Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jees.. Tää on vaivannut mua jo pidemmän aikaa.. Oon yrittäny searchia, mut tuloksetta.

Eli mun mielestä Kisakuvat ja raportit -osiolla oli ketju jossa oli kovia bodykuvia.. Mun mielestä ketjun nimi oli jotain timantikovia bodykuvia, motivoivia kuvia tms. No siinä ketjussa oli kuitenkin vanha & mustavalkoinen kuva jostain tyylikkään näköisestä herrasmiehestä jolla oli ihan kipeen kokoinen ojentaja..

Mä oon viimeksi nähny kyseisen threadin joskus kesäkuun tietämillä.. Sen jälkeen ei etsinnöistä huolimatta oo tullu vastaan.

Onko kellään kyseistä kuvaa tai muistikuvaa threadista missä se kuva sijaitsee!?

Kiitoksia jo etukäteen :worship:

Hmm.. mulla kaikki kuvat näkyy pelkästään linkkeinä. Ilmeisesti olen ATK-nerona muuttanut jotain asetusta, enkä osaa korjata sitä ennalleen. :rolleyes:

Mitä tapahtuisi ihmiselle jos hänellä olisi liikaa verta? Laitetaan vaikka letku käteen mikä pumppaa verta systeemiin jatkuvasti. Mitä siinä loppujenlopuksi kävisi?

Energiajuomista...

Voikohan energiajuomiin jäädä koukkuun :eek:? Koska minulla on oikeasti sellainen tunne, että päivittäin on saatava energiajuomaa! Tai sitten se on vaan tapa..

No onhan niissä ainakin kofeiinia joka riippuvuutta aiheuttaa, sitä aiheuttava päiväannos on noin 350mg eli vastaa jotain about neljää kahvikupillista.

EDIT piti tarkistella ravintosisältöjä, EDissä on kofeiinia 32mg/ 100ml samoin kuin Batteryssakin, tölkistä saa siis saman verran kofeiinia kuin kahvikupillisesta, aika paljon tuota siis pitäisi killittää että saisi ton 350 täyteen. Muista mömmöistä (tauriini, guarana yms) en tiedä miten ne käyttäjänsä koukuttaa.

Ok, kiitti Elsa.

Sitten toinen juttu; ei joku kehtaisi heittää linkkiä siihen trediin missä puhuttin vatsalihasten epäsymmetrisyydestä? Ku ite en löydä ja oon niin kakka ton söörtsin kanssa :(

Ok, kiitti Elsa.

Sitten toinen juttu; ei joku kehtaisi heittää linkkiä siihen trediin missä puhuttin vatsalihasten epäsymmetrisyydestä? Ku ite en löydä ja oon niin kakka ton söörtsin kanssa :(

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=54907
Tossa on ainakin yksi. Hyvä kikka on käyttää sitä Advanced searchia ja sieltä klikata show titles only jolloin kone siis hakee pelkästään otsikoiden perusteella. Tolla tempulla löytää melkein thredin kuin threadin, jos on vähänkään hajua sen otsikosta. Katkaisemalla haettavan sanan tähdellä saa enemmän valinnanvaraa, kun esim. sijamuodot blokkautuvat pois. Tossa haussa laitoin vatsalihasten epäsymmetri*.

Advanched search on vissiin joku vip -juttu? :jahas:

Edit: mut tota linkkiä just kaipasin, thx :)

Advanched search on vissiin joku vip -juttu? :jahas:

Ei kait se ole..? Klikkaa sitä "haku" nappulaa ja se "Advanced search" pitäisi lukea siinä rivin alla johon normaalisti kirjoitat hakusanan.

Toinen kikka etsiä jotakin unohtunutta threadia on kirjoittaa hakuun jotain sellaista mitä voisi kuvitella kyseisessä threadissa sanottavan. Kuten tässä hakemassasi luultavasti puhutaan siitä kuinka vatsalihakset ovat kovin epäsymmetriset, ja sitten ei muutakun hakuun että "epäsymmetriset" ja heti tärppää. Kannattaa miettiä joku sellainen sana mikä voisi luultavasti tulla mahdollisimman usein esille.

Oma tyhmä kysymykseni on, että onkos tälle sanonnalle "liskojen yö" jotakin englanninkielistä vastinetta mitä ne käyttävät puheessa..? vai puhutaanko siellä rapakon takanakin "lizard´s night".sta :)

lizard´s night
Mutulla yhistelisin deliriumia nightmarejen ja hallucinationien kanssa. mut sen parempaan en pysty. Hitto ku ei oo ketään rapakon tuolla puolen :(

Tuttuja siis:D

Joo mutta tahtoisinkin tietää onko ihan sellaista oikeata sanontaa vai puhuuko ne vain justiin että "oh what a night i had, with all those nighmares and hallucinations.." tjsp.

edit. jeps eipä sellaista välttämättä olekaan olemassa, kunhan pohdiskelin sitä tässä yhtenä liskojen saattelemana yönä tuossa uuden vuoden jälkeen :D

edit2 (no minä nyt editoin taas tähän kun kerta vielä mahtuu) Jep tuo delirium dreams voisi olla lähelle, olisi vain vielä mukava tietää että onko tämä "se" mitä ne siellä käyttävät vai onko sellaista olemassakaan. Ei siis ole tarvetta käyttää tätä sanontaa tällä hetkellä missään, siksi haen tässä juurikin "sitä", enkä jotakin selitystä millä saisin ulkomaalaisen ymmärtämään asian. Mutta kiitos ainakin yrityksestä :)

Damn the delirium dreams I had last Friday night

Toiha selittäs?

(Delirium just semmoset painajaiset, ylilaukkaamiset ja just kaikki mitä vaa voi tullaki. Tosin käsittää myös juoppohulluuden joka on taas toinen episoodi.)
Tosin ei sillä että toikaa ois "se", mut uskoisin osuvan melko lähelle. On muute iha hirveen vitusta, on 2 kokemusta ja molemmilla sain about paniikkikohtauksen, vaikka tiesin et on ihan turhaa. Mut hitto sydän ei tajunnu :D

Back
Ylös Bottom