Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kuinka kauan kestää, ennen kuin kupillisen kofeiinipitoista juomaa piristävä vaikutus alkaa?
Vaikutus nyt riippuu ihmisestä, mutta muistaakseni tota joskus kysyneenä oli vastaus että "näkyy" puolisen vuorokautta. Käytännössä itseltä kyllä tuntuu että muutamia tunteja. /mutu

AC/DC - Highway To Hell

Hieno juttu mielestäni, paras pändi sentään maailmassa!

Tietääkö muuten joku koska pääkaupunkiseudulle tulee kuulumaan se uusi Rock-kanava? Rock FM:kö se nyt on, jos en nyt ihan pelkkiä huhuja ole kuullut?

Ei muuten varmana voittanu toi ACDC äänimäärä Queeni Show must go on ja Metallican mikänytolikaan biisii. Tais noi juontajat päättää ton viimesen lekan melkee jo ennen äänestystä.. :) Mut hyvä biiisi. Eikö toi City mainostanu jotai kanavaa joka pyöris jo.....? Vai?

Tässä jotenki jääny vaivaamaan et minneköhän ihmeeseen katos yks kesäkuntoon 2007 threadi?? Tuli siinä jotain paskaa ku kommentoin jotain Kanin juttua, joku sit postas jäniksen kuvan jne.
En sit löytäny sitä threadia edes sieltä mistä näkee mihin kaikkii threadeihin on kirjottanu! Se oli niinku vaan kadonnu. Oisko moderaattori voinu poistaa koko ketjun vai hä?

Mitenköhän paljon, jos paljonkin, luomet häiritsevät tai jopa estävät tatuoinnin ottamista?

Eipä ole tarkkaa tietoa, mutta luulisin, että kukaan ei hakkaa kuvaa luomen päälle.
Itse tekisin niin, että kävisin poistattamassa luomen ( kivuton ja nopea toimenpide, ainakin itselle ollut) ja antaisin sen pienen arven parantua ja sitten kuvaa siihen päälle. Jää se pieni arpikin sinne sopivasti piiloon.

Mun pitäs kanssa käydä poistamas paria luomea. Laserillahan ne poltetaan kai. Jääkö siitä ihoon pysyvä jälki? Pitäs kasvoista poista 1 kappale ja kaulasta kurkun kohalt pari pientä mutta vittumaista, höylätessä tulee välillä pipi.. :(

Mun pitäs kanssa käydä poistamas paria luomea. Laserillahan ne poltetaan kai. Jääkö siitä ihoon pysyvä jälki? Pitäs kasvoista poista 1 kappale ja kaulasta kurkun kohalt pari pientä mutta vittumaista, höylätessä tulee välillä pipi.. :(
Ne ( ainakin yleensä ) leikataan pois. Sitten ei voi käydä viikkoon suihkussa ( siten että ko. kohta kastuu ), eikä saunassa ( muistaakseni ) kuukauteen, joten ko. homma kannattaa tehdä talvella.

Ne ( ainakin yleensä ) leikataan pois. Sitten ei voi käydä viikkoon suihkussa ( siten että ko. kohta kastuu ), eikä saunassa ( muistaakseni ) kuukauteen, joten ko. homma kannattaa tehdä talvella.

Väärin. Tai no joo, leikataan pois. Mutta suihkussa ei 24h aikana, saunaan ei tikkien olo aikana. (olen tosin nähnyt tutkimuksen missä ei todettu merkittävää eroa, vaikka olis seuraavana päivänä uimaan menny.

Se, poltetaanko luomet laserilla vai leikataan, on mulla ainakin riippunut luomen sijainnista. Esim. selkärangan kohdalla olevaa luomea ei lääkäri ilmoituksensa mukaan voinut polttaa. Leikkaamisen jälkeen oli muistaakseni pidempi kastelukielto kuin laserin. Jäljen jääminen on yksilöllistä ja riippuu siitä, miten herkästi iho muodostaa arpikudosta. Mulle muodostuu helposti, ja laserista jäi sellaiset pyöreät pisteet ja leikkauksista viiltomaiset, vaikka useampi tikki laitettiinkiin.

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom