Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Mikäs olis terveellisin (alkoholillinen) drinkki? Tai sellainen suht "terveellinen", parempi dietatessa ku kalja ja siiderit :nolo:

Pirtua ja jotain terveellistä ja mukavaa mehua.

^^ No just :D

Sitten kysymykseen: Kuinka monta rekisteröitynyttä käyttäjää löytyy pakkikselta?

Ostin eilen vielä vähän kypsymisvaiheessa (kevyesti vihreitä) olevia banaaneja. Tänään oli väri jo sopivan keltainen. Huoneen lämmössä säilytin.
Huomasin että kaikista banaaneista oli kuori ja itse banaani haljennut keskeltä puoleen välin asti kahtia. Siis pituus suunnassa.
Mistä tämä johtuu?

Ostin eilen vielä vähän kypsymisvaiheessa (kevyesti vihreitä) olevia banaaneja. Tänään oli väri jo sopivan keltainen. Huoneen lämmössä säilytin.
Huomasin että kaikista banaaneista oli kuori ja itse banaani haljennut keskeltä puoleen välin asti kahtia. Siis pituus suunnassa.
Mistä tämä johtuu?

Lämpölaajentumisesta

Lämpölaajentumisesta
Sillähän sen voisi selittää, mutta...
Banaanit altistuivat kaupasta tullessa yhteensä 1 minuutin ajan noin 10*C lämpötilalle. Auton sisälämpötila oli luokkaa 20*C.

Tää ei taida olla edes tyhmä kysymys, enkä viitsinyt omaa ketjua tälle pistää.
Kokeillaan sitten täällä.

Oon vaivannu päätä semmoisella uudella suomalaisella naisartistilla, tais just julkaista ekan levynsä (telkkarissakin mainostettu) kaunis ääninen ja näköinenkin on. En edes muista miten sen yhden kappaleen sanat menee että voisin helpottaa.

Jos teillä jollain on edes pientä hajua ketä voisin tarkoittaa niin laittakaa nimeä tänne.:)

Ei Katri eikä Stella.

Semmoinet vaaleat pitkät/puolpitkät hiukset on, varmaan joku parikymppinen ja todella kaunis ääninen.

Tää ei taida olla edes tyhmä kysymys, enkä viitsinyt omaa ketjua tälle pistää.
Kokeillaan sitten täällä.

Oon vaivannu päätä semmoisella uudella suomalaisella naisartistilla, tais just julkaista ekan levynsä (telkkarissakin mainostettu) kaunis ääninen ja näköinenkin on. En edes muista miten sen yhden kappaleen sanat menee että voisin helpottaa.

Jos teillä jollain on edes pientä hajua ketä voisin tarkoittaa niin laittakaa nimeä tänne.:)

oisko Jippu?

Back
Ylös Bottom