Miten pystyn katsomaan Nokia N91 .avi tiedostoja, vai pystyykö ollenkaan ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten pystyn katsomaan Nokia N91 .avi tiedostoja, vai pystyykö ollenkaan ?
Onko poretablettien sellaisenaan syömisellä jotain haittavaikutuksia?
![]()

Kuulostaa mun modaamalta tolpalta. Käännät vaan niin että virtaa tulee koko ajan :D se kello ei pyöri.Pitäisikö sen auton lämmitystolpassa olevan ajastimen pyöriä nollaan yön aikana?
Tolppa on mallia, jossa pyöritellään ajastinta niin monen tunnin päähän kuin lähtö tapahtuu ja lämmittimen pitäisi aloittaa 2 tuntia ennen. Eilen illalla puoli seiskalta laitoin ajastimen 14 tunnin päähän, kun lähtö oli puoli ysiltä. Aamulla auto oli jääkylmä ja ajastin edelleen kohdassa 14 tuntia. Olisiko sen siis pitänyt pyörähtää nollaan? Tarkistin kyllä, että tolpan powerikytkin oli päällä.
Aika hyvin mielestäni ymmärrän teknisiä värkkejä, mutta tämä tolppa on täysi arvoitus...
Ok, loogisinta olisikin. Oli vaan sellainen yksilö jossain, jossa mielestäni oli monimutkaisempi logiikka vielä. Joka tapauksessa usein se aika kun auton pitää olla lämmin asetetaan.Kaikissa tuollaisissa, mitä olen tähän asti nähnyt (3kpl erilaista), on ollut päälläolojaksona 2h ennen lähtöaikaa.
Tuota oon joskus itsekin yrittäny, mutta en mä ainakaan pysty itteeni huijaamaan kun kuitenkin tietää et kohta pääsee sinne vessaan...
Kaikissa tuollaisissa, mitä olen tähän asti nähnyt (3kpl erilaista), on ollut päälläolojaksona 2h ennen lähtöaikaa.
![]()
Kimberly "Kim" Stolz, tällä hetkellä nelosella "Huippumalli haussa"-ohjelmassa.
Keneltä tuo näyttää? Mulla tulee mieleen joku näyttelijä tms, mutta en saa kirveelläkään mieleen kuka. Hermot menee.
Juostiinko hiljaittain 60metrin SE? Ja onko tästä keskustelua pakkiksella?
Mitä tapahtuu jos juo tiskiainetta? siis muuta kun :urjo:
Maistoin krapulaunissani sitä...![]()
Ei lääkäriin edes kehtaa mennä. :lol2:
Mistä johtuu että kun painan tosta *haku* nappulasta, siihen ei tuukkaan niitä vaihtoehtoja, vaan suoraan hyppää siihen hakukoneeseen ??? Sama ton *pikalinkit* nappulan kanssa :(
Suositelkaas jtoain 4-8e maksavaa sikaria, kokoa corona. Kertokaa myös mistä semmosen sais helsingistä. Hinnassa voidaan tarpeen vaatiessa joustaa.
Mul oli vanhojen tansseis pari jotain Romeo & Juliet sikarii. Olin tyytyväinenVanhoihin mä oon niitä just, mutta osaatkos sanoa missä noita myydään.Sä oot alaikäinen, älä poltaMul oli vanhojen tansseis pari jotain Romeo & Juliet sikarii. Olin tyytyväinen
Vanhoihin mä oon niitä just, mutta osaatkos sanoa missä noita myydään.