Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten pystyn katsomaan Nokia N91 .avi tiedostoja, vai pystyykö ollenkaan ?

Mistä johtuu että kun painan tosta *haku* nappulasta, siihen ei tuukkaan niitä vaihtoehtoja, vaan suoraan hyppää siihen hakukoneeseen ??? Sama ton *pikalinkit* nappulan kanssa :(

Miten pystyn katsomaan Nokia N91 .avi tiedostoja, vai pystyykö ollenkaan ?

Nokia N91 .avi player heitä toi googleen ni tulee noita trialeita ainaskin...Symbiania ne tuossa kovasti heti tarjoilee...siitä en sitten tiedä, että toimiiko:D

Onko poretablettien sellaisenaan syömisellä jotain haittavaikutuksia?

:nolo:

Eikös niissä ole se idea että veteen liuotettuna vaikuttavat aineet imeytyy tosi nopeasti ja ilman että vatsa ärsyyntyy. Oletan että tarkoitat kuitenkin noita vitamiiniporetabletteja etkä parasetamoleja yms, niitten tapauksessa taitaa hampaat huutaa apua happamuuden kourissa.

Notta varo hammaspeikkoa :)

Pitäisikö sen auton lämmitystolpassa olevan ajastimen pyöriä nollaan yön aikana?

Tolppa on mallia, jossa pyöritellään ajastinta niin monen tunnin päähän kuin lähtö tapahtuu ja lämmittimen pitäisi aloittaa 2 tuntia ennen. Eilen illalla puoli seiskalta laitoin ajastimen 14 tunnin päähän, kun lähtö oli puoli ysiltä. Aamulla auto oli jääkylmä ja ajastin edelleen kohdassa 14 tuntia. Olisiko sen siis pitänyt pyörähtää nollaan? Tarkistin kyllä, että tolpan powerikytkin oli päällä.

Aika hyvin mielestäni ymmärrän teknisiä värkkejä, mutta tämä tolppa on täysi arvoitus...

Pitäisikö sen auton lämmitystolpassa olevan ajastimen pyöriä nollaan yön aikana?

Tolppa on mallia, jossa pyöritellään ajastinta niin monen tunnin päähän kuin lähtö tapahtuu ja lämmittimen pitäisi aloittaa 2 tuntia ennen. Eilen illalla puoli seiskalta laitoin ajastimen 14 tunnin päähän, kun lähtö oli puoli ysiltä. Aamulla auto oli jääkylmä ja ajastin edelleen kohdassa 14 tuntia. Olisiko sen siis pitänyt pyörähtää nollaan? Tarkistin kyllä, että tolpan powerikytkin oli päällä.

Aika hyvin mielestäni ymmärrän teknisiä värkkejä, mutta tämä tolppa on täysi arvoitus...
Kuulostaa mun modaamalta tolpalta. Käännät vaan niin että virtaa tulee koko ajan :D se kello ei pyöri.
Kaikissa tuollaisissa, mitä olen tähän asti nähnyt (3kpl erilaista), on ollut päälläolojaksona 2h ennen lähtöaikaa.
Ok, loogisinta olisikin. Oli vaan sellainen yksilö jossain, jossa mielestäni oli monimutkaisempi logiikka vielä. Joka tapauksessa usein se aika kun auton pitää olla lämmin asetetaan.

Tuota oon joskus itsekin yrittäny, mutta en mä ainakaan pysty itteeni huijaamaan kun kuitenkin tietää et kohta pääsee sinne vessaan...

Itse kokeilin kans mutta kun lopulta huijaaminen onnistui eteen tuli toinen ongelma. En lopulta uskonut omistavani wc:ta ollenkaan.

100605_1.jpg

Kimberly "Kim" Stolz, tällä hetkellä nelosella "Huippumalli haussa"-ohjelmassa.
Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.

Kymppiuutisten Maija Lehmusvirta on kans aikas saman näköinen. Kuvaa en tähän hätään löytäny...

Mitä tapahtuu jos juo tiskiainetta? siis muuta kun :urjo:

Maistoin krapulaunissani sitä... :hyper: :nolo:
Ei lääkäriin edes kehtaa mennä. :lol2:

Ei mitään erityistä. Kuplia alkaa tulla suusta varsinkin, jos juo vettä päälle. Mua on joskus pentuna vedätetty ja mulle on juotettu sitä.

Suositelkaas jtoain 4-8e maksavaa sikaria, kokoa corona. Kertokaa myös mistä semmosen sais helsingistä. Hinnassa voidaan tarpeen vaatiessa joustaa.

Suositelkaas jtoain 4-8e maksavaa sikaria, kokoa corona. Kertokaa myös mistä semmosen sais helsingistä. Hinnassa voidaan tarpeen vaatiessa joustaa.

Sä oot alaikäinen, älä polta :) Mul oli vanhojen tansseis pari jotain Romeo & Juliet sikarii. Olin tyytyväinen

Back
Ylös Bottom