminen.
Miksei rasvatonta maitoa ole saatavilla puolen litran pöniköissä?
Semmoiset puolen litran pöntöt eivät mene kaupaksi ja joten niistä on vain riesaa ja tappiota kauppiaille.
Juovatko suomalaiset sitten enemmän kevytmaitoa, koska sitä on puolen litran pakkauksissa? Tilastoja missään?
Ei kai tähän selittävänä asiana voi olla se, että klo 04 baari-illan jälkeen Penan nakkikioskilta otetaan ne makkaraperunat ja ½l kevytmaito.. :jahas:

Muistaako/tietääkö kukaan, onko Rocky I:n tunnarin (Gonna Fly Now) alussa oleva torventoitotus lainattu jostain eurooppalaisesta barokkisävellyksestä? Minulla olisi tällainen muistikuva... mutten ole varma.
Mulla on automaattivaihteinen auto,kannattaako vaihde laittaa neutraalille vai pitää auto paikallaan jarrulla!?
Mulla on automaattivaihteinen auto,kannattaako vaihde laittaa neutraalille vai pitää auto paikallaan jarrulla!?
ööh.. siis esim. liikennevaloissa? Jarru. Eihän siitä automaatista olis ees mitään iloa, jos aina kun pysähdyt esim. kaupunkiajossa veivaisit sitä keppiä;) Se on nimensä mukaisesti automaattivaihteinen.
Eli se kytkin ei merkittävästi kulu jos sen pitää paikallaan jarrulla?Siis se lähtee menee hitaasti eteen tyhjäkäynnillä ja d "vaihteella".