Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko olemassa mitään kotimaista ja valtakunnallista nettisanomalehtä, mistä vois lukea miten maailma makaa?

Kun noissa iltalehdissä ja -sanomissa on vähän liikaa tanssii tähtien kanssa, ym. juttuja.

Miten Adebisillä pysyy pipo päässä?
Joskus sitä samaa ihmettelin ja tutkimustyöni tulos oli se, että pieni sänki toimii kuin rautalanka. Eli pipo pysyy hiussängessä kiinni. En tiedä onko noin, jos joku tietää paremmin niin speak up.
lil_adebisi.jpg

Miten Pc:n Medal of Honor: Pacific Assault:n eka kentän pääsee läpi? Ainakin 5 tuntia tahkonnut. Siihen tilanteeseen pääsen aina, ettei yhtään vihollista missään. Ohjeena "Secure Beachend" tai jotain. Tuota ranta-aluetta ei voi maihinnousun jälkeen enää turvallisemmaksi saada. Kiitoksia jo etukäteen.

GameFAQs tietää.

Joskus sitä samaa ihmettelin ja tutkimustyöni tulos oli se, että pieni sänki toimii kuin rautalanka. Eli pipo pysyy hiussängessä kiinni. En tiedä onko noin, jos joku tietää paremmin niin speak up.

Chibettahan epäili tarranauhaa, mutta Adebisi ei vastannut (myös Querns kysyi tätä 4. kaudella, myös tuloksetta). Tuohon sänkiteoriaan olen siis itsekin päätynyt.

Chibettahan epäili tarranauhaa, mutta Adebisi ei vastannut (myös Querns kysyi tätä 4. kaudella, myös tuloksetta). Tuohon sänkiteoriaan olen siis itsekin päätynyt.

täältä kanssa yks ääni sänkiteorialle.

ei meinaa pipoa saada päästä jos on kovin lyhyt sänki päässä. kai ne lyhyet hiukset takertuu pipon silmukoihin yms ja pitää sen paikallaan tasasesti joka puolelta pipoa. lyhyet hiukset kun uppoaa helposti kankaisiin kun ne on riittävän jäykkiä.

Kuuntelen päivittäin musiikkia vain oikealla kuulokkeella, tunteja. Voiko tästä olla jotain haittaa kuulolle.

En tiedä vastausta, mutta teen itse samaa vasemmalla kuulokkeella, joten ehkä saan sitten vertaistukea ja ollaan yhdessä yksi normaali, jos kaikki menee päin persettä.

eikös se ole mature i'd like to fuck eikä mother :)

Ei, kyllä se on mother. Sen muistaa tästä muistisäännöstä; äidin veli on eno ja kaverin äiti on milffi.

Toisaalta lauseet ovat lähes aina ekvivalentteja toisiinsa nähden.

Back
Ylös Bottom