Miten mä lasken todennäköisyyden että 52 kortin korttipakasta tulee 3 saman arvoista korttia peräkkäin? eli siis esim. pata3, hertta3 sekä ruutu3? ei nyt yhdistä yhtään...
1*(3/51)*(2/50)
Hidas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten mä lasken todennäköisyyden että 52 kortin korttipakasta tulee 3 saman arvoista korttia peräkkäin? eli siis esim. pata3, hertta3 sekä ruutu3? ei nyt yhdistä yhtään...
Joskus sitä samaa ihmettelin ja tutkimustyöni tulos oli se, että pieni sänki toimii kuin rautalanka. Eli pipo pysyy hiussängessä kiinni. En tiedä onko noin, jos joku tietää paremmin niin speak up.Miten Adebisillä pysyy pipo päässä?
Miten Pc:n Medal of Honor: Pacific Assault:n eka kentän pääsee läpi? Ainakin 5 tuntia tahkonnut. Siihen tilanteeseen pääsen aina, ettei yhtään vihollista missään. Ohjeena "Secure Beachend" tai jotain. Tuota ranta-aluetta ei voi maihinnousun jälkeen enää turvallisemmaksi saada. Kiitoksia jo etukäteen.
Joskus sitä samaa ihmettelin ja tutkimustyöni tulos oli se, että pieni sänki toimii kuin rautalanka. Eli pipo pysyy hiussängessä kiinni. En tiedä onko noin, jos joku tietää paremmin niin speak up.
Chibettahan epäili tarranauhaa, mutta Adebisi ei vastannut (myös Querns kysyi tätä 4. kaudella, myös tuloksetta). Tuohon sänkiteoriaan olen siis itsekin päätynyt.
Mistä löydän seuraavien biisien tunnarit:
Ritariässä
Superman
Ihmemies macgyver
jotain muita vastaavia?
Kuuntelen päivittäin musiikkia vain oikealla kuulokkeella, tunteja. Voiko tästä olla jotain haittaa kuulolle.
eikös se ole mature i'd like to fuck eikä mother![]()