Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se, poltetaanko luomet laserilla vai leikataan, on mulla ainakin riippunut luomen sijainnista.
mitä eroa on tempauksella ja rinnallevedolla?
olen aina ennen luullut että kyseessä on sama liike, mutta ei vissiin ookkaan![]()
Mitä kehonrakennuksessa sana "volyymi" tarkoittaa?
D sanoi:Mitä kehonrakennuksessa sana "volyymi" tarkoittaa?
Omskakas sanoi:100kg x 10 toistoa = 1000 kg 'volyymiä'. Volyymitreenillä tarkoitetaan sitä, että volyymiä on runsaasti ts. monta sarjaa per lihasryhmä.
Se, poltetaanko luomet laserilla vai leikataan, on mulla ainakin riippunut luomen sijainnista. Esim. selkärangan kohdalla olevaa luomea ei lääkäri ilmoituksensa mukaan voinut polttaa. Leikkaamisen jälkeen oli muistaakseni pidempi kastelukielto kuin laserin. Jäljen jääminen on yksilöllistä ja riippuu siitä, miten herkästi iho muodostaa arpikudosta. Mulle muodostuu helposti, ja laserista jäi sellaiset pyöreät pisteet ja leikkauksista viiltomaiset, vaikka useampi tikki laitettiinkiin.
Niin siis kannattaako mielummin antaa olla jossain naamassa vai ei? Onko se arpi pahemman näköinen kun itse luomi?
Onko se arpi pahemman näköinen kun itse luomi?

Paljonko banaanissa on hiilareita?
Saanen olla eri mieltä tuosta arven muodostumisesta. Tyttöystävältäni poistettiin luomia laserilla. Häneltä on myös poistettu luomia normaalisti leikkaamalla. Arvet ovat ihan eri luokkaa näissä tapauksissa. Laserilla poistetuissa ei oikeastaan voi edes puhua arvesta. Niin siistiä jälkeä tulee.Käytännössä laseria käytetään lähinnä vain jossain yksityisellä tai sitten ihotautilääkärin toimesta. Mitään järkevää syytä laserin käyttöön normaalin luomen poistoon ei mielestäni ole, arpi se siitäkin jää.
)Saanen olla eri mieltä tuosta arven muodostumisesta.
Tyhmä kysymys: Tarttuuko rusketus arpeen?![]()
Voisiko joku kertoa, mistä löytäisin Britney Spearsin sensuroimattoman "autostanousukuvan" ilman, että hankin samalla haittaohjelmia koneelle, kiitos![]()
Pakkohan se on nähdä :D
Saanen olla eri mieltä tuosta arven muodostumisesta. Tyttöystävältäni poistettiin luomia laserilla. Häneltä on myös poistettu luomia normaalisti leikkaamalla. Arvet ovat ihan eri luokkaa näissä tapauksissa.