Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi maito purkissa ei ole "avataan tästä" kohtaa molemmilla sivuilla?

veikkaisin että siltä "avataan tästä" - puolelta on purkki liimattu heikommin kiinni kuin siltä toiselta puolelta.

Voiko ihmisen rasva% olla 100? Se tarkoittaisi että lihaksia ja nesteitä ei olisi ollenkaan. Mutta toisaalta jos lihoaa niin rasva% nousee mutta sitten lihaksien pitää kasvaa itsestään että ne eivät vähenisi rasvamäärän kustannuksella??

ei ole mahdollista. rasva% kertoo sen kuinka monta prosenttia kehon painosta on rasvaa. jos rasva% on 100, niin oisit normaalia rasvaisempaa voita ;)

Miten niin lihaksien pitää kasvaa itsestään jos lihoo?

Jos lihoo -> tulee rasvaa -> rasvaprosentti nousee -> jos lihoo tosi paljon -> rasvaprosentti nousee tooosi paljon esim. 80%:iin tai ehkä yli kuten hänellä:
Manuel_Uribe_245144y.jpg

cirugia-gordo-uribe.gif

mutta en tosiaan käsitä miten ne lihakset siihen varsinaisesti liittyy, varsinkaan niiden itsestään kasvaminen.

, mutta nyt edes epätoivon jälkeinen tarkastuslaskenta ei tuottanut pähkinöitä mysliin. :(
....
b) Olenko liian kriittinen, ikävöidessäni noita pähkinöitä?

Mä haluaisin kuulla sinun puhelusi tehtaalle:
Tuuut, tuuut , ja "Haloo?". Johon Karhea miesääni : "Täällä Moveholic.Kuka saatana on pöllinyt pähkinät mun mysleistä! :curs: ?

Viimeksi muokattu:
siks että sun silmät ei irtoais kuopistaan

"Let's get one thing straight: "It is very unlikely our eyes will extrude or 'pop out' if we sneeze too forcefully," says Brian Smart, MD, chairman of the Asthma and Allergy Center of the DuPage Medical Group in Illinois.

Well, if the reason we close our eyes when we sneeze isn't to keep them from popping out of our heads, then why bother?

"Similar to the reflex that occurs when your knee kicks after it's hit with a medical hammer, or the way your hand pulls away from something hot when you burn it, closing your eyes when you sneeze is a powerful reflex," says Smart, who is also a spokesman for the American Academy of Allergy, Asthma and Immunology. "You can try and force yourself to keep your eyes open when you sneeze, but it's hard to do."

Another piece of folklore: We sneeze with our eyes closed to keep the stuff we sneeze out from getting in our eyes. Survey says?

"It is also unlikely that the substances we sneeze will get into our eyes, since the substances we sneeze travel some distance," says Smart. "Incidentally, the fact that we sneeze a considerable distance leads me to remind people to always cover their mouths when they sneeze. This will help slow the spread of respiratory disease, and is simply good manners."

Don't forget to say gesundheit."

Mä haluaisin kuulla sinun puhelusi tehtaalle:
Tuuut, tuuut , ja "Haloo?". Johon Karhea miesääni : "Täällä Moveholic.Kuka saatana on pöllinyt pähkinät mun mysleistä! :curs: ?

Olen JN lempeä nuorimies:rolleyes: Soitin oikeastaan yliasiallisesti. Kerroin, että aamut eivät tunnu samoilta, kun ei tunnu pähkinöitä suussa ja varsinkin, kun niitä odottaisi kulhoon ropisevan. Lisäksi kerroin olevani uskollinen heidän firmansa tuotteiden käyttäjä. Lopputulos oli se mitä halusin: korvaavat vaivannäön minulle postipaketilla. Se voisi sisältää vaikkapa...vähän rahaa, pähkinämysliä ja matkalahjakortin.

Pähkinät tuossa varmaan on se kallein + sisällöllisesti rikkain aines, hyvä että valitit! Vituttaa kun ihmiset aina itkee netissä joka saatanan asiaa mutteivät viitsi mitään tehdä sen eteen, että joku muuttuisi; tälläinen kuluttajan päästä tehty laadunvalvonta on pieni, mutta hyvä askel :thumbs: .

Kysymys: Mikä hyväntekeväisyyskampanja se on jossa kouluikäiset naskalit myy keväisin aina sellaisia pieniä sinistä kukkaa muistuttavia pinssejä? Jäi tänään vaivaamaan, mutta näin hataroilla tiedoilla on vaikea lähteä googlettamaankaan.

Pähkinät tuossa varmaan on se kallein + sisällöllisesti rikkain aines, hyvä että valitit! Vituttaa kun ihmiset aina itkee netissä joka saatanan asiaa mutteivät viitsi mitään tehdä sen eteen, että joku muuttuisi; tälläinen kuluttajan päästä tehty laadunvalvonta on pieni, mutta hyvä askel :thumbs: .

Ei todellakaan kuulu tapoihin olla noin tarkka, mutta tuo mysli kun ei maistu millekkään ilman pähkinöitä. Luulen, että sain sen sedän symppispisteet just tuollaisella ylidramaattisella "meni päiviä hukkaan, kun ei näy pähkinöitä" -vuodatuksella. Ja nyt kun tarkkaan katsoin, niin eihän siellä ole niitä omenan palasiakaan. Sehän nostaa luonnollisesti saamani korvauksen määrää...:rock:

Kiitos Puuma! :thumbs: Arvasin, että joku sen vastauksen tietää. Ostin tänään sellaisen pinssin kahdella eurolla, mutta ei se alaikäinen myyntitykki oikein osannut selittää mihin tarkoitukseen varat menee.

... tälläinen kuluttajan päästä tehty laadunvalvonta on pieni, mutta hyvä askel :thumbs: .

Juuh, juuri tuota parempi puoliskoni minulle yrittää aina sanoa. Olin itse ennen aivan liian saamaton tekemään ja toimimaan millään lailla. Reklamaation tarkoitus on ilmoittaa, että kulutushyödykkeen hankkinut kuluttaja ei ole tyytyväinen tekemäänsä kauppaan jossakin suhteessa. Palautteen avulla, on se sitten hyvää tai huonoa, kulutustavaran tai -palvelun myyjä/tuottaja voi kehittää tuotetta/palvelua...

Moveholic hyvä kun reklamoit :thumbs:

Vieläkö Pakkiksella voi nähdä jossain viime vuoden Mr.Sixpack -kuvia?

Kiitos Puuma! :thumbs: Arvasin, että joku sen vastauksen tietää. Ostin tänään sellaisen pinssin kahdella eurolla, mutta ei se alaikäinen myyntitykki oikein osannut selittää mihin tarkoitukseen varat menee.

Puolet kerätyistä varoista menee MLL:n valtakunnalliseen käyttöön ja puolet keräämistään varoista saa koululuokka pitää esim. leirikouluaan varten.
Joten hyvää asiaa tuit :rock: .

Mutta sen nimi onki Kevätilo tänä keväänä.

Porukka iloitsi veronpalautuksistaan tuolla "mikä tänään ilostuttaa"-ketjussa.

Voiko 2kk kesätöistä saada veronpalautusta?

Back
Ylös Bottom