Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi kaikki nimet ovat tyyppiä Tero-Antero tai Simo-Petteri, kun ihmiset kertovat tarinoita sun muita?![]()
Tässä taas pohdin, kun ryppyisen setelin löysin taskuni pohjalta.
Mikä on setelin keskimääräinen kiertoaika/ikä, ennen kuin se vedetään pois markkinoilta ja tuhotaan? Ja siis Suomessa. Voisin äkkisiltään kuvitella, että maittain on erilaisia käytäntöjä...
Edit. Unohtakaa nimikysymys, nyt tulee uusi:
Mitä vittua tuo Jorma Uotisen sätkiminen on!? Tanssiako muka?!
Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa siis.
Edit. Unohtakaa nimikysymys, nyt tulee uusi:
Mitä vittua tuo Jorma Uotisen sätkiminen on!? Tanssiako muka?!
Tanssii tähtien kanssa ohjelmassa siis.
Miksi mä olen jäänyt ihan koukkuun Jack Blackin Tenacious D -yhtyeen musiikkiin vaikken edes tykkää rockista? Yleensä kuuntelen elektronista musaa, mutta nyt on tullut ton bändin albumeita kuunneltua ihan puhki. Tuolla saa hyvän käsityksen niiden musasta: http://www.tenaciousd.com/
Miksi mä olen jäänyt ihan koukkuun Jack Blackin Tenacious D -yhtyeen musiikkiin vaikken edes tykkää rockista? Yleensä kuuntelen elektronista musaa, mutta nyt on tullut ton bändin albumeita kuunneltua ihan puhki. Tuolla saa hyvän käsityksen niiden musasta: http://www.tenaciousd.com/

Onko lisäravinteiden roudaamiselle ulos EU:sta jotain rajoituksia? Meinaan että voinko joutua hankaluuksiin jos pakkaan laukkuuni esim. 5 kg pulvereita.
Ja sitten olisi tälläinen umpispede bonuskyssäri: maalaako ukot heppinsäkin kisavärillä? Näyttäisi varmaan hassulta jos ei maalaa mutta tuottaako se sitten käytännön ongelmia.. Tjaa, sarjassamme "olisi voinut myös jättää kysymättä"![]()
Mistä löytyis netistä ruokaohjeita joihin on valittu juur kyseiselle ohjeelle parhaiten soveltuva viini.
Ei siis mitään ylespäteviä ohjeita tyyliin kalalle valkoviiniä tai tämän alueen viinit sopii hyvin, ne on kyl tiedossa mut ihan yksittäisten viinien suosittelu määrätylle reseptille kiinnostais.
Alkossa on ammattitaitoista porukkaa töissä. Kerrot vaan mitä olet kokkailemassa ja pyydät suositusta. Toimii ainakin paremmin kuin oma random-valinta ;)
1) Mitä eroa on soijakastikkeella ja teriyakikastikkeella? Miltä teriyakikastike maistuu?
2) Millaista on ketjap manis? Niinkuin soijakastike mutta makeampaa?
3) Miltä maistuu a) sataykastike b) osterikastike c) kalakastike?