Miksi maito purkissa ei ole "avataan tästä" kohtaa molemmilla sivuilla?
veikkaisin että siltä "avataan tästä" - puolelta on purkki liimattu heikommin kiinni kuin siltä toiselta puolelta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi maito purkissa ei ole "avataan tästä" kohtaa molemmilla sivuilla?
Voiko ihmisen rasva% olla 100? Se tarkoittaisi että lihaksia ja nesteitä ei olisi ollenkaan. Mutta toisaalta jos lihoaa niin rasva% nousee mutta sitten lihaksien pitää kasvaa itsestään että ne eivät vähenisi rasvamäärän kustannuksella??
, mutta nyt edes epätoivon jälkeinen tarkastuslaskenta ei tuottanut pähkinöitä mysliin. :(
....
b) Olenko liian kriittinen, ikävöidessäni noita pähkinöitä?
Onko kellään tietoa onko netissä yhtään isoa, hyvää kuvaa Seppo Hovista? Googlen kuvahaulla en löytänyt:joulu7:
Toivottavasti ei ole:Dsiks että sun silmät ei irtoais kuopistaan
Mä haluaisin kuulla sinun puhelusi tehtaalle:
Tuuut, tuuut , ja "Haloo?". Johon Karhea miesääni : "Täällä Moveholic.Kuka saatana on pöllinyt pähkinät mun mysleistä! :curs: ?
Soitin oikeastaan yliasiallisesti. Kerroin, että aamut eivät tunnu samoilta, kun ei tunnu pähkinöitä suussa ja varsinkin, kun niitä odottaisi kulhoon ropisevan. Lisäksi kerroin olevani uskollinen heidän firmansa tuotteiden käyttäjä. Lopputulos oli se mitä halusin: korvaavat vaivannäön minulle postipaketilla. Se voisi sisältää vaikkapa...vähän rahaa, pähkinämysliä ja matkalahjakortin.Pähkinät tuossa varmaan on se kallein + sisällöllisesti rikkain aines, hyvä että valitit! Vituttaa kun ihmiset aina itkee netissä joka saatanan asiaa mutteivät viitsi mitään tehdä sen eteen, että joku muuttuisi; tälläinen kuluttajan päästä tehty laadunvalvonta on pieni, mutta hyvä askel :thumbs: .

MLL:n Kevätkukka-kampanja
... tälläinen kuluttajan päästä tehty laadunvalvonta on pieni, mutta hyvä askel :thumbs: .
Kiitos Puuma! :thumbs: Arvasin, että joku sen vastauksen tietää. Ostin tänään sellaisen pinssin kahdella eurolla, mutta ei se alaikäinen myyntitykki oikein osannut selittää mihin tarkoitukseen varat menee.
.